| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Laura Rožman Krivec: Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli
  2. Monika Mithans: Participacija učencev pri pouku in na šoli
  3. Danijela Rus: Praktično pedagoško usposabljanje v študijskih programih druge stopnje – primerjalna analiza med fakultetami Univerze v Mariboru
  4. Marija Pevec: Kultura samoevalvacije kot dejavnik razvojnih procesov pri dvigu in ohranjanju kakovosti dela v srednjih poklicnih in strokovnih šolah

MSc theses (23)

  1. Eva Kragolnik: Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
  2. Katja Eržen Bratina: Učni uspeh in spol
  3. Maša Pleh: Pogled slovenskih in hrvaških učiteljev ter vzgojiteljev na devetletno osnovno šolo
  4. Simona Jereb: Stališča vzgojiteljev in staršev do zgodnje obravnave otrok
  5. Martina Potrč: Samoocena prodobljenih kompetenc študentov razrednega pouka
  6. Sabina Ograjšek: Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja v različnih študijskih programih Univerze v Mariboru
  7. Špela Flegar: Primerjava študijskih programov pedagogike na javnih univerzah v Sloveniji in na Hrvaškem
  8. Martina Pukšič: Stališča učiteljev in študentov razrednega pouka do odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci
  9. Jasna Peter: POČUTJE IN VKLJUČENOST OTROKA Z DOWNOVIM SINDROMOM V REDNEM ODDELKU VRTCA: ŠTUDIJA PRIMERA
  10. Saša Klančišar: Delo z učno uspešnimi in učno manj uspešnimi nadarjenimi učenci
  11. Kaja Mlinar: Vpliv učnih oblik in metod na učno aktivnost učencev
  12. Ana Novak: POMEN LISTOVNIKA ZA PROFESIONALNI RAZVOJ VZGOJITELJA PREDŠOLSKIH OTROK
  13. Andreja Strmšek: Učni pogovor kot pot h kakovostnemu učenju in znanju
  14. Tamara Farič: Strokovna avtonomija učitelja v osnovni šoli
  15. Kristina Kepe: Dejavniki, ki vplivajo na kakovost vzgojno-izobraževalnega dela na osnovnih šolah
  16. Sandra Forjanič Čantala: DIDAKTIČNI PROSTOPI UČITELJEV DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA V INKLUZIVNIH RAZREDIH
  17. Renata Štritof: Prilagoditve učnega okolja kot dejavnik uspešnosti učencev s posebnimi potrebami v inkluzivni šoli
  18. Jasna Ana Novoselec: SPOLNA VZGOJA V SKLOPU MEDPREDMETNEGA POVEZOVANJA V PROGRAMU OSNOVNE ŠOLE
  19. Jerneja Lisjak: NAČRTOVANJE VZGOJITELJEV V INKLUZIVNEM VRTCU
  20. Mateja Škalič: STALIŠČA STARŠEV DO NACIONALNEGA PREVERJANJA ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
  21. Katarina Tibaut: Bolonjska reforma in obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru s študijem
  22. Ksenija Donko: DIDAKTIČNI PRISTOPI PRI DELU S PREDŠOLSKIMI OTROKI
  23. Mateja Kop: FORMATIVNO SPREMLJANJE ZNANJA UČENCEV V OSNOVNI ŠOLI

BSc theses (5)

  1. Anja Mesarič: Participacija otrok v vrtcu
  2. Anja Mirt: SAMOSTOJNO UČENJE UČENCEV V ODDELKU PODALJŠANEGA BIVANJA
  3. Tomi Ploj: ROMSKI POMOČNIK KOT VEZ MED DOMOM IN ŠOLO
  4. Greta Labohar Škoberne: SAMOEVALVACIJA KOT DEJAVNIK KAKOVOSTI V VRTCU LAŠKO
  5. Gordana Časar: PRIMERJAVA UČBENIŠKIH KOMPLETOV ZA 1. RAZRED NA DVOJEZIČNI OSNOVNI ŠOLI I LENDAVA IN NA OSNOVNI ŠOLI ARANY JANOS ALTALANOS ISKOLA LENTI
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica