Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
Statistics
Login
First page
>
Statistics of DKUM
Statistics of DKUM
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Laura Rožman Krivec:
Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli
Monika Mithans:
Participacija učencev pri pouku in na šoli
Danijela Rus:
Praktično pedagoško usposabljanje v študijskih programih druge stopnje – primerjalna analiza med fakultetami Univerze v Mariboru
Marija Pevec:
Kultura samoevalvacije kot dejavnik razvojnih procesov pri dvigu in ohranjanju kakovosti dela v srednjih poklicnih in strokovnih šolah
MSc theses (23)
Eva Kragolnik:
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Katja Eržen Bratina:
Učni uspeh in spol
Maša Pleh:
Pogled slovenskih in hrvaških učiteljev ter vzgojiteljev na devetletno osnovno šolo
Simona Jereb:
Stališča vzgojiteljev in staršev do zgodnje obravnave otrok
Martina Potrč:
Samoocena prodobljenih kompetenc študentov razrednega pouka
Sabina Ograjšek:
Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja v različnih študijskih programih Univerze v Mariboru
Špela Flegar:
Primerjava študijskih programov pedagogike na javnih univerzah v Sloveniji in na Hrvaškem
Martina Pukšič:
Stališča učiteljev in študentov razrednega pouka do odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci
Jasna Peter:
POČUTJE IN VKLJUČENOST OTROKA Z DOWNOVIM SINDROMOM V REDNEM ODDELKU VRTCA: ŠTUDIJA PRIMERA
Saša Klančišar:
Delo z učno uspešnimi in učno manj uspešnimi nadarjenimi učenci
Kaja Mlinar:
Vpliv učnih oblik in metod na učno aktivnost učencev
Ana Novak:
POMEN LISTOVNIKA ZA PROFESIONALNI RAZVOJ VZGOJITELJA PREDŠOLSKIH OTROK
Andreja Strmšek:
Učni pogovor kot pot h kakovostnemu učenju in znanju
Tamara Farič:
Strokovna avtonomija učitelja v osnovni šoli
Kristina Kepe:
Dejavniki, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega dela na osnovnih šolah
Sandra Forjanič Čantala:
DIDAKTIČNI PROSTOPI UČITELJEV DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA V INKLUZIVNIH RAZREDIH
Renata Štritof:
Prilagoditve učnega okolja kot dejavnik uspešnosti učencev s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
Jasna Ana Novoselec:
SPOLNA VZGOJA V SKLOPU MEDPREDMETNEGA POVEZOVANJA V PROGRAMU OSNOVNE ŠOLE
Jerneja Lisjak:
NAČRTOVANJE VZGOJITELJEV V INKLUZIVNEM VRTCU
Mateja Škalič:
STALIŠČA STARŠEV DO NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Katarina Tibaut:
Bolonjska reforma in obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru s študijem
Ksenija Donko:
DIDAKTIČNI PRISTOPI PRI DELU S PREDŠOLSKIMI OTROKI
Mateja Kop:
FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI
BSc theses (5)
Anja Mesarič:
Participacija otrok v vrtcu
Anja Mirt:
SAMOSTOJNO UČENJE UČENCEV V ODDELKU PODALJŠANEGA BIVANJA
Tomi Ploj:
ROMSKI POMOČNIK KOT VEZ MED DOMOM IN ŠOLO
Greta Labohar Škoberne:
SAMOEVALVACIJA KOT DEJAVNIK KAKOVOSTI V VRTCU LAŠKO
Gordana Časar:
PRIMERJAVA UČBENIŠKIH KOMPLETOV ZA 1. RAZRED NA DVOJEZIČNI OSNOVNI ŠOLI I LENDAVA IN NA OSNOVNI ŠOLI ARANY JANOS ALTALANOS ISKOLA LENTI