| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (7)

  1. Boštjan Misja: Vpliv poudarjanja avtentičnosti v oglaševanju turističnih destinacij : primerjalna analiza učinkovitosti oglasov s pomočjo A/B testiranja
  2. Anđela Babić: Vplivnostni marketing in oblikovanje podobe turistične destinacije s TikTok plesnimi videoposnetki
  3. Luka Stanić: Vizualna komunikacija na Instagramu
  4. Kaja Šetinc: Raziskovanje všečnosti pokrajine
  5. Jožica Vohar: Trenutno stanje in možnosti za vključevanje oblikovalskega razmišljanja v srednješolsko poučevanje gostinstva in turizma
  6. Simon Hojnik: Zemljevidi in aplikacije
  7. Bogdan Turnšek: Izkustvena ekonomija na primeru dediščinskega turističnega produkta Dežela kozolcev na Dolenjskem

Diplomska dela (16)

  1. Maruša Rau: Kako TripAdvisor, Booking.com in Google poskušajo povečevati verodostojnost izjav uporabnikov o oceni storitve v namen povečevanja učinkovitosti tehnike socialnega vplivanja kot prepričevalne tehnike?
  2. Iva Živković: Poučevanje čustvene inteligence kot kompetence čustvenega dela
  3. Anđela Šušić: Vpliv rusko-ukrajinske vojne na turizem v Črni gori
  4. Tadeja Tratar: Dojemanje podnebnih sprememb in preverjanje učinkovitosti apelov strahu v oglaševanju zelenih hotelov
  5. Carina Petrič: Pojav zanosa v turistični izkušnji
  6. Katarina Oštrbenk: Virtualni ogledi 360° v turizmu
  7. Vera Stepanov: Analiza možnosti vključevanja slovenskih zdravilišč v »Evropsko pot zgodovinskih termalnih mest«
  8. Milica Vučić: Samoporočanje mladih o spremembah motivacije za potovanja po pandemiji COVID-19
  9. Uroš Podgoršek: Odziv YouTube destinacijske promocije na COVID-19 krizo: vloga emocionalnega nagovarjanja
  10. Berina Halilović: Odnos domačinov do filmskih festivalov v Sarajevu
  11. Ines Simončič: Vodenje in sodelovanje vodilnih destinacij Termalno Panonske Slovenije z njihovimi turističnimi deležniki
  12. Tena Gregorić: Sanjarjenje o potovanjih kot tehnika soočanja s krizo covid-19
  13. Zala Tratnik: Trženje destinacijskih porok kot orodje destinacijskega marketinga slovenije
  14. Mirsada Hebilović: EMOCIONALNI RAD IZMEĐU ZAPOSLENIH U HOTELIMA UNSKO-SANSKOG KANTONA
  15. Sarah Dizdarić: Estetski rad u turizmu - Etička dilema
  16. Rebeka Bašek: Instagram kot platforma za promocijo turistične destinacije

Druga dela (38)

  1. Maja Turnšek, Tjaša Pogačar: Globalne in nacionalne zaveze o blaženju podnebnih sprememb ter njihov vpliv na slovenski turizem
  2. Maja Turnšek, Zala Žnidaršič, Zalika Črepinšek, Tjaša Pogačar: Priporočila za zmanjševanje ogljičnega odtisa prevoza turistov
  3. Tomi Špindler, Maja Turnšek: Priporočila za zmanjševanje ogljičnega odtisa turističnih nastanitev
  4. Maja Turnšek, Vladimir Radivojević: Platformization in Tourism
  5. Maja Turnšek, Katja Kokot: Experiences as heuristics for geothermal public perception
  6. Anu Harju-Myllyaho, Salla Jutila, Tanja Lešnik Štuhec, Mihaela Škrlj Brglez, Barbara Izlakar, Barbara Pavlakovič Farrell, Maja Gorenc Šulc, Larisa Žibert, Jasna Potočnik Topler, Marko Koščak, Tony O'Rourke, Ivana Mišković, Iva Škrbić, Sonja Mlaker Kač, Irena Gorenak, Tomi Špindler, Katja Kokot, Maja Turnšek, Milica Rančić Demir, Marjetka Rangus, Biljana Božinovski, Boštjan Brumen: Responsible hospitality
  7. Maja Turnšek, Chris Cooper, Barbara Pavlakovič Farrell, Katja Kokot, Tomi Špindler, Zala Žnidaršič, Rok Kuk, Tjaša Pogačar: Tourism climate change adaptation
  8. Turizem in blaženje podnebnih sprememb
  9. Sarah Milliken, Shelley Mosco, Benz Kotzen, Ranka Junge-Berberovic, Boris Pasini, Tjaša Griessler Bulc, Andrej Ovca, Darja Istenič, Morris Villarroel, Maja Turnšek: Entrepreneurship skills
  10. Sarah Milliken, Shelley Mosco, Benz Kotzen, Ranka Junge-Berberovic, Boris Pasini, Tjaša Griessler Bulc, Andrej Ovca, Darja Istenič, Morris Villarroel, Maja Turnšek: Entrepreneurship skills
  11. Maja Turnšek, Rolf Morgenstern, Iris Schröter, Marcus Mergenthaler, Silke Hüttel, Michael Leyer: Commercial aquaponics
  12. Maja Breznik, Maja Turnšek: Platformno delo
  13. James Gott, Rolf Morgenstern, Maja Turnšek: Aquaponics for the Anthropocene
  14. Maja Turnšek, Agnes Joly, Ragnheidur Thorarinsdottir, Ranka Junge-Berberovic: Challenges of Commercial Aquaponics in Europe
  15. Tjaša Alegro, Maja Turnšek: Striving to be different but becoming the same
  16. Barbara Pavlakovič Farrell, Maja Turnšek: Tekstilni industrijski turizem kot sredstvo revitalizacije majhnega mesta
  17. Tjaša Griessler Bulc, Andrej Ovca, Darja Istenič, Maja Turnšek: Marketing and pricing
  18. Maja Turnšek, Tjaša Alegro: Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
  19. Nejc Pozvek, Urška Starc Peceny, Boštjan Brumen, Maja Turnšek, Tjaša Alegro, Katja Kokot, Matevž Straus: Digitalizacija kulturne dediščine na primeru UNESCO vrednot v EU
  20. Barbara Pavlakovič Farrell, Milica Rančić Demir, Nejc Pozvek, Maja Turnšek: Role of tourism in promoting geothermal energy
  21. Andreja Trdina, Maja Turnšek: On (be)longing
  22. Katja Kokot, Maja Turnšek: Motivations for hosting on Airbnb
  23. Anja Pabel, Maja Turnšek: Travel-related humour and COVID-19
  24. Milica Rančić Demir, Barbara Pavlakovič Farrell, Nejc Pozvek, Maja Turnšek: Adapting the wellness offer in Slovenian spas to the new COVID-19 pandemic conditions*
  25. Maja Turnšek, S. L. Gangenes Skar, Marit Piirman, Ragnheidur Thorarinsdottir, Martina Bavec, Ranka Junge-Berberovic: Home gardening and food security concerns during the COVID-19 pandemic
  26. Katja Kokot, Maja Turnšek: Health tourism and physical literacy
  27. Maja Turnšek, Ranka Junge-Berberovic, Vesna Miličić, Martina Bavec: Strah potrošnikov glede prehranske varnosti v Sloveniji v obdobju prvega vala COVID-19 krize
  28. Maja Turnšek, Tjaša Alegro: Aktualni trendi v digitalizaciji
  29. Tjaša Alegro, Maja Turnšek, Tomi Špindler, Vita Petek: Introducing Amazon Explore
  30. Maja Turnšek: Filmski turizem in turizem popularne kulture
  31. Maja Turnšek: Handbook for Writing and Editing Texts at the Faculty of Tourism of the University of Maribor
  32. Maja Turnšek: Handbook for Writing and Editing Texts at the Faculty of Tourism of the University of Maribor
  33. Turistična destinacija Artiče
  34. Priročnik za pisanje in urejanje besedil Fakultete za turizem Univerze v Mariboru
  35. Maja Turnšek, Boštjan Brumen, Marjetka Rangus, Mitja Gorenak, Janez Mekinc, Tanja Lešnik Štuhec: Supplementary material for paper Perceived threat of COVID-19 and future travel avoidance
  36. Maja Turnšek, Boštjan Brumen, Marjetka Rangus, Mitja Gorenak, Janez Mekinc, Tanja Lešnik Štuhec: Perceived threat of COVID-19 and future travel avoidance
  37. Maja Turnšek: Turizem, kritična misel in novi mediji
  38. Vesna Miličić, Ragnheidur Thorarinsdottir, Maria Dos Santos, Maja Turnšek: Commercial aquaponics approaching the European market: to consumers' perceptions of aquaponics products in Europe
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici