| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Nuša Basle: Gadecomp model: model konkurenčnosti gastronomske destinacije
  2. Darja Kukovec: Vpliv organizacijske kulture na interno komuniciranje, stres in zadovoljstvozaposlenih v materinski in hčerinski multinacionalni organizaciji
  3. Gregor Jagodič: Vplivi izbranih marketinških virov na uspešnost podjetja na medorganizacijskih trgih
  4. Tanja Šalamon: Vpliv etične klime in etične kulture na neetično poslovno prakso plačilne nediscipline

MSc theses (52)

  1. Ana Mari Vinko: Vpliv zaznave kakovosti vsebine na družbenem omrežju Instagram na zavzetost, v luči odprtosti in pripravljenosti uporabnikov na sodelovanje
  2. Rok Plesec: Vloga individualnih vrednot in demografskih značilnosti pri etični naravnanosti vedenja odjemalcev.
  3. Dona Vinkovič: Zaznavanje dejavnikov internega marketinga in produktivnosti zaposlenih glede na mesto dela
  4. Ana Repnik: Vpliv internega marketinga na delovno izgorelost zaposlenih, delovno zavzetost zaposlenih in pohvale na delovnem mestu v slovenskih podjetjih
  5. Jakob Korbar: Zavedanje o pomenu energijske učinkovitosti v podjetju Eurel d.o.o. in percepcija le-te pri odjemalcih
  6. Gaja Šimić: Vpliv internega marketinga na sposobnost zaposlenih za agilnost
  7. Hana Brecl: Model ogljičnega odtisa organizacije in predlog za njegovo komuniciranje za podjetje emo-orodjarna d.o.o.
  8. Manca Simetinger: Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcev
  9. Jan Stramec: Vloga življenjskega sloga pri nakupu oblačil
  10. Maša Zidanšek: MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
  11. Julija Toplak: Nakupno vedenje odjemalcev na družbenih omrežjih kot platformah za nakupovanje
  12. Tina Tajnik: Vloga otrokovih pravic v digitalnem oglaševanju
  13. Nika Rakuša: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na namero za nakup okoljsko trajnostnih izdelkov
  14. Ana Jelen: Vpliv interne tržne naravnanosti in tržne naravnanosti na družbeno odgovorno ravnanje organizacij
  15. Luka Fras: Nakupovalne navade v času epidemije covid-19 in zadovoljstvo odjemalcev s spletnim nakupovanjem v Sloveniji
  16. Marjeta Ramovš: MERJENJE KAKOVOSTI STORITEV NA LJUDSKI UNIIVERZI SLOVENSKA BISTRICA IN VPLIV LE-TEH NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV IN UGLED ORGANIZACIJE
  17. Maya Sarah Majcen: Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami
  18. Aleš Perko: Analiza trga za izgradnjo lokalne blagovne znamke v kmetijstvu
  19. Maruša Vindiš: Povezava med pozicijo korporativne blagovne znamke glede na okoljsko sprejemljive značilnosti in izbiro trgovca na drobno
  20. Darija Meolic: Trajnostni razvoj in družbena odgovornost v skupini Domel, d. d.
  21. Pavel Kačič: Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
  22. Maja Camlek: Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
  23. Peter Hribaršek: Povezava med zaupanjem do blagovne znamke, čustvenim odzivom na blagovno znamko, stališči glede blagovne znamke in zvestobo blagovne znamke v segmentu športnih tekaških copat
  24. Patricija Kostanjšek: Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
  25. Simona Orter: Stališča slovenskih odjemalcev do nakupovanja ekoloških izdelkov
  26. Ana Michelle Stipič: Vpliv potrebe po edinstvenosti na cenovno občutljivost in statusno potrošnjo med odjemalci: primer blagovne znamke butters naravna kozmetika
  27. Daša Pokupec: Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov
  28. Vito Penhofer: Zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih z delom v organizaciji x
  29. Blaž Meglič: Primerjava zadovoljstva gostov s turistično storitvijo znotraj turistične destinacije
  30. Viktorija Vida: Merjenje zavzetosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji x
  31. Luka Jurič: Prikrito oglaševanje na spletnih družbenih omrežjih
  32. Tadeja Leskovar: Povezanost dejavnikov notranjega marketinga v podjetju imagine
  33. Lea Ul: Pozicioniranje blagovnih znamk osebnih avtomobilov
  34. Barbara Visočnik: Razlike odjemalcev v stališčih do različnih plačilnih sredstev
  35. Špela Veler: Proučevanje potreb potencialnih odjemalcev Zavoda SI OK glede na segmente po metodologiji VALS
  36. Miha Pitamic: MERJENJE ZADOVOLJSTVA VLAGATELJEV V VZAJEMNIH SKLADIH DRUŽBE ZA UPRAVLJANJE INFOND D.O.O.
  37. Jože Manfreda: Zadovoljstvo občanov s storitvami občinske uprave Občine Lovrenc na Pohorju
  38. Aleksandra Muster: Primerjalna analiza ključnih dejavnikov tržnega uspeha novih izdelkov v slovenskih predelovalnih panogah
  39. Sintija Križnič: SEGMENTIRANJE KOT PODLAGA ZA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI V TRAJNOSTNEM TURIZMU
  40. Bojana Kunstič: Zaznavanje kakovosti in zadovoljstva odjemalcev s storitvami računovodskih servisov v dejavnosti cvetličarstva in gostinstva v Sloveniji
  41. Andreja Škedelj: ANALIZA DEJAVNIKOV ODLOČANJA O STANOVANJIH POTENCIALNIH ODJEMALCEV STANOVANJSKEGA SKLADA REPUBLIKE SLOVENIJE, JAVNEGA SKLADA
  42. Arne Baruca: Vpliv zvezdniške kulture na vedenje potrošnikov pri uporabi družbenih omrežjih – analiza na primeru Slovenije
  43. Renata Sterle: NAGRAJEVANJE KOT POMEMBEN DEJAVNIK MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V JAVNEM ZAVODU
  44. Tanja Vidergar Kikel: Stališča žensk do storitev estetskih posegov
  45. Klavdija Kocjančič: Merjenje premoženja znamke Slovenije kot turistične destinacije z vidika zaznav italijanskih in avstrijskih turistov
  46. Špela Fanedl: MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV IN VPLIV ZAZNANE KAKOVOSTI STORITEV UČNEGA POLIGONA DOLE NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV
  47. Maja Gujtman: MERJENJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV BREZGLUTENSKE PREHRANE V RESTAVRACIJAH
  48. Mitja Perš: UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV S STORITVAMI TERM VIVAT
  49. Anja Nadvežnik: Coaching kot orodje kariernega razvoja za zagotavljanje uspešnosti poslovanja podjetij vključenih v Vseživljenjsko Karierno Orientacijo
  50. Marko Mitrovič: MANAGEMENT RAZVOJA IN PREPOZNAVNOSTI ZNAMKE I'MARIBOR
  51. Boris Sevšek: UPORABA MODERNIH METOD OGLAŠEVANJA NA MEDORGANIZACIJSKIH (B2B) TRGIH ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IZDELKA CALCULUS4
  52. Tanisa Sabo Turner: MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBOR

BSc theses (51)

  1. Eva Tržan: Načrt marketinškega komuniciranja v organizaciji API-Line d.o.o.
  2. Lara Kozoderc: Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalci
  3. Sonja Sandić: Marketinško komuniciranje v organizaciji marketauto
  4. Nevena Pantović: Marketing prireditev
  5. Sandra Angelovska: Merjenje stališč odjemalcev do blagovne znamke zara
  6. Zala Špolarič: Ugled in zaznana vrednost storitev v ekskluzivni agenciji Zavarovanja Špolarič d.o.o.
  7. Veronika Alatič: Marketinški načrt glasbenega izvajalca Emkeja
  8. Dominika Virt: Stališča slovenskih industrijskih podjetij o uporabi okoljsko sprejemljivih izdelkov
  9. Tjaša Švajger: Inovativni pristopi marketinškega komuniciranja
  10. Ana Mari Vinko: Vpliv podobe Javnega podjetja Marprom, d. o. o., na zadovoljstvo s storitvami
  11. Severina Pal: Stališča odjemalcev glede vplivnežev in njihove nakupne namere
  12. Nuša Robnik: Nakupne navade odjemalcev glede živil, oblačil in tehničnih izdelkov v času epidemije COVID-19
  13. Davor Luetić: Načrt marketinškega komuniciranja za novoustanovljeno podjetje X
  14. Lucija Jemenšek: Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
  15. Lara Bah: Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
  16. Žan Trontel: Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
  17. Tamara Zorenč: Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju x
  18. Nik Herga: Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«
  19. Jakob Korbar: Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
  20. Anita Tomić: Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
  21. Julija Toplak: Segmentiranje trga spletne prodajalne X
  22. Jana Kocbek: Stališča do oglaševanja na televiziji in internetu
  23. Lara Kos: Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
  24. Matej Slatinšek: Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
  25. Vasja Petrovič: Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
  26. Teja Lešnik: Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
  27. Špela Sedevčič: Načrt marketinškega komuniciranja v spletni prodajalni skyhill
  28. Jan Jager: Kritična ocena marketinške komunikacijske akcije v podjetju mercator d.d.
  29. Mojca Krajnc: Raziskava zadovoljstva odjemalcev frizerskega salona
  30. Matej Štangler: ANALIZA UGLEDA PODJETJA PETROL, D.D.
  31. Matej Fujs: MOTIVIRANJE PRODAJNEGA OSEBJA V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
  32. Tadeja Leskovar: Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
  33. Elvis Šišić: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU LOUIS VUITTON
  34. Valerija Lajhar: VEDENJE IN PREFERENCE IGRALCEV GOLFA
  35. Irena Veselič: NAČINI KOMUNICIRANJA Z DAVČNIMI ZAVEZANCI
  36. Eva Vojsk: PRIMERJAVA UGLEDA DVEH PONUDNIKOV NA SLOVENSKEM TELEKOMUNIKACIJSKEM TRGU
  37. Vesna Bahun: INTERNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE V GRAWE ZAVAROVALNICI D.D.
  38. Petra Rebernik: PREPOZNAVNOST BLAGOVNE ZNAMKE LUŠT
  39. Primož Jurc: PROCES UVAJANJA NOVE BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU KNAUS STORITVE D. O. O.
  40. Sandra Martinčić Loboda: ANALIZA INTERNEGA KOMUNICIRANJA V JAVNEM PODJETJU OKOLJE PIRAN D. O. O. IN UVAJANJE SPREMEMB
  41. Luka Zajc: PROBLEMATIKA PONAREJANJA IN STALIŠČA DO PONAREJENIH BLAGOVNIH ZNAMK V FARMACEVTSKI INDUSTRIJI
  42. Jasna Lužar: STRES IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
  43. Tjaša Ogorevc: MARKETINŠKI NAČRT PODJETJA DENTAL - MEDICAL D.O.O.
  44. David Kosi: VPLIV UPORABNIŠKIH OCEN V SPLETNIH RECENZIJAH NA NAKUPNO ODLOČANJE
  45. Blaž Ogorelc: SPONZORSTVO V SMUČANJU PROSTEGA SLOGA
  46. Uroš Breznik: ANALIZA UGLEDA ZAVAROVALNE DRUŽBE ADRIATIC SLOVENICA
  47. Katja Žuran: ANALIZA UGLEDA PODJETJA VARNOST MARIBOR D.D.
  48. Rene Kozar: MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NOGOMETNEM KLUBU MARIBOR
  49. Špela Veler: ODZIVI RAZLIČNIH CILJNIH SKUPIN NA IZBRANE OGLASE
  50. Marko Petek: STALIŠČA PREBIVALSTVA DO PRIREDITVE EUROBASKET 2013
  51. Egon Kovačević: POZICIONIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE AKUSTIČNIH BOBNOV
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica