| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Sergeja Gabor: Spodbujanje učenja z metodo NTC in metodo dialoškega branja pri otrocih s posebnimi potrebami v prilagojenem programu
  2. Maja Jerčič: Stališča vzgojiteljev in staršev o oglaševanju za otroke v predšolskem obdobju
  3. Sanja Vreča: Učenje komunikacije in socialnih veščin pri odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju - študija primera
  4. Simona Kuplen: Učenje učenja odraslih z motnjo v duševnem razvoju s pomočjo lahkega branja
  5. Nina Volčanjk: Učenje učenja govora in jezika pri učencih z motnjo v duševnem razvoju na primeru knjige v lahkem branju

Diplomska dela (32)

  1. Marjana Šnajder: MEDGENERACIJSKO UČENJE IN SODELOVANJE V PREDŠOLSKI VZGOJI
  2. Patricija Grad: Razvijanje veščin malčkov pri dnevni rutini s spodbujanjem algoritmičnega mišljenja Developing toddlers ’skills in a daily routine by encouraging algorithmic thinking
  3. Leonida Lipovšek: Spoznavanje dvorca Spodnja Polskava s pedagoškim pristopom Storyline
  4. Nika Mežnar: Učenje pravil preko lutke
  5. Teja Zavasnik: Analiza individualiziranih programov v vrtcih
  6. Karin Lešer: Upodabljanje različnih kultur preko likovnih dejavnosti v vrtcu
  7. Matija Brmež: Povezanost med vrednotami vzgojiteljev in načinom dela z otroki priseljenci v predšolski vzgoji
  8. Aleksandra Raduha: Čustvene in vedenjske težave otrok priseljencev v predšolskem obdobju
  9. Tina Očko Bizjan: Delo z otroki priseljenci v posavskih vrtcih
  10. Teja Kos: Obogatitev dnevne rutine z glasbenimi dejavnostmi
  11. Matej Brunšek: Razvijanje socialnih veščin pri izvajanju taborniških dejavnosti za otroke v predšolskem obdobju
  12. Rrezarta Zumeri: Vključevanje albansko govorečih otrok v vrtec
  13. Katja Gjerek: Telesne lutke kot spodbujevalec pozitivne samopodobe pri predšolskih otrocih
  14. Polona Kangler: Razvojni mejniki socialno-emocionalnega razvoja v predšolskem obdobju
  15. Urška Lukovnjak: Razvijanje socialnih veščin v vrtcu skozi igro
  16. Petra Veber: Raziskovanje osnovnih kognitivnih konceptov za predšolske otroke iz drugačnega kulturnega okolja
  17. Špela Petrovič: Učinek didaktične igre medvedek Vsevedek na razvoj socialnih veščin vezanih na komunikacijo
  18. Patricija Brmež Palma: Spoznavanje čustev z vodenimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
  19. Sumedija Agić: Dobre prakse in izzivi medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
  20. Metka Purgaj: Uporaba metod za socialno-emocionalni razvoj otrok v prvem in drugem starostnem obdobju
  21. Beti Radić: Spoznajmo gledališče - projekt z učenci 1. razreda osnovne šole
  22. Sabina Bartolj: VLOGA ODRASLIH PRI SPOLNI VZGOJI OTROK V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
  23. Sanja Stanković Petrović: Kako z didaktično igro otroku približati temo o smrti in žalovanju
  24. Urška Čakš: Pozitivni in negativni vidiki komunikacije v vrtcu in v prvi triadi osnovne šole
  25. Lucija Embreuš: Smrt in razveza v družini predšolskega otroka ter vloga staršev in strokovnih delavcev
  26. Maruša Kolar: Socialni odnosi med romskimi otroki in drugimi vrstniki v vrtcu
  27. Rebeka Pezdirnik: Uvajanje v družbeno okolje skozi igro v predšolski vzgoji
  28. Dominika Karlatec: SPOZNAVANJE DOMAČEGA KRAJA RADLJE OB DRAVI S PROJEKTNIM UČENJEM
  29. Andreja Medved: Razlike v postavljanju meja v 2. starostnem obdobju med starši in vzgojitelji
  30. Mojca Modrinjak: HRUP KOT DEJAVNIK TVEGANJA V VRTCU IN NJEGOV VPLIV NA VZGOJNI PROCES
  31. Mojca Fujan: VREDNOTE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
  32. Patricija Majhen: OTROK Z LUTKO ODKRIVA PROMETNO VZGOJO
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici