Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Sergeja Gabor:
Spodbujanje učenja z metodo NTC in metodo dialoškega branja pri otrocih s posebnimi potrebami v prilagojenem programu
Maja Jerčič:
Stališča vzgojiteljev in staršev o oglaševanju za otroke v predšolskem obdobju
Sanja Vreča:
Učenje komunikacije in socialnih veščin pri odrasli osebi z motnjo v duševnem razvoju - študija primera
Simona Kuplen:
Učenje učenja odraslih z motnjo v duševnem razvoju s pomočjo lahkega branja
Nina Volčanjk:
Učenje učenja govora in jezika pri učencih z motnjo v duševnem razvoju na primeru knjige v lahkem branju
Diplomska dela (32)
Marjana Šnajder:
MEDGENERACIJSKO UČENJE IN SODELOVANJE V PREDŠOLSKI VZGOJI
Patricija Grad:
Razvijanje veščin malčkov pri dnevni rutini s spodbujanjem algoritmičnega mišljenja Developing toddlers ’skills in a daily routine by encouraging algorithmic thinking
Leonida Lipovšek:
Spoznavanje dvorca Spodnja Polskava s pedagoškim pristopom Storyline
Nika Mežnar:
Učenje pravil preko lutke
Teja Zavasnik:
Analiza individualiziranih programov v vrtcih
Karin Lešer:
Upodabljanje različnih kultur preko likovnih dejavnosti v vrtcu
Matija Brmež:
Povezanost med vrednotami vzgojiteljev in načinom dela z otroki priseljenci v predšolski vzgoji
Aleksandra Raduha:
Čustvene in vedenjske težave otrok priseljencev v predšolskem obdobju
Tina Očko Bizjan:
Delo z otroki priseljenci v posavskih vrtcih
Teja Kos:
Obogatitev dnevne rutine z glasbenimi dejavnostmi
Matej Brunšek:
Razvijanje socialnih veščin pri izvajanju taborniških dejavnosti za otroke v predšolskem obdobju
Rrezarta Zumeri:
Vključevanje albansko govorečih otrok v vrtec
Katja Gjerek:
Telesne lutke kot spodbujevalec pozitivne samopodobe pri predšolskih otrocih
Polona Kangler:
Razvojni mejniki socialno-emocionalnega razvoja v predšolskem obdobju
Urška Lukovnjak:
Razvijanje socialnih veščin v vrtcu skozi igro
Petra Veber:
Raziskovanje osnovnih kognitivnih konceptov za predšolske otroke iz drugačnega kulturnega okolja
Špela Petrovič:
Učinek didaktične igre medvedek Vsevedek na razvoj socialnih veščin vezanih na komunikacijo
Patricija Brmež Palma:
Spoznavanje čustev z vodenimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
Sumedija Agić:
Dobre prakse in izzivi medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
Metka Purgaj:
Uporaba metod za socialno-emocionalni razvoj otrok v prvem in drugem starostnem obdobju
Beti Radić:
Spoznajmo gledališče - projekt z učenci 1. razreda osnovne šole
Sabina Bartolj:
VLOGA ODRASLIH PRI SPOLNI VZGOJI OTROK V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Sanja Stanković Petrović:
Kako z didaktično igro otroku približati temo o smrti in žalovanju
Urška Čakš:
Pozitivni in negativni vidiki komunikacije v vrtcu in v prvi triadi osnovne šole
Lucija Embreuš:
Smrt in razveza v družini predšolskega otroka ter vloga staršev in strokovnih delavcev
Maruša Kolar:
Socialni odnosi med romskimi otroki in drugimi vrstniki v vrtcu
Rebeka Pezdirnik:
Uvajanje v družbeno okolje skozi igro v predšolski vzgoji
Dominika Karlatec:
SPOZNAVANJE DOMAČEGA KRAJA RADLJE OB DRAVI S PROJEKTNIM UČENJEM
Andreja Medved:
Razlike v postavljanju meja v 2. starostnem obdobju med starši in vzgojitelji
Mojca Modrinjak:
HRUP KOT DEJAVNIK TVEGANJA V VRTCU IN NJEGOV VPLIV NA VZGOJNI PROCES
Mojca Fujan:
VREDNOTE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
Patricija Majhen:
OTROK Z LUTKO ODKRIVA PROMETNO VZGOJO