| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Damijan Novak: Preverjanje veljavnosti realno-časovnega igralnega prostora z algoritmom razširjenega sistema na osnovi klasifikatorjev

Magistrska dela (9)

  1. Nina Tovornik: Uporaba evolucijskih algoritmov pri razvoju računalniškega nasprotnika v računalniški igri pikada
  2. Tomaž Leopold: Development of an automated measurement system for UWB Radar
  3. Marko Deželak: Vizualizacija športnih aktivnosti v progresivnih spletnih aplikacijah
  4. Luka Pečnik: Ogrodje NiaAML za samodejno strojno učenje
  5. Vid Kraner: Uporaba evolucijskih algoritmov za generiranje ključnih gradnikov igre Tower Defence s pomočjo igralnega pogona Unity
  6. Blaž Denko: Celovita primerjava sodobnih hibridnih ogrodij za razvoj mobilnih aplikacij
  7. Patrik Rebrica: Celovita primerjava orodij za virtualizacijo
  8. Filip Glojnarić: Nature-inspired algorithms for hyperparameter optimization
  9. Tara Gašić: Primerjava metod za avtomatsko načrtovanje športnih treningov

Diplomska dela (28)

  1. Jakob Mesarič: Uporaba umetne inteligence v igrah igranja vlog
  2. Andrej Gerl Vicman: Celovita primerjava operacijskih sistemov iz družine BSD
  3. Aleš Gartner: Prilagodljivi algoritem diferencialne evolucije z arhivom uspešnosti in linearnim zmanjševanjem populacije
  4. Luka Lukač: Aplikacija koncepta digitalnega dvojčka v športu
  5. Tomaž Nareks: Povečanje uporabniške izkušnje z vidika združevanja različnih podatkovnih virov v enotno spletno storitev
  6. Amadej Krepek: Spletna aplikacija za vizualizacijo športnih aktivnosti
  7. Aljaž Lipar: Načrtovalski vzorci igrifikacije v poslovnih aplikacijah
  8. Peter Ambrožič: Sledilnik okužb Sars-Cov-2 v vzgoji in izobraževanju
  9. Jožef Ribič: Celovita primerjava vodilnih distribucij operacijskega sistema Linux
  10. Aljoša Mesarec: Implementacija optimizacijskega algoritma po vzorih obnašanja levov v Pythonu
  11. Blaž Vidovič: DNK kot nosilec za trajno shranjevanje podatkov
  12. Anže Galun: Razpoznavanje obrazov s pomočjo strojnega učenja na napravi Raspberry-Pi
  13. Filip Zdjelar: Dosegljivost, pozaba in izboljšave video iger preteklosti ter njihova uporaba s pomočjo emulatorjev
  14. Jan Liber: Razvoj hibridne mobilne aplikacije za vizualizacijo statistike športnih treningov
  15. Žiga Stupan: Optimizacijski algoritem na osnovi iskanja hrane bakterij
  16. Luka Kovačič Budiša: Potek razvoja proti-piratske zaščite videoiger skozi čas
  17. Tomi Milošič: Celovit pregled orodij za samodejno strojno učenje
  18. Samo Farič: Spletna platforma za generiranje podatkovnih zbirk športnih aktivnosti
  19. Avguštin Erdelji: Mobilna aplikacija za lažje koriščenje storitev študentskih domov
  20. Uroš Meh: Mobilna aplikacija za organizacijo športnih treningov
  21. Rok Kukovec: Adversarna motnja razpoznave slik nevronske mreže s pomočjo evolucijskega algoritma
  22. Miha Šiler: Analiza in primerjava na Debianu temelječih Linux distribucij
  23. Marcel Tratnjek: Namizna aplikacija za vizualizacijo kolesarskih aktivnosti
  24. Aljaž Konečnik: Namizna aplikacija za vizualizacijo športnih tekmovanj
  25. Peter Zupan: Primerjava programskih jezikov Python in R za namene strojnega učenja
  26. Tomaž Leopold: Nadzor hišnih prostorov s pomočjo platforme Raspberry Pi in interneta stvari
  27. Luka Koprivc: Namizna aplikacija za vizualizacijo športnih aktivnosti
  28. Žan Grajfoner: Primerjava različnih algoritmov po vzoru obnašanja netopirjev

Druga dela (20)

  1. Sašo Karakatič, Iztok Fister: Strojno učenje
  2. Sašo Karakatič: Prva spletna aplikacija
  3. Boštjan Šumak, Maja Pušnik: Zbrano učno gradivo s praktičnimi primeri za predmet Orodja za razvoj aplikacij
  4. Proceedings of the 2021 7th Student Computer Science Research Conference (StuCoSReC)
  5. Proceedings of the 2021 7th Student Computer Science Research Conference (StuCoSReC)
  6. Proceedings of the 2021 7th Student Computer Science Research Conference (StuCoSReC)
  7. Iztok Fister, Iztok Fister: uARMSolver: a framework for association rule mining
  8. Iztok Fister, Karin Fister, Iztok Fister: Discovering associations in COVID-19 related research papers
  9. Iztok Fister, Špela Pečnik, Sašo Karakatič: Priročnik za računalniške vaje pri predmetu Orodja za razvoj aplikacij
  10. Aleš Zamuda, Lucija Brezočnik, Iztok Fister, Tina Beranič, Grega Žlahtič, Matej Brumen, Gregor Jošt, Viktor Taneski, Muhamed Turkanović: DEP technical architecture report
  11. Iztok Fister, Iztok Fister, Matjaž Perc: Toward the discovery of citation cartels in citation networks
  12. Iztok Fister, Marjan Mernik, Iztok Fister, Dejan Hrnčič: Implementation of EasyTime formal semantics using a LISA compiler generator
  13. Simon Fong, Yan Zhuang, Iztok Fister, Iztok Fister: A biometric authentication model using hand gesture images
  14. Iztok Fister, Xin-She Yang, Karin Ljubič Fister, Dušan Fister, Janez Brest, Iztok Fister: Towards the novel reasoning among particles in PSO by the use of RDF and SPARQL
  15. Iztok Fister, Simon Fong, Janez Brest, Iztok Fister: A novel hybrid self-adaptive bat algorithm
  16. Simon Fong, Justin Liang, Iztok Fister, Iztok Fister, Sabah Mohammed: Gesture recognition from data streams of human motion sensor using accelerated PSO swarm search feature selection algorithm
  17. Iztok Fister, Matjaž Perc, Karin Fister, Salahuddin M. Kamal, Andres Iglesias, Iztok Fister: Particle swarm optimization for automatic creation of complex graphic characters
  18. Samo Rauter, Iztok Fister, Iztok Fister: A collection of sport activity files for data analysis and data mining
  19. Iztok Fister, Dušan Fister, Xin-She Yang: A hybrid bat algorithm
  20. Iztok Fister, Xin-She Yang, Janez Brest, Iztok Fister: Memetic self-adaptive firefly algorithm
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici