| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (18)

  1. Anka Frece: Izvajanje eksperimentov tematskega sklopa snovi pri pouku spoznavanja okolja v osnovni šoli
  2. Bernarda Jeraj: Pošten poskus pri razvijanju naravoslovne pismenosti na razredni stopnji
  3. Kaja Fekete: Učenci 3. razreda s tablicami na preventivnem sistematskem pregledu o zdravem načinu življenja
  4. Daša Čakš: Aktualnost izbirnih predmetov s področja kemije pri slovenskih osnovnošolcih
  5. Bojana Kuronja: Znanje o delcih snovi in agregatnih stanjih na submikroskopski ravni pri devetošolcih v severovzhodni Sloveniji
  6. Maja Luković: Vidiki eksperimentalnega dela v osnovnošolskih tekmovanjih iz kemije
  7. Polona Avguštin: Znanstvene trditve in pouk kemije v osnovni šoli
  8. Tea Horvat: Analiza slikovnih prikazov kemijskih informacij v slovenskih učbenikih za kemijo z vidika matematike
  9. Kaja Kous: Poučevanje in učenje o onesnaženem zraku s pomočjo multimedijskih vsebin v 5. razredu osnovne šole
  10. Kristina Breznik: Kemijski postopki pri spoznavanju okolja: med tablicami in naravo v 1. razredu osnovne šole
  11. Sabina Gaberšek: Zadovoljstvo uporabnikov z naravoslovnimi aktivnostmi v centru eksperimentov Maribor
  12. Nejc Podplatnik: Kako učenci v 9. razredu razumejo in uporabljajo znanje o grafih pri reševanju nalog iz kemije
  13. Martin Melanšek: Uporaba mobilnih telefonov pri eksperimentalnem delu pouka kemije
  14. Julija Murko: Naravoslovni postopki pri kemijskih vsebinah v drugem triletju osnovne šole
  15. Tadeja Senica: Izzivi učiteljev kemije pri poučevanju priseljencev
  16. Vanja Kepe: Trajnostna "zelena" kemija v pomurski šoli
  17. Marko Kralj: Motivacija učencev ob delu z e-gradivi
  18. Tina Lipovnik: Problemsko zasnovano eksperimentalno delo na primeru kemijske kinetike

Diplomska dela (15)

  1. Eva Bezjak: Merjenje pri naravoslovnih dejavnostih predšolskih otrok
  2. Nina Kopič: Eksperimentalna raziskovalna škatla za predšolske otroke: Peščeni filter
  3. Saša Bradaškja: Spoznavanje človeškega telesa s pomočjo didaktičnih iger v vrtcu
  4. Tjaša Omulec: Drevesa postanejo lutke
  5. Lotka Škerlak: Razumevanje naravoslovnih pojavov izhlapevanja in kondenzacije vode v predšolskem obdobju
  6. Sanja Vodan: Spoznavanje vremenskih pojavov z didaktično igro v vrtcu
  7. Sanja Zelko: Aktivnosti v vrtcu za spoznavanje mleka kot vira prehrane
  8. Tamara Petek: Razvoj razumevanja agregatnih stanj pri otrocih starih od 2 do 6 leta starosti
  9. Vanja Ungar: Vpliv uporabe raziskovalnih škatel na razvoj naravoslovne pismenosti pri 4-5 letnikih
  10. Urška Šplajt: Vpliv uporabe misije "Raziskovanje drevesnih listov v okolici šole" v aplikaciji CŠOD Misija na znanje učencev 1. razreda osnovne šole
  11. Urška Ačko: Naravoslovne igre po Cornellu v vrtcu
  12. Monika Žibret: Eksperimentiranje za predšolske otroke
  13. Martina Bela: Naravoslovna gozdna učna pot Vurberk
  14. Andreja Matjašič: Laborant za kemijo v osnovni šoli
  15. Alenka Šebjanič Herman: DOSEGANJE CILJEV OKOLJSKE VZGOJE IZ PODROČJA ONESNAŽEVANJA ZRAKA NA RAZREDNI STOPNJI
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici