Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Laura Rožman Krivec:
Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli
Monika Mithans:
Participacija učencev pri pouku in na šoli
Danijela Rus:
Praktično pedagoško usposabljanje v študijskih programih druge stopnje – primerjalna analiza med fakultetami Univerze v Mariboru
Marija Pevec:
Kultura samoevalvacije kot dejavnik razvojnih procesov pri dvigu in ohranjanju kakovosti dela v srednjih poklicnih in strokovnih šolah
Magistrska dela (23)
Eva Kragolnik:
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Katja Eržen Bratina:
Učni uspeh in spol
Maša Pleh:
Pogled slovenskih in hrvaških učiteljev ter vzgojiteljev na devetletno osnovno šolo
Simona Jereb:
Stališča vzgojiteljev in staršev do zgodnje obravnave otrok
Martina Potrč:
Samoocena prodobljenih kompetenc študentov razrednega pouka
Sabina Ograjšek:
Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja v različnih študijskih programih Univerze v Mariboru
Špela Flegar:
Primerjava študijskih programov pedagogike na javnih univerzah v Sloveniji in na Hrvaškem
Martina Pukšič:
Stališča učiteljev in študentov razrednega pouka do odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci
Jasna Peter:
POČUTJE IN VKLJUČENOST OTROKA Z DOWNOVIM SINDROMOM V REDNEM ODDELKU VRTCA: ŠTUDIJA PRIMERA
Saša Klančišar:
Delo z učno uspešnimi in učno manj uspešnimi nadarjenimi učenci
Kaja Mlinar:
Vpliv učnih oblik in metod na učno aktivnost učencev
Ana Novak:
POMEN LISTOVNIKA ZA PROFESIONALNI RAZVOJ VZGOJITELJA PREDŠOLSKIH OTROK
Andreja Strmšek:
Učni pogovor kot pot h kakovostnemu učenju in znanju
Tamara Farič:
Strokovna avtonomija učitelja v osnovni šoli
Kristina Kepe:
Dejavniki, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega dela na osnovnih šolah
Sandra Forjanič Čantala:
DIDAKTIČNI PROSTOPI UČITELJEV DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA V INKLUZIVNIH RAZREDIH
Renata Štritof:
Prilagoditve učnega okolja kot dejavnik uspešnosti učencev s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
Jasna Ana Novoselec:
SPOLNA VZGOJA V SKLOPU MEDPREDMETNEGA POVEZOVANJA V PROGRAMU OSNOVNE ŠOLE
Jerneja Lisjak:
NAČRTOVANJE VZGOJITELJEV V INKLUZIVNEM VRTCU
Mateja Škalič:
STALIŠČA STARŠEV DO NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Katarina Tibaut:
Bolonjska reforma in obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru s študijem
Ksenija Donko:
DIDAKTIČNI PRISTOPI PRI DELU S PREDŠOLSKIMI OTROKI
Mateja Kop:
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI
Diplomska dela (5)
Anja Mesarič:
Participacija otrok v vrtcu
Anja Mirt:
SAMOSTOJNO UČENJE UČENCEV V ODDELKU PODALJŠANEGA BIVANJA
Tomi Ploj:
ROMSKI POMOČNIK KOT VEZ MED DOMOM IN ŠOLO
Greta Labohar Škoberne:
SAMOEVALVACIJA KOT DEJAVNIK KAKOVOSTI V VRTCU LAŠKO
Gordana Časar:
PRIMERJAVA UČBENIŠKIH KOMPLETOV ZA 1. RAZRED NA DVOJEZIČNI OSNOVNI ŠOLI I LENDAVA IN NA OSNOVNI ŠOLI ARANY JANOS ALTALANOS ISKOLA LENTI