Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
Statistics
Login
First page
>
Statistics of DKUM
Statistics of DKUM
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Nuša Basle:
Gadecomp model: model konkurenčnosti gastronomske destinacije
Darja Kukovec:
Vpliv organizacijske kulture na interno komuniciranje, stres in zadovoljstvozaposlenih v materinski in hčerinski multinacionalni organizaciji
Gregor Jagodič:
Vplivi izbranih marketinških virov na uspešnost podjetja na medorganizacijskih trgih
Tanja Šalamon:
Vpliv etične klime in etične kulture na neetično poslovno prakso plačilne nediscipline
MSc theses (52)
Ana Mari Vinko:
Vpliv zaznave kakovosti vsebine na družbenem omrežju Instagram na zavzetost, v luči odprtosti in pripravljenosti uporabnikov na sodelovanje
Rok Plesec:
Vloga individualnih vrednot in demografskih značilnosti pri etični naravnanosti vedenja odjemalcev.
Dona Vinkovič:
Zaznavanje dejavnikov internega marketinga in produktivnosti zaposlenih glede na mesto dela
Ana Repnik:
Vpliv internega marketinga na delovno izgorelost zaposlenih, delovno zavzetost zaposlenih in pohvale na delovnem mestu v slovenskih podjetjih
Jakob Korbar:
Zavedanje o pomenu energijske učinkovitosti v podjetju Eurel d.o.o. in percepcija le-te pri odjemalcih
Gaja Šimić:
Vpliv internega marketinga na sposobnost zaposlenih za agilnost
Hana Brecl:
Model ogljičnega odtisa organizacije in predlog za njegovo komuniciranje za podjetje emo-orodjarna d.o.o.
Manca Simetinger:
Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcev
Jan Stramec:
Vloga življenjskega sloga pri nakupu oblačil
Maša Zidanšek:
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Julija Toplak:
Nakupno vedenje odjemalcev na družbenih omrežjih kot platformah za nakupovanje
Tina Tajnik:
Vloga otrokovih pravic v digitalnem oglaševanju
Nika Rakuša:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na namero za nakup okoljsko trajnostnih izdelkov
Ana Jelen:
Vpliv interne tržne naravnanosti in tržne naravnanosti na družbeno odgovorno ravnanje organizacij
Luka Fras:
Nakupovalne navade v času epidemije covid-19 in zadovoljstvo odjemalcev s spletnim nakupovanjem v Sloveniji
Marjeta Ramovš:
MERJENJE KAKOVOSTI STORITEV NA LJUDSKI UNIIVERZI SLOVENSKA BISTRICA IN VPLIV LE-TEH NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV IN UGLED ORGANIZACIJE
Maya Sarah Majcen:
Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami
Aleš Perko:
Analiza trga za izgradnjo lokalne blagovne znamke v kmetijstvu
Maruša Vindiš:
Povezava med pozicijo korporativne blagovne znamke glede na okoljsko sprejemljive značilnosti in izbiro trgovca na drobno
Darija Meolic:
Trajnostni razvoj in družbena odgovornost v skupini Domel, d. d.
Pavel Kačič:
Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
Maja Camlek:
Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
Peter Hribaršek:
Povezava med zaupanjem do blagovne znamke, čustvenim odzivom na blagovno znamko, stališči glede blagovne znamke in zvestobo blagovne znamke v segmentu športnih tekaških copat
Patricija Kostanjšek:
Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
Simona Orter:
Stališča slovenskih odjemalcev do nakupovanja ekoloških izdelkov
Ana Michelle Stipič:
Vpliv potrebe po edinstvenosti na cenovno občutljivost in statusno potrošnjo med odjemalci: primer blagovne znamke butters naravna kozmetika
Daša Pokupec:
Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov
Vito Penhofer:
Zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih z delom v organizaciji x
Blaž Meglič:
Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
Viktorija Vida:
Merjenje zavzetosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji x
Luka Jurič:
Prikrito oglaševanje na spletnih družbenih omrežjih
Tadeja Leskovar:
Povezanost dejavnikov notranjega marketinga v podjetju imagine
Lea Ul:
Pozicioniranje blagovnih znamk osebnih avtomobilov
Barbara Visočnik:
Razlike odjemalcev v stališčih do različnih plačilnih sredstev
Špela Veler:
Proučevanje potreb potencialnih odjemalcev Zavoda SI OK glede na segmente po metodologiji VALS
Miha Pitamic:
MERJENJE ZADOVOLJSTVA VLAGATELJEV V VZAJEMNIH SKLADIH DRUŽBE ZA UPRAVLJANJE INFOND D.O.O.
Jože Manfreda:
Zadovoljstvo občanov s storitvami občinske uprave Občine Lovrenc na Pohorju
Aleksandra Muster:
Primerjalna analiza ključnih dejavnikov tržnega uspeha novih izdelkov v slovenskih predelovalnih panogah
Sintija Križnič:
SEGMENTIRANJE KOT PODLAGA ZA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI V TRAJNOSTNEM TURIZMU
Bojana Kunstič:
Zaznavanje kakovosti in zadovoljstva odjemalcev s storitvami računovodskih servisov v dejavnosti cvetličarstva in gostinstva v Sloveniji
Andreja Škedelj:
ANALIZA DEJAVNIKOV ODLOČANJA O STANOVANJIH POTENCIALNIH ODJEMALCEV STANOVANJSKEGA SKLADA REPUBLIKE SLOVENIJE, JAVNEGA SKLADA
Arne Baruca:
Vpliv zvezdniške kulture na vedenje potrošnikov pri uporabi družbenih omrežjih – analiza na primeru Slovenije
Renata Sterle:
NAGRAJEVANJE KOT POMEMBEN DEJAVNIK MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V JAVNEM ZAVODU
Tanja Vidergar Kikel:
Stališča žensk do storitev estetskih posegov
Klavdija Kocjančič:
Merjenje premoženja znamke Slovenije kot turistične destinacije z vidika zaznav italijanskih in avstrijskih turistov
Špela Fanedl:
MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV IN VPLIV ZAZNANE KAKOVOSTI STORITEV UČNEGA POLIGONA DOLE NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV
Maja Gujtman:
MERJENJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV BREZGLUTENSKE PREHRANE V RESTAVRACIJAH
Mitja Perš:
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV S STORITVAMI TERM VIVAT
Anja Nadvežnik:
Coaching kot orodje kariernega razvoja za zagotavljanje uspešnosti poslovanja podjetij vključenih v Vseživljenjsko Karierno Orientacijo
Marko Mitrovič:
MANAGEMENT RAZVOJA IN PREPOZNAVNOSTI ZNAMKE I'MARIBOR
Boris Sevšek:
UPORABA MODERNIH METOD OGLAŠEVANJA NA MEDORGANIZACIJSKIH (B2B) TRGIH ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IZDELKA CALCULUS4
Tanisa Sabo Turner:
MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBOR
BSc theses (51)
Eva Tržan:
Načrt marketinškega komuniciranja v organizaciji API-Line d.o.o.
Lara Kozoderc:
Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalci
Sonja Sandić:
Marketinško komuniciranje v organizaciji marketauto
Nevena Pantović:
Marketing prireditev
Sandra Angelovska:
Merjenje stališč odjemalcev do blagovne znamke zara
Zala Špolarič:
Ugled in zaznana vrednost storitev v ekskluzivni agenciji Zavarovanja Špolarič d.o.o.
Veronika Alatič:
Marketinški načrt glasbenega izvajalca Emkeja
Dominika Virt:
Stališča slovenskih industrijskih podjetij o uporabi okoljsko sprejemljivih izdelkov
Tjaša Švajger:
Inovativni pristopi marketinškega komuniciranja
Ana Mari Vinko:
Vpliv podobe Javnega podjetja Marprom, d. o. o., na zadovoljstvo s storitvami
Severina Pal:
Stališča odjemalcev glede vplivnežev in njihove nakupne namere
Nuša Robnik:
Nakupne navade odjemalcev glede živil, oblačil in tehničnih izdelkov v času epidemije COVID-19
Davor Luetić:
Načrt marketinškega komuniciranja za novoustanovljeno podjetje X
Lucija Jemenšek:
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Lara Bah:
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Žan Trontel:
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
Tamara Zorenč:
Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju x
Nik Herga:
Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«
Jakob Korbar:
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Anita Tomić:
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Julija Toplak:
Segmentiranje trga spletne prodajalne X
Jana Kocbek:
Stališča do oglaševanja na televiziji in internetu
Lara Kos:
Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
Matej Slatinšek:
Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
Vasja Petrovič:
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Teja Lešnik:
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Špela Sedevčič:
Načrt marketinškega komuniciranja v spletni prodajalni skyhill
Jan Jager:
Kritična ocena marketinške komunikacijske akcije v podjetju mercator d.d.
Mojca Krajnc:
Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
Matej Štangler:
ANALIZA UGLEDA PODJETJA PETROL, D.D.
Matej Fujs:
MOTIVIRANJE PRODAJNEGA OSEBJA V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
Tadeja Leskovar:
Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
Elvis Šišić:
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU LOUIS VUITTON
Valerija Lajhar:
VEDENJE IN PREFERENCE IGRALCEV GOLFA
Irena Veselič:
NAČINI KOMUNICIRANJA Z DAVČNIMI ZAVEZANCI
Eva Vojsk:
PRIMERJAVA UGLEDA DVEH PONUDNIKOV NA SLOVENSKEM TELEKOMUNIKACIJSKEM TRGU
Vesna Bahun:
INTERNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE V GRAWE ZAVAROVALNICI D.D.
Petra Rebernik:
PREPOZNAVNOST BLAGOVNE ZNAMKE LUŠT
Primož Jurc:
PROCES UVAJANJA NOVE BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU KNAUS STORITVE D. O. O.
Sandra Martinčić Loboda:
ANALIZA INTERNEGA KOMUNICIRANJA V JAVNEM PODJETJU OKOLJE PIRAN D. O. O. IN UVAJANJE SPREMEMB
Luka Zajc:
PROBLEMATIKA PONAREJANJA IN STALIŠČA DO PONAREJENIH BLAGOVNIH ZNAMK V FARMACEVTSKI INDUSTRIJI
Jasna Lužar:
STRES IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Tjaša Ogorevc:
MARKETINŠKI NAČRT PODJETJA DENTAL - MEDICAL D.O.O.
David Kosi:
VPLIV UPORABNIŠKIH OCEN V SPLETNIH RECENZIJAH NA NAKUPNO ODLOČANJE
Blaž Ogorelc:
SPONZORSTVO V SMUČANJU PROSTEGA SLOGA
Uroš Breznik:
ANALIZA UGLEDA ZAVAROVALNE DRUŽBE ADRIATIC SLOVENICA
Katja Žuran:
ANALIZA UGLEDA PODJETJA VARNOST MARIBOR D.D.
Rene Kozar:
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NOGOMETNEM KLUBU MARIBOR
Špela Veler:
ODZIVI RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN NA IZBRANE OGLASE
Marko Petek:
STALIŠČA PREBIVALSTVA DO PRIREDITVE EUROBASKET 2013
Egon Kovačević:
POZICIONIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE AKUSTIČNIH BOBNOV