| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (2)

  1. Sara Pokeržnik: TRENDI TRŽNEGA KOMUNICIRANJA NA PRIMERU ZNANIH SLOVENSKIH PODJETIJ
  2. Jasmina Godec: ZASNOVA KREATIVNE STRATEGIJE ZA LANSIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE @LIFE

Diplomska dela (18)

  1. Rene Tobias: Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
  2. Matjaž Hüttl: TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
  3. Kim Pintarič: PREPOZNAVNOST OGLAŠEVALSKIH KAMPANJ NEPRIDOBITNIH HUMANITARNIH ORGANIZACIJ
  4. Tanja Tomić: PREPOZNAVNOST TRŽNE ZNAMKE KUPUJEM SLOVENSKO
  5. Lina Ademovič: PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPROFITNIH NEVLADNIH ORGANIZACIJAHPRIMER INŠTITUTA IRDO
  6. Gašper Fistravec: SPONZORIRANJE V ŠPORTU NA PRIMERU VESLAŠKEGA KLUBA DRAVSKE ELEKTRARNE MARIBOR
  7. Jasmina Rojko: CO-BRANDING ALI PARTNERSKO POVEZOVANJE BLAGOVNIH ZNAMK
  8. Tjaša Pogorevc: EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
  9. Tanja Zdolšek: ANALIZA PREDNOSTI IN SLABOSTI TER PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI PODJETJA RADIO MFM d.o.o.
  10. Matej Slanič: RAZVOJ B2B PORTALA ZA POTREBE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA
  11. Mojca Pondelak: KEMPINSKI PALACE PORTOROŽ - ENKRATNA PRILOŽNOST SLOVENSKEGA TURIZMA
  12. Alenka Vantur: VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
  13. Nataša Čuš: VLOGA IN POMEN ZNANIH OSEBNOSTI V OGLAŠEVANJU TRGOVINSKIH ORGANIZACIJ
  14. Lili Nemec Zlatolas: Vodenje projekta oblikovanja in razvoja informacijskega portala po metodologiji PRINCE2 : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  15. Sebastjan Janota: Časovna in stroškovna primerjava alternativnih izdelovalnih postopkov : diplomsko delo univerzitetnega študija
  16. Martin Barbič: Prigraditev parnega postroja k plinski turbini : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  17. Andrej Lazar: Primerjava med tehnologijo zidane opečne in lesene montažne hiše : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
  18. Žiga Voršič: Možnost izrabe energetskega potenciala reke Mure v mali hidroelektrarni Ceršak : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa

Druga dela (26)

  1. Miroslav Rebernik, Barbara Bradač Hojnik, Katja Crnogaj, Jožica Knez-Riedl, Tadej Krošlin, Dijana Močnik, Matjaž Mulej, Ksenja Pušnik, Matej Rus, Karin Širec, Polona Tominc: Building an Entrepreneurial Society
  2. Karin Širec, Barbara Bradač Hojnik, Matjaž Denac, Dijana Močnik: Slovenska podjetja in krožno gospodarstvo
  3. Dijana Močnik, Katja Crnogaj, Barbara Bradač Hojnik: Slovenska podjetja in družbena odgovornost
  4. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Jožica Knez-Riedl, Polona Tominc, Karin Širec, Matej Rus, Tadej Krošlin, Silvo Dajčman: Slovenian Entrepreneurship Observatory 2003
  5. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Jožica Knez-Riedl, Polona Tominc, Karin Širec, Matej Rus, Tadej Krošlin, Silvo Dajčman: Slovenski podjetniški observatorij 2003
  6. Miroslav Rebernik, Karin Širec, Dijana Močnik: Stanje slovenskega podjetništva in izzivi izobraževanja za podjetnost
  7. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Barbara Bradač Hojnik: Slovenska podjetja in okoljski vidiki poslovanja
  8. Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Mojca Duh, Matej Rus, Tadej Krošlin, Barbara Bradač Hojnik, Dijana Močnik, Ksenja Pušnik: Slovenski podjetniški observatorij 2005
  9. Miroslav Rebernik, Karin Širec, Polona Tominc, Ksenja Pušnik, Maks Tajnikar, Dijana Močnik, Mojca Duh, Matej Rus, Barbara Bradač Hojnik, Katja Crnogaj, Rok Podgornik: Dynamics of Slovenian Entrepreneurship
  10. Polona Tominc, Miroslav Rebernik, Barbara Bradač Hojnik, Karin Širec: Danube Region Entrepreneurship Observatory
  11. Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Katja Crnogaj, Karin Širec, Barbara Bradač Hojnik, Matej Rus: Podjetništvo med priložnostjo in nujo
  12. Dijana Močnik, Matej Rus: Slovenska podjetja in značilnosti start-up ekosistema
  13. Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Katja Crnogaj, Karin Širec, Barbara Bradač Hojnik, Matej Rus: Pomanjkanje vitalnosti slovenskega podjetništva
  14. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Matej Rus: Slovenski podjetniški observatorij 2000
  15. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Matej Rus: Slovenski podjetniški observatorij 2002, 1. del
  16. Miroslav Rebernik, Jožica Knez-Riedl, Dijana Močnik, Karin Širec, Matej Rus, Tadej Krošlin, Polona Tominc: Slovenski podjetniški observatorij 2002, 2. del
  17. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Jožica Knez-Riedl, Karin Širec, Matej Rus, Polona Tominc, Tadej Krošlin: Slovenian Entrepreneurship Observatory 2002
  18. Dijana Močnik: The impact of economic growth on the dynamics of enterprises
  19. Dijana Močnik: Poslovni model in informacijski sistemi
  20. Karin Širec, Dijana Močnik: How entrepreneurs' personal characteristics affect SMEs' growth
  21. Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Matej Rus, Silvo Dajčman: Slovenski podjetniški observatorij 2004
  22. Miroslav Rebernik, Karin Širec, Polona Tominc, Dijana Močnik, Barbara Bradač Hojnik, Romana Korez-Vide, Tjaša Štrukelj, Lidija Hauptman: Razvojni potenciali slovenskega podjetništva
  23. Dijana Močnik: Factors that impact internet use and are sensitive to income : cross-country empirical evidence
  24. Karin Širec, Dijana Močnik: Gender specifics in entrepreneurs' human and social capital
  25. Miroslav Rebernik, Karin Širec, Polona Tominc, Dijana Močnik, Mojca Duh, Matej Rus, Barbara Bradač Hojnik, Katja Crnogaj, Jožica Knez-Riedl, Romana Korez-Vide, Tjaša Štrukelj, Jernej Belak, Zoran Stamenčić: Vrzeli slovenskega podjetniškega okolja : slovenski podjetniški observatorij 2009/10
  26. Miroslav Rebernik, Karin Širec, Polona Tominc, Dijana Močnik, Mojca Duh, Matej Rus, Barbara Bradač Hojnik, Katja Crnogaj, Rok Podgornik: Različnost kot podjetniška priložnost : slovenski podjetniški observatorij 2007/08
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici