| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Polona Drobnič: Eksperimenta! 2011 - 2017; analiza trienala sodobne umetnosti za mlade
  2. Urška Juhart: Grafika in moj domači kraj
  3. Mihaela Ružič: Posebnosti v likovni interpretaciji prostora pri učencih z lažjo motnjo v duševnem rzvoju
  4. Barbara Seme: NEFORMALNO IZOBRAŽEVANJE NA PODROČJU LIKOVNE UMETNOSTI
  5. Samo Zelko: Portfolio in pedagoška praksa

Diplomska dela (34)

  1. Ela Wolf: Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti z glino v drugem starostnem obdobju
  2. Ines Jurčič: Primerni motivi za likovno izražanje otrok v starosti 2-4 leta na temo pomlad
  3. Teja Zelenik: Vključevanje likovnih področij in tehnik v dejavnosti ptujskih vrtcev
  4. Karin Lešer: Upodabljanje različnih kultur preko likovnih dejavnosti v vrtcu
  5. Klaudija Vivod: Ozaveščanje otrok o ekologiji skozi likovne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  6. Klemen Auguštin: Uporaba avdio-vizualnih sredstev pri likovnih dejavnostih v vrtcu
  7. Lea Harih: Spodbujanje domišljije otrok na področju osnov odtiskovanja v 2. starostnem obdobju
  8. Metka Šmajdek: Odnos predšolskega otroka do umetniških del v obdobju impresionizma in kubizma
  9. Nina Fras: Uporaba slikarskih likovnih tehnik v vrtcu Borisa Pečeta Maribor
  10. Hermina Holer: Razvijanje občutka za likovni ritem s pomočjo umetniških likovnih del v predšolskem obdobju
  11. Regina Dernikovič: Tematika nosečnosti in motivika dojenčka kot motivacija za likovno izražanje predšolskih otrok
  12. Lea Predikaka: Uporaba naravnih in recikliranih materialov pri likovnih dejavnostih v vrtcu
  13. Jasmina Rodošek: Pedagoški programi Umetnostne galerije Maribor in vključevanje vrtcev mariborske regije vanje
  14. Tiana Golob: Načini upodabljanja prostora pri likovnem izražanju predšolskih otrok v Vrtcih občine Moravske Toplice
  15. Špela Šega: Likovni portfolio v vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica
  16. Tadeja Osterc: Strategije upodabljanja prostora pri likovnem izražanju v predšolskem obdobju glede na spol
  17. Lucija Gnidovec: Vpliv motiva na sprejemanje umetniških del v obdobju kubizma
  18. Sara Fridrih: Vpliv različnih metod dela na risanje človeške figure v prešolskem obdobju
  19. Loti Viktorija Dolinar: Primerjalna alnaliza opreme igralnic z vizualnega in ekološkega vidika
  20. Andreja Mohar: VPLIV SPOLA NA SPREJEMANJE UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU KUBIZMA
  21. Darja Letnar: VPLIV MOTIVA NA SPREJEMANJE UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA
  22. Jasmina Jogić: VPLIV SPOLA NA SPREJEMANJE UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA
  23. Katija Kalina: Likovnodidaktični cilji in uporaba likovnih tehnik v vrtcu
  24. Katja Perkovič: Vpliv spola na izbiro barv pri likovnem izražanju predšolskega otroka
  25. Tomaž Sahernik: SLIKARSKE LIKOVNE TEHNIKE TER NJIHOVE MOŽNOSTI PRI LIKOVNEM IZRAŽANJU STAREJŠIH OSEB
  26. Andrej Velikonja: Sodobne likovne prakse pri likovni umetnosti v osnovni šoli
  27. Suzana Savković: USTREZNA IZBIRA LIKOVNIH GRAFIČNIH TEHNIK PRI DELU S SLEPIMI IN SLABOVIDNIMI
  28. Ines Makovec: KIPARSTVO V VRTCIH MARIBORA IN POMURJA
  29. Tina Haložan: PREFERENCE PREDŠOLSKEGA OTROKA DO UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA IN KUBIZMA
  30. Andreja Medved: LIKOVNE DEJAVNOSTI, KI SPODBUJAJO PREDŠOLSKEGA OTROKA K USTVARJALNEMU IZRAŽANJU
  31. Irena Penšek: GRAFIČNE TEHNIKE V VRTCU VELENJE
  32. Katja Kološa: Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v prvem starostnem obdobju - Primeri dejavnosti iz različnih likovnih področij
  33. Niky Zver: NAČRTOVANJE LIKOVNIH NALOG V VRTCU S POUDARKOM NA EKOLOGIJI
  34. Helena Dujc: NAČINI VZPODBUJANJA LIKOVNE USTVARJALNOSTI NA PODROČJU SLIKANJA IN RISANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici