| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (98)

  1. Luka Milič: Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
  2. Ana Tomaž: Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
  3. Urška Tomaž Sirk: Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
  4. Eva Gerold: Primerjava poslovnih pogajanj v Sloveniji in na Japonskem s študijo primera
  5. Lea Kukovec: Instagram in Tiktok kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili
  6. Tamara Zorenč: Analiza oglaševanja in pospeševanja prodaje v podjetju Terme Olimia, d.d.
  7. Saša Pečovnik: Analiza tržnih poti živilskih izdelkov Kmetijske zadruge Šaleška dolina
  8. Lucija Steinmann: Medkulturna poslovna pogajanja slovenskega podjetja s podjetji v Švici in na Kitajskem
  9. Mojca Krajnc: Marketinško komuniciranje v odškodninskem podjetju
  10. Anja Prešern: Vpliv popustov na nakupno vedenje kupcev v Trgovini 365
  11. Maja Šušteršič: Vpliv pandemije koronavirusa na spletno nakupovanje
  12. Monika Merc: Marketinško komuniciranje v salonu Fascia Center
  13. Alja Drovenik: Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za oglaševanje v B2B podjetjih
  14. Alen Petek: Razumevanje pogajanj pri sklepanju zavarovalnega posla
  15. Barbara Naveršnik: Poslovna pogajanja z nemško govorečimi partnerji - Nemčija, Avstrija in Švica
  16. Tjaša Trobas: Vpliv digitalnega oglaševanja na nakupne odločitve mlajših odjemalcev
  17. Žanet Plečko: Osebnostna blagovna znamka vplivnežev na družbenem omrežju instagram
  18. Ina Kek Horvat: Pogajanja v medkulturnem okolju: primerjava Japonske, Kitajske in Slovenije
  19. Nik Tominc: Medkulturna diverziteta in taktike poslovnih pogajanj na primeru izbranih držav
  20. Katarina Mir: Oglaševanje kozmetičnih izdelkov s pomočjo družbenih omrežij in vplivnežev
  21. Anita Videc: Nakupovanje v spletni trgovini About You
  22. Jelena Krčmar: Etiene dileme na podroeju ogla?evanja
  23. Monika Lep: Ugotavljanje vpliva epidemije covid-19 na javna naročila v izbrani zdravstveni ustanovi
  24. Mihael Slavič: Poslovni koncept prodaje blaga slovenskega porekla
  25. Monika Poboljšaj: Marketinško komuniciranje v fitnesu Fitinn
  26. Nuša Viher: Organizacija spletnega dogodka na primeru Virtual International Simulation Conference 2021
  27. Anemarie Praznik: Booking kot nova digitalna marketinška pot
  28. Maja Bohak: Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo uporabnikov
  29. Tina Krajnc: Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
  30. Jure Šenveter: Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
  31. Katja Deželak: Poslovna pogajanja v arabskih deželah
  32. Klavdija Hötzl: Marketinško komuniciranje v volilni kampanji na lokalnih volitvah
  33. Urška Rozinger: Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
  34. Tamara Jaušovec: Analiza nabavnega procesa na primeru podjetja Talum, d.d.
  35. Jasna Šepetavc: Trendi v trgovini na drobno na primeru diskontnih prodajaln
  36. Maja Cerovec Ertl: Marketinško komuniciranje podjetja Radenska Adriatic
  37. Danijela Kočnik: Interno poslovno komuniciranje v izbranem podjetju
  38. Sara Klobučar: Poslovna pogajanja z nemškimi in kitajskimi poslovnimi partnerji
  39. Saška Šegula: Poslovna pogajanja na primeru podjetja UNIOR d.d.
  40. Sašo Korošec: Analiza tržnih poti v podjetju Konus Konex d.o.o.
  41. Tajana Turk: Digitalno marketinško komuniciranje v turizmu
  42. Tina Potisk: Vzpostavitev spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk
  43. Kaja Božič: Spletno oglaševanje na primeru spletne trgovine Kozmetika Afrodita
  44. Matevž Fak: Značilnosti in posebnosti poslovnih pogajanj na območju držav nekdanje Jugoslavije
  45. Jana Senica: Poslovna pogajanja med Slovenijo in Hrvaško
  46. Petra Slana: Vpliv oglaševanja v tiskanih medijih na nakupne odločitve starejših odjemalcev
  47. Tamara Gašparič: Odločilni dejavniki za sklenitev zavarovanja pri mladih v starostni skupini do 35 let
  48. Tara Sel: Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini bogomolka
  49. Simona Škrilec: Vplivi konfliktov na organizacijsko klimo
  50. Jana Part: Poslovna pogajanja s skandinavskimi partnerji
  51. Almira Garčević: Stališča potrošnikov do trgovskih kuponov za popust na izdelek po izbiri
  52. Špela Kralj: Vpliv oglaševanja na nakup zdrave prehrane v Sloveniji
  53. Martina Venta: Značilnosti poslovnih pogajanj pri procesu prodaje na primeru podjetja talum d.d.
  54. Urška Repas: Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika
  55. Aleksandra Špela Lukas: Oglaševanje na družbenih omrežjih
  56. Jasna Čeh: Poslovna pogajanja podjetja ACROR WSM, d.o.o. z belgijskimi partnerji
  57. Tamara Hren Špes: Modna industrija: odnos potrošnic do nakupovanja modnih torbic
  58. Tanja Kranjec: Obvladovanje sistema vodenja kakovosti (svk) v podjetju Roto d.o.o.
  59. Rudolf Presečki: Uvajanje nove avtomobilske blagovne znamke na tržišče hrvaške na primeru podjetja presečki grupa d.o.o.
  60. Matej Helbl: Načrtovanje nabave v okviru javnih naročil v podjetju dem d.o.o.
  61. Anja Štravs: Pospeševanje spletne prodaje izdelkov široke potrošnje
  62. Aljoša Cizl: Vpliv zaznanih komponent marketinškega komuniciranja na zaznani ugled in zadovoljstvo strank
  63. Neja Hafner: SEMIOTIKA OGLAŠEVANJA : ŽENSKO TELO V MODNEM OGLAŠEVANJU
  64. Katja Maučec: POSLOVNA POGAJANJA Z NEMŠKIMI PARTNERJI
  65. Jure Fideršek: ANALIZA MARKETINŠKEGA SPLETA V TRGOVINI
  66. Leonela Pučko Resnik: RAZVOJ NOVIH MEDIJEV V MARKETINŠKEM KOMUNICIRANJU
  67. Stojana Mirst: Poslovna pogajanja na trgih bivše Jugoslavije
  68. Nataša Vugrinec Tratnjek: Razvoj marketinških poti na področju prodaje gradbenih modularnih enot
  69. Natalija Antloga Kapitler: Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov
  70. Teja Velkavrh: POSLOVNA POGAJANJA V PODJETJU VAL SKUPINA D. O. O.
  71. Mitja Brdnik: UVAJANJE NOVE SPLETNE TRŽNE POTI V PROIZVODNO STORITVENEM PODJETJU
  72. Simona Baškovič: Oblikovanje modela marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu
  73. Marta Kerš: OCENA DEJAVNIKOV, KI VPLIVAJO NA NAKUPNO ODLOČITEV PORABNIKA
  74. Jerneja Krajnc: Uporaba slavnih osebnosti v oglaševalske namene
  75. Renata Kužnik: Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
  76. Jasna Habjan: Razvoj marketinških poti na področju telekomunikacij
  77. Nenad Bjelan: Vzporedna trgovina z zdravili v Sloveniji
  78. Danijela Babenko: Analiza dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  79. Tina Petelin: Dodana vrednost programov zvestobe trgovinskih organizacij
  80. Ksenija Kamenik: POMEN SKRBNIKA KLJUČNIH KUPCEV ZA STRATEŠKE RAZVOJNE AKTIVNOSTI PODJETJA
  81. Gaja Prica: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PRIMERU PRODAJE
  82. Martina Lončar: Poslovna pogajanja z nemškimi partnerji
  83. Barbara Krajnc: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V JAVNIH ZAVODIH NA PRIMERU TURISTIČNO INFORMACIJSKEGA CENTRA VUZENICA
  84. Natalija Bratuša: Oglaševanje in pospeševanje prodaje v podjetju Pikapoka d.o.o.
  85. Janja Žarn: Marketinško komuniciranje v malih podjetjih
  86. Sara Mravlje: VPLIV KULTURE NA USPEŠNOST POSLOVNIH POGAJANJ V BRAZILIJI
  87. Maja Adam: Poslovna pogajanja podjetja Zottel z nemškimi partnerji
  88. Nina Uršič: POSLOVNA POGAJANJA S ČEŠKIMI PARTNERJI NA PRIMERU PODJETJA TAB
  89. Anja Hribernik: ZNAČILNOSTI IN POSEBNOSTI POSLOVNIH POGAJANJ Z RUSIJO
  90. Tamara Hafner: SPLETNO OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE VIN
  91. Jelena Huzjan: ANALIZA RADIJSKEGA OGLAŠEVANJA V SLOVENIJI
  92. Martina Hanžekovič: PROCES UPRAVLJANJA NABAVNE FUNKCIJE V PODJETJU ROSENBAUER D.O.O.
  93. Eva Nabernik: POGAJANJA S TURŠKIMI POSLOVNIMI PARTNERJI
  94. Jerneja Jakopič: NAKUPOVANJE PREK SPLETA ALI V PRODAJALNI?
  95. Mateja Zadravec: NAČRTOVANJE MEDIJEV S POMOČJO SPLETNE PLATFORME ADBRIXX
  96. Katja Cajnko: DIGITALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SIMOBIL D.D.
  97. Jasmina Kos: VEDENJE SLOVENSKIH POTROŠNIKOV PRI SPLETNEM NAKUPOVANJU
  98. Nataša Štraus: VPLIV OPTIMIZACIJE NABAVNEGA PROCESA NA USPEŠNOST NABAVNEGA MANAGEMENTA

Diplomska dela (182)

  1. Armina Dulić: Trendi pri spletnem nakupovanju modnih izdelkov v študentski populaciji
  2. Jona Bauman: Analiza vplivnih dejavnikov nakupa ženskih modnih torbic
  3. Katarina Hriberšek: Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
  4. Vanesa Vučko: Marketinško komuniciranje v podjetju CCC
  5. Iva Zidarič: Metode pospeševanja prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita
  6. Maša Pučnik: Vloga vplivnežev pri spletni prodaji ženskih oblačil
  7. Tina Kosi: Uvajanje spletne trgovine za prodajo ročno narejenih izdelkov na platformi Etsy
  8. Ajda Mešič: Vpliv mode iz filmov na mlade
  9. Maša Pugelj: Nabavni proces v podjetju ACO, d. o. o.
  10. Tjaša Pulko: Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
  11. Neja Dežman: Vloga vplivnežev pri modnih znamkah oblačil
  12. Žiga Jelen: Metoda dropshipping v spletni trgovini
  13. Ajda Grabnar: Načini pospeševanja prodaje s pomočjo družbenih omrežij
  14. Tajda Plešej: Analiza zadovoljstva odjemalcev v podjetju dm drogerie markt d. o. o.
  15. Ines Ulbl: Pogajanja v nabavi
  16. Teja Kodelja: Zadovoljstvo potrošnikov v različnih načinih oglaševanja
  17. Nika Jeza: Vpliv pandemije covid-19 na marketing v modni industriji
  18. Matija Šporer: Oblike elektronskega poslovanja v nabavi
  19. Lara Čagran: Vpliv oglaševanja na prepoznavnost izdelka
  20. Tadeja Vogrinčič: Vpliv oglaševanja na vedenje odjemalcev
  21. Sara Habjanič: Marketinško komuniciranje
  22. Ivana Ljumović: The influence and application of social media in the fashion industry
  23. Tjaša Križanec: Digitalno oglaševanje oblačil na družbenih omrežjih
  24. Katarina Črepinšek: Uporaba mobilne tehnologije za nakupne odločitve uporabnikov
  25. Barbara Cer: Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
  26. Nina Milošič: Marketinško komuniciranje blagovne znamke medex
  27. Katja Kojc: Inovacijski trendi v trgovini na drobno
  28. Špela Šilak: Mobilno marketinško komuniciranje na primeru spletne trgovine Okay.si
  29. Katja Medved: Nove metode pospeševanja prodaje
  30. Lea Kukovec: Spletna prodaja oblačil v času epidemije covid-19
  31. Sara Čagran: Vpliv odnosa prodajalca na vedenje kupca
  32. Sara Vrečko: Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
  33. Eva Skok: Nakupno vedenje kupcev v spletnih prodajalnah
  34. Patricija Zobec: Nabavni proces v podjetju Terme Olimia, d. d.
  35. Mihael Gojčič: Nabava osnovnih sredstev
  36. Jan Stramec: Nabavni proces v podjetju tehit d. o. o.
  37. Nadja Krajnc: Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
  38. Nuša Vrhunec: Pospeševanje prodaje v podjetju impol
  39. Nadja Kos: Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
  40. Lara Belšak: Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
  41. Lea Jug: Nabavno poslovanje v podjetju Košaki tmi d. o. o.
  42. Nives Vantur: Nabavni proces v izbranem podjetj
  43. Monika Fartek: Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
  44. Niko Ploj: Oblikovanje spletne prodajalne oblačil
  45. Špela Perdigal: Trendi na modnih revijah
  46. Narina Kosec: Oskrbne verige tekstilnih in oblačilnih izdelkov
  47. Marina Balaic: Nabavno poslovanje v podjetju mlinopek d. d.
  48. Tomaž Vah: Elektronska nabava
  49. Tjaša Vuk: Nabavno poslovanje v času pandemije COVID-19
  50. Dijana Korošak: Izbira dobaviteljev v podjetju Palfinger d. o. o.
  51. Sandra Horvat: Skladiščno poslovanje v podjetju Pomurske mlekarne d. d.
  52. Rok Šarman: Javno naročanje
  53. Nik Tominc: Inovativne metode oglaševanja
  54. Laura Horvat: Mobilno oglaševanje
  55. Katarina Mir: Digitalno oglaševanje oblačilnih modnih izdelkov
  56. Samo Šoba: Ocenjevanje dobaviteljev
  57. Davorin Vrentuša: PRODAJALNE PRIHODNOSTI
  58. Urška Berden: Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
  59. Nino Planinšek: Načini oglaševanja in vpliv na potrošnika
  60. Alexandra Peserl: Vrednotenje zalog v proizvodnji
  61. Gloria Đura: Nabavni proces pnevmatik v podjetju "Vulkanizerstvo TDS"
  62. Rok Bukovšek: Sodobne oblike plačevanja na spletu
  63. Eva Križanič: Digitalni marketing
  64. Rosvita Kocbek Pavalec: Analiza odnosov z javnostmi v Univerzitetni knjižnici Maribor
  65. Martina Klobasa: Asortiment v prodajalnah z oblačili
  66. Mirjam Brdnik: Zavajajoče oglaševanje in kazenska odgovornost oglaševalcev
  67. Pia Lara Kovačič: Vzdušje v prodajalnah prestižnih blagovnih znamk
  68. Iris Kečkeš: Virtualno pomerjanje oblačil
  69. Vanessa Kacjan: Subliminalno oglaševanje
  70. Katja Vöröš: Upravljanje zalog v podjetju roto slovenija d. o. o.
  71. Tjaša Zulficari: Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
  72. Sara Medik: Analiza nabavne funkcije v podjetju Eurel d. o. o.
  73. Vanesa Vargek: Oglaševanje storitev za nego telesa na družbenih omrežjih
  74. Vesna Fekonja: Analiza zadovoljstva kupcev v trgovski verigi Lidl Slovenija
  75. Betina Ivajnšič: Inovativne tehnologije v trgovini
  76. Jan Kološa: Marketinško komuniciranje v podjetju Spar d.o.o.
  77. Iris Galinec: Modne revije
  78. Sandra Nemec: Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
  79. Klavdija Hötzl: Hitra moda v maloprodajnem okolju
  80. Urška Jurič: Prodajalne prihodnosti
  81. Maja Uršič: Analiza metod dobaviteljev
  82. Sergeja Kodrič: Marketinško komuniciranje v podjetju Pandora
  83. Luka Milič: Zavajajoče oglaševanje
  84. Sebastijan Vozič: Management nabave v podjetju vobo d.o.o.
  85. Žan Rola: Glasba in marketinško komuniciranje
  86. Jan Kunc: Marketinške poti v podjetju Proteini.si
  87. Bianca Žitnik: Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev treh turističnih destinacij
  88. Monika Poboljšaj: Elektronsko poslovanje v nabavi
  89. Maja Bohak: Spletna prodaja oblačil in obutve blagovne znamke adidas
  90. Martina Oreški: Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Paloma d. d.
  91. Urška Šek: Uporaba digitalnega marketinga v podjetju jagros, d. o. o.
  92. Ines Janžekovič: Nabavni proces v podjetju Talum d.d. Kidričevo
  93. Barbara Polajžar: Nabavna pogajanja v Savatech, d. o. o.
  94. Tamara Rozman: Sponzorstvo v športu
  95. Nastja Gajser: Spletna prodaja sadik
  96. Jan Lenič: UVAJANJE BLAGOVNE ZNAMKE NA TRG
  97. Marinka Avgustinović: Načrtovanje in uvajanje elektronskih kartic in vozovnic v potniškem prometu na slovenskih železnicah
  98. Tina Žižek: NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA PRODAJNI PROGRAM, PAPIRNE KONFEKCIJE
  99. Vanesa Justinek: ZUNANJE OGLAŠEVANJ NA PRIMERU BLAGOVNE ZNAMKE COCA-COLA
  100. Vita Kolar: NOVE OBLIKE POSPEŠEVANJA PRODAJE
  101. Tadeja Damiš: OGLAŠEVANJE V TISKANIH MEDIJIH NA PRIMERU ČASOPISA VEČER
  102. Aljaž Uršič: OGLAŠEVANJE V DRUŽBENIH MEDIJIH NA PRIMERU YOUTUBE
  103. Gregor Črešnar: VIZUALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE
  104. Tamara Mesarič: OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE POLI
  105. Natalija Pulko: Izbira in ocenjevanje dobaviteljev v družbi KOŠAKI TMI, d. d.
  106. Vanja Vutkovič: Koristi Inbound Marketing pristopa za slovenska izvozna podjetja v dobi globalizacije
  107. Matjaž Barut: Trženje storitev carinskega postopka 42 na primeru podjetja RCM d.o.o.
  108. Ksenija Perger: Management zalog v skupini Impol
  109. Boštjan Jurca: POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
  110. Nejc Domjan: ORGANIZIRANJE TRGOVINE NA DEBELO V PODJETJU SIM RADENCI D. O. O.
  111. Monika Janša: OCENJEVANJE TURISTIČNIH AGENCIJ Z METODO NAVIDEZNEGA NAKUPOVANJA
  112. Andrejka Kramer: POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU SADJARSTVO MIROSAN D. O. O.
  113. Štefan Sobočan: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PREKO SPLETA V TRGOVINSKEM PODJETJU
  114. Petra Korenjak: NABAVA V PODJETJU ADK D. O. O.
  115. Katja Čurin: ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK PO ZAKLJUČENEM ŠKODNEM DOGODKU V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
  116. Tatjana Potočnik: Marketing v športu na primeru Rokometnega kluba Slovenj Gradec 2011
  117. Danuška Marjanovič: IZBIRA IN OCENJEVANJE DOBAVITELJEV V OKREPČEVALNICI ISTRSKA KLET "SLAVČEK"
  118. Sabina Renko: TRŽENJE FINAČNIH STORITEV V PODJETJU ZA FINANCIRANJE VOZIL
  119. Aleksandra Klemenc: IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
  120. Sara Bogomolec: ORGANIZACIJA DOGODKA KOT ELEMENT POSPEŠEVANJA PRODAJE
  121. Darja Zupanc: ANALIZA VHODNEGA MATERIALA V PODJETJU GORENJE I.P.C. - ELEKTROKOMPONENTE D.O.O.
  122. Aleš Pšaker: PRENOVA BLAGOVNE ZNAMKE IN VPLIV NA POSLOVANJE PODJETJA NA PRAKTIČNEM PRIMERU MLEKARNE CELEIA D. O. O.
  123. Marijana Krajinović: POSPEŠEVANJE PRODAJE V SPORTINI BLED D.O.O.
  124. Klavdija Stupar: NAROČANJE EMBALAŽNIH MATERIALOV V PROIZVODNEM PODJETJU X
  125. Sanela Barukčić: Interno komuniciranje v podjetju X
  126. Vesna Seman: Skladiščno poslovanje v podjetju X
  127. Nina Hočevar: ANALIZA OGLAŠEVALSKE AKCIJE RENAULT CLIO OB UVAJANJU NOVEGA IZDELKA NA TRG
  128. Damir Prcić: PRODAJA V KLICNEM CENTRU
  129. Melita Škamlec: STANDARDIZACIJA REŠEVANJA PROBLEMOV
  130. Daniela Pjevac: KONTROLING V NABAVI NA PRIMERU PODJETJA X
  131. David Opalk: TRŽENJE DOPOLNILNIH PROSTOVOLJNIH ZDRAVSTVENIH ZAVAROVANJ V TRIGLAV, ZDRAVSTVENI ZAVAROVALNICI, D.D.
  132. Boštjan Leskovar: UPORABA INTERNETA ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MIKRO IN MALIH PODJETIJ NA PRIMERU SLOVENSKIH GOSTINCEV
  133. Vesna Čihal: TRŽNO KOMUNICIRANJE S POUDARKOM NA OSEBNI PRODAJI V TURISTIČNI AGENCIJI
  134. Natalija Mori: ANALIZA OGLAŠEVANJA NA RADIU POHORJE
  135. Jernej-Iv Posavec: Učinkovitost trženja preko elektronske pošte in njena uporaba za spletni portal Tutoria.si
  136. Marko Lorbek: KOMUNICIRANJE V MARKETINGU V ŠOLI VOŽNJE MARKO LORBEK S.P.
  137. Mojca Rakuša: POGOJI IN MERILA PRI DOKAZOVANJU FINANČNE SPOSOBNOSTI PONUDNIKA
  138. Anja Mithans: ANALIZA OGLASOV V REVIJI VARČUJEM Z ENERGIJO
  139. Damir Serec: PRIKAZ MARKETINŠKEGA SPLETA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA AVGUST SEREC S.P.
  140. Lidija Ivanek: OD IZBIRE IN PRESOJE DO OCENJEVANJA IN RAZVOJA DOBAVITELJEV V PODJETJU ELTI D.O.O.
  141. Luka Zorko: VPLIV STRATEŠKEGA NABAVNEGA MARKETINGA NA POSLOVNO USPEŠNOST ORGANIZACIJE
  142. Roman Zajc: IZBIRA DOBAVITELJA Z JAVNIM RAZPISOM V INFRASTRUKTURNEM SEKTORJU
  143. Snežana Tumara: ORGANIZIRANJE POSLOVNEGA DOGODKA
  144. Ivana Šipek: Tržno komuniciranje v organizaciji KOGRAD IGEM d.o.o.
  145. Nadja Krajnc: POSPEŠEVANJE PRODAJE PREHRANSKIH DOPOLNIL PODJETJA X
  146. Jasmina Popič: ŠIRITEV PONUDBE SEZONSKIH TURISTIČNIH KAPACITET
  147. Jožica Krušič: Oglaševanje v tiskanih medijih podjetja Pivovarna Laško d.d. na zunanjem trgu
  148. Maja Furlan: PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI ŠPORTNIH TRGOVIN
  149. Aljoša Naglič: VPLIV ZAKONODAJE NA PODROČJU OGLAŠEVANJA ALKOHOLNIH PIJAČ NA TRŽNO KOMUNICIRANJE IN PRODAJO V PODJETJU PERNOD RICARD SLOVENIJA D. O. O.
  150. Uroš Prelog: PROCES IZBIRE AGENCIJ ZA TRŽNO KOMUNICIRANJE
  151. Ana Cukjati: POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O.
  152. Mitja Jurič: IZBIRA IN OCENJEVANJE DOBAVITELJEV V PODJETJU SLOVENSKE ŽELEZNICE - VLEKA IN TEHNIKA D.O.O.
  153. Nejc Vivola: PRIDOBIVANJE FINANČNIH SREDSTEV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH: DONATORSTVO V DRUŠTVIH
  154. Ana Koželj: UČINEK IN ANALIZA INTERNETA KOT ORODJA OGLAŠEVANJA NA PRIMERU BLAGOVNE ZNAMKE BOB
  155. Mateja Brunec: Oblikovanje cen na trgu svežega svinjskega mesa v Sloveniji
  156. Mateja Štefančič: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU GORENJE COMMERCE D.O.O.
  157. Antonija Tadić: POGAJANJA MED RAZLIČNIMI KULTURAMI
  158. Boštjan Papež: VPLIV FINANČNO GOSPODARSKE KRIZE NA PRODAJNE POTI KONICE MINOLTE SLOVENIJA, D.O.O.
  159. Blaženka Josipović: SISTEMI NAROČANJA V NABAVI
  160. Saša Golob: Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
  161. Breda Mojsilovič: OSEBNA PRODAJA V PODJETJU EXPONENT D.O.O.
  162. Jasmina Polajžer: ANALIZA ZALOG V TRGOVINSKEM PODJETJU
  163. Zvonka Volmut: Sejem kot instrument pospeševanja prodaje - Pomurski sejem AGRA
  164. Špela Pavšič: Družbeno odgovorno oglaševanje
  165. Andrej Lesar: Analiza vsebin spletnih strani petih mariborskih hotelov
  166. Mirjana Brudar: Trženje zavarovanja Asistenca doma v Zavarovalnici Triglav, d.d.
  167. Denis Jager: ANALIZA NABAVNEGA PROCESA STRATEŠKE SUROVINE V PODJETJU SWATYCOMET D.O.O.
  168. Kornelija Krese: NABAVA V PODJETJU EVENTUS, NOVO MESTO, D.O.O.
  169. Martina Pušnik: Uvajanje blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra
  170. Romanca Pahor: REVIJE O ŽIVLJENJSKEM SLOGU: PRIMERJAVA DOMAČIH IN LICENČNIH BLAGOVNIH ZNAMK
  171. Klavdija Smogavec: NABAVA V PODJETJU TERME SPA ROGAŠKA D. D.
  172. Andreja Vrečko: Analiza urejenosti in založenosti prodajalne bencinskega servisa
  173. Klementina Jerič: ANALIZA SPLETNE STRANI TRGOVINE NA DROBNO PRIMER SPLETNE STRANI: MERCATOR D.D.
  174. Mateja Munda: OSKRBNE VERIGE V TEKSTILNI INDUSTRIJI
  175. Anja Dovečar: NAČINI POSPEŠEVANJA PRODAJE NA PRIMERU BLAGOVNE ZNAMKE GORENJKA
  176. Lina Skarlovnik: METODE OCENJEVANJA DOBAVITELJEV V PODJETJU SERENA D.O.O.
  177. Katja Deželak: NAKUPOVANJE V SPLETNI PRODAJALNI
  178. Zdenka Kandal: Analiza in vrednotenje zalog
  179. Miha Hiršman: SPONZORIRANJE ŠPORTNIH DEJAVNOSTI V PODJETJU MERCATOR D.D.
  180. Maja Supančič: BLAGOVNE ZNAMKE V MODNI INDUSTRIJI
  181. Darja Čerpnjak: OGLAŠEVANJE V SPLETNIH ČASOPISIH
  182. Davor Sivko: MARKETING MODE V SPLETNI TRGOVINI BORSETO.COM
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici