| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Ana Glažar: Od formalne likovne analize k scenografiji: nakaj primerov

Diplomska dela (40)

  1. Jerneja Hafner: Lutka pri premagovanju ločenosti od staršev
  2. Nika Rožencvet: Vloga lutke pri spodbujanju emocionalnega razvoja predšolskega otroka
  3. Staša Vodeb: Lutkovni kotiček v teoriji in praksi
  4. Anamarie Verbič: Spodbujanje komunikacije predšolskih otrok s pomočjo lutk
  5. Jan Števanec: Priprava predstave strokovnih delavcev za otroke
  6. Lana Lašič: Zdravilne rastline škrata Zdravilka
  7. Antonija Mulej: Komunikacija s preprostimi lutkami
  8. Sergeja Caf: Rojstvo lutkovne predstave
  9. Ana Skok: Različni plesi sveta, ki jih otroci spoznavajo s pomočjo ročne lutke
  10. Tatjana Grosek: Uporaba različnih metod dela z lutkami v vrtcu
  11. Barbara Trafela: Načrtovanje in izvajanje glasbene pravljice v vrtcu
  12. Špela Fajfar, Sara Rojs: Lutke in lutkovna predstava O povodnem možu
  13. Neža Uršič: Izdelava lutk iz recikliranih materialov v vrtcu
  14. Kaja Pešec: Uporaba odpadnega materiala za izdelavo različnih vrst lutk v vrtcu
  15. Tjaša Borec: Mimična lutka kot motivacijska lutka
  16. Manca Ozimič: Lutka in simbolna igra v drugem starostnem obdobju
  17. Nives Medved: Lutkovne igre na vrtčevskem igrišču
  18. Anamarija Ozmec: Pripovedovanje z različnimi lutkami
  19. Nastja Slemnik: Spoznavanje vremenskih pojavov skozi lutkovno-gledališke dejavnosti
  20. Lejla Kukuljčić: Velika roka, majhni prstki v vrtcu
  21. Vesna Kovač: Motiviranje otrok z lutko
  22. Ela Pečnik: Uporaba ročnih in senčnih lutk v vrtcu
  23. Patricija Zobec: Spoznajmo COVID-19 skozi lutke
  24. Rebeka Zdolšek: Spoznavanje čustev s pomočjo lutk
  25. Mateja Mašek: Razvijanje socialnih veščin z lutkovnim projektom
  26. Emina Jupić: Uporaba lutk pri spodbujanju razvoja socialnih veščin - učenje strpnosti in sprejemanja drugačnosti
  27. Eva Roj: Moč lutke za izražanje otrokovih čustev
  28. Ksenija Vogrin: Vključevanje senčnih lutk v 1. in 2. starostnem obdobju
  29. Tina Horvat: Gledališke igre za najmlajše
  30. Neža Djakovič: Lutka pri pripovedovanju pravljic
  31. Dragana Ćorić: Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
  32. Katjuša Kitek: Lutka in otrok
  33. Anamari Hrastnik: Kamišibaj v vrtcu
  34. Lorena Horvat Kežmah: Kamišibaj - malo papirnatno gledališče kot sredstvo za spodbujanje ustvarjalnega izražanja in sproščenega pripovedovanja v drugem starostnem obdobju
  35. Manja Gabrovec: Otrokova spontana igra, kot temelj gledališke predstave
  36. Emica Lepen, Jerneja Horvat: GLEDALIŠKE DEJAVNOSTI V 1. STAROSTNEM OBDOBJU
  37. Petra Grubelnik, Melita Ravlan: ROČNA LUTKA V VRTCU
  38. Nuša Kugovnik, Sonja Gerhold: RAZVIJANJE JEZIKOVNIH ZMOŽNOSTI Z LUTKO
  39. Nina Mongus, Biserka Kos: PRISOTNOST LUTK V MARIBORSKIH VRTCIH
  40. Barbara Finkšt, Alja Žunter: GLEDALIŠKE IGRICE V PRVEM STAROSTNEM OBDOBJU V VRTCU

Druga dela (2)

  1. Sabina Šinko: Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu
  2. Sabina Šinko: Vloga lutkovnega gledališča pri kulturni vzgoji otrok
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici