| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Saša Zupan Korže: Model vplivnih dejavnikov, ključnih za uspešno poslovanje malih hotelov v Sloveniji

Magistrska dela (8)

  1. András Tóth: Analiza zaznavanja varnosti turistov v münchnu
  2. Žan Sekirnik: Uvedba novega zdravstvenega produkta za arabsko tržišče
  3. Tina Rojko: Vpliv zadovoljstva zaposlenih v zelenem turizmu na izkušnjo turistov
  4. Vesna Zagoda Peperko: Konceptualni model transformacije potovalnih agencij v dobi hitrih sprememb vedenja turistov in tehnologije
  5. Kristina Gracej: ANALIZA TRAJNOSTI RAZVOJA TURIZMA NA KOROŠKEM
  6. Tjaša Kangler: KARTUZIJANSKE VREDNOTE KOT TEMELJ INOVATIVNEGA MODELA RAZVOJA PODEŽELSKE TURISTIČNE DESTINACIJE
  7. Barbara Oprčkal: Analiza zaposlovanja mladih brezposelnih v Sloveniji in Avstriji
  8. Andrej Šlebnik: VPLIV RELIGIJE IN POSLOVNIH OBIČAJEV NA PROCES POGAJANJ PRI IZVOZU OPREME ZA ŽIVILSKO INDUSTRIJO

Diplomska dela (74)

  1. Lana Lukarič: Analiza možnosti razvoja športnega turizma v občini Maribor
  2. Davida Pogorevc Hafner: Zeleni marketing in nakupno vedenje odjemalcev v turizmu
  3. Anja Marovt: Športni turizem: ogled nogometnih stadionov
  4. Ana Dorn: Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d.
  5. Špela Simonič: Primerjava hotelske ponudbe v izbranem slovenskem in v avstrijskem termalnem zdravilišču
  6. Patricija Štruc: Glamping kot priložnost za razvoj visokokakovostnega turizma
  7. Matias Osojnik: Vpliv destinacijske znamke na prepoznavnost turistične destinacije
  8. Urška Likon: Analiza dejavnikov izbora zabaviščnih parkov slovenskih osnovnih šol kot ciljev končnih izletov
  9. Arlinda Mavraj: Vpliv covida-19 na svetovno turistično gospodarstvo
  10. Jakob Gal Gačnik: Vpliv virusa Covid-19 na vinski trg v Sloveniji: primer Ptujske kleti
  11. Jaka Klemenčič: Naveza ponudbe botaničnega vrta univerze v mariboru s ponudbo športnega turizma in rekreacije v destenaciji maribor - pohorje
  12. Katja Zorko: Analiza igranja iger na srečo in srečk v izbrani poslovalnici loterije slovenije
  13. Katarina Tement: Predlog za razvoj temačnega turizma v Mariboru
  14. Lea Geratič: Ponudba zimskega adrenalinskega turizma v Sloveniji
  15. David Stupica: Dostopni turizem: ovire in predlogi izboljšav za ciljno skupino obiskovalcev z mišično distrofijo
  16. Jan Muršec: Primerjava slovenskega in avstrijskega vinorodnega okoliša Štajerska
  17. Ines Horvat: Razvoj vinsko-kolesarskega turizma v Prlekiji
  18. Eva Gnamuš: Razvoj kolesarskega turizma na Koroškem
  19. Larisa Glažar: Analiza zadovoljstva obiskovalcev s ponudbo kulturnega turizma v mestni občini ptuj
  20. Adrijana Andreja Tkalec: Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
  21. Ksenija Grašič: Analiza razvojnih možnosti ponudbe za dobro počutje v botaničnem vrtu univerze v mariboru
  22. Valentina Florjančič: Čustvena inteligenca študentov turizma
  23. Mojca Bezjak: Vpliv Kurentovanja na turizem v mestu Ptuj
  24. Urška Bezjak: Povezovanje dobropočutne ponudbe destinacije maribor - pohorje s programi botaničnega vrta univerze v mariboru
  25. Mihaela Kiselak: Analiza motivacije obiska izbranega igralnega salona v Sloveniji
  26. Tamás Szukics: Vpliv digitalnega sveta na prehranjevanje mladih odraslih
  27. Lavra Berger: Revitalizacija ponudbe v hotelu grande
  28. Klavdija Pačnik: Analiza odvisnosti obiska restavracije marche mövenpick maribor od vremenskih vplivov
  29. Ábel Bartakovics: Razvoj podeželskega turizma v Slovenskem Porabju
  30. Tilen Selič: Vključitev gastronomije v ponudbo Botaničnega vrta Univerze v Mariboru
  31. Tamara Kristl: Pomen trajnostnega razvoja turizma za segment mladih v destinaciji maribor-pohorje
  32. Mojca Lapi: Promocija Botaničnega vrta Univerze v Mariboru z uporabo družbenih medijev
  33. Domen Koter: Navezava ponudbe botaničnega vrta univerze v mariboru s kulturno ponudbo mesta maribor in okolice
  34. Ula Brečko: ANALIZA PONUDBE PROSTOČASNIH DEJAVNOSTI ZA MLADE V RADEČAH
  35. Tamás Kovács: Podeželski turizem v porabju
  36. Barbara Mlasko: Analiza kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih
  37. Sabina Šuman: PREDLOG RAZVOJA MANJŠE PODEŽELSKE TURISTIČNE DESTINACIJE
  38. Danica Vegi: 8 – dnevno potovanje primorskih pridelovalcev oljčnega olja in vina s partnerji po Toskani
  39. Mojca Jančar: ANALIZA PROMOCIJE ZIMSKOTURISTIČNE PONUDBE ČRNE NA KOROŠKEM
  40. David Svenšek: ANALIZA PONUDBE RAZVEDRILA V TURISTIČNI PONUDBI ČAKOVCA
  41. Kristina Rotovnik: PREDLOG RAZVOJA TURIZMA V OBČINI MISLINJA
  42. Tjaša Kraner: Vinski turizem Maribora
  43. Urška Smej: VPLIV EVROPSKIH FINANČNIH SPODBUD NA RAZVOJ TURIZMA NA PODEŽELJU - PRIMER OBČINE ORMOŽ
  44. Patricija Zagožen: Analiza podobe Nemčije kot turistične destinacije v katalogih izbranih slovenskih potovalnih agencij
  45. Janez Zalar: Primerjava kakovosti storitev slovenskih (sž) in avstrijskih zveznih železnic
  46. Miha Ivankovič: KOLESARSKI TURIZEM KOT DEJAVNIK RAZVOJA TURIZMA V SLOVENIJI
  47. Sabina Polh: ANALIZA TURISTIČNE PONUDBE V REGIJSKEM PARKU ŠKOCJANSKE JAME
  48. Valerija Štumpf: PREDLOG ZA TRŽENJE AEROKLUBA PTUJ V TURISTIČNI PONUDBI PTUJA
  49. Suzana Šedivy: PONUDBA VZORČNEGA DRUŽINAM PRIJAZNEGA HOTELA
  50. Tanja Ciglar: OBLIKOVANJE PROGRAMA ŠPORTNIH PRIPRAV V SLOVENIJI PO SISTEMU "VSE IZ ENE ROKE"
  51. Tanja Leskovar: RAZVOJ IN TRŽENJE STORITEV TURISTIČNE DESTINACIJE
  52. Nina Miglič: VPLIV FESTIVALA LENT NA RAZVOJ TURIZMA V MARIBORU
  53. Anita Valand: ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV STORITEV TURISTIČNIH AVTOBUSNIH PREVOZOV NA PRIMERU PODJETJA POHORJE TURIZEM D.O.O. IN S.P.
  54. Anja Cojhter: PREDLOG ZA DOPOLNITEV PONUDBE NA TURISTIČNI KMETIJI APAT
  55. Peter Tomažič: PREDLOG NADGRADNJE TURISTIČNE PONUDBE HOTELA JAKEC RTC TRIJE KRALJI
  56. Dragica Piv: VPLIV UREJENOSTI OKOLJA V MORAVSKIH TOPLICAH NA ZADOVOLJSTVO GOSTOV
  57. Urška Topolšek Planinšek: PREDLOG KATEGORIZACIJE IZLETNIŠKIH TURISTIČNIH KMETIJ
  58. Danijela Kozol: VLOGA GASTRONOMIJE V TURISTIČNI PONUDBI OBČINE HOČE - SLIVNICA
  59. Jana Jeglič: INTERPRETACIJA V TURIZMU KOT NAČIN OHRANJANJA NARAVNE IN KULTURNE DEDIŠČINE
  60. Manja Duh: ANALIZA MOŽNOSTI RAZVOJA TURIZMA V OBČINI DUPLEK
  61. Lidija Aškerc: PRILOŽNOSTI ZA RAZVOJ KOLESARSKEGA TURIZMA V DESTINACIJI DEŽELA CELJSKA
  62. Tomaž Šporar: PONUDBA ZA ŠPORTNIKE PODJETJA UNIOR D.D., PROGRAM TURIZEM
  63. Damjana Petek: Promocija ponudbe prireditev na Ptuju
  64. Barbara Markovič: Predlog načrta trženja za Mladinski hotel in Hotel Bistra
  65. Tadej Gombač: Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
  66. Tadej Berlič: ANALIZA PONUDBE HOTELOV, PRIMERNIH ZA DRUŽINE
  67. Gregor Košuta: VPLIV ANIMACIJE NA ZADOVOLJSTVO HOTELSKIH GOSTOV V LIFECLASS HOTELS & SPA PORTOROŽ
  68. Mojca Princip: ANALIZA IZVEDLJIVOSTI VZPOSTAVITVE VHODNE AGENCIJE ZA ŠPORNE KLUBE
  69. Tjaša Rogina: TURISTIČNA ZAVAROVANJA V SLOVENIJI
  70. Aljana Košir: AKTIVNO DOŽIVETJE PROSTORA OD POHORJA DO BOHORJA
  71. Melita Stiplošek: Analiza vloge Aninega dvora v kulturnoturistični ponudbi Rogaške Slatine
  72. Anja Ferme: PREDLOG ZA ORGANIZIRANJE PRIREDITEV V LAŠKEM
  73. Kaja Dragšič: ANALIZA FESTIVALA LENT KOT DELA TURISTIČNE PONUDBE MARIBORA
  74. Barbara Visočnik: VPLIV POVEZANOSTI PONUDNIKOV DESTINACIJE NA USPEH V NJEJ DELUJOČE TURISTIČNE KMETIJE
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici