| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (12)

  1. Blaž Benedičič: Remediacija novic za Facebook in Instagram
  2. Nika Škrilec: Razvoj in vpliv digitalnih platform videa na zahtevo na tradicionalne televizijske siteme
  3. Nejc Feguš: Vloga filmske kritike v Sloveniji
  4. Nina Planinšek: Viralnost na družbenem omrežju Instagram: analiza strategij potovalnih vplivnežev
  5. Katja Doberšek: Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
  6. Mateja Avberšek: Podoba sirijskih beguncev v medijih
  7. Neja Jerant: Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
  8. Maša Valenko: Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke
  9. Mitja Lorenčič: KOGNITIVNA DISONANCA V ODNOSU DO MEDIJSKE REPREZENTACIJE
  10. Alen Obrez: SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
  11. Tamara Prejac: SPLETNO NOVINARSTVO IN SPREMEMBE V UPORABNIŠKEM DOJEMANJU SPLETNIH VSEBIN
  12. Marko Maučec: SPREMEMBE INFORMATIVNEGA PROGRAMA TV SLOVENIJA

Diplomska dela (48)

  1. Ema Kač: Analiza televizijske reportaže v informativnem programu
  2. Anja Molnar: Umetna inteligenca v novinarstvu
  3. Natalija Ivić: Kulturna identiteta evropskih prestolnic kulture: EPK Maribor 2012 in EPK Novi Sad 2022
  4. Luka Ogrizek: Primerjava profesionalnega raziskovalnega novinarstva in državljanskega novinarstva
  5. Nina Gangl: Vključevanje vsebin tiskanih medijev na platformo TikTok
  6. Sebastjan Zobec: Vpliv TikTok vplivnežev na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka
  7. Lucija Rozman: Etične in moralne dileme v medijskem poročanju
  8. Ana Vogrin: Vloga voditelja v informativni in zabavni televizijski oddaji na RTV Slovenija
  9. Urh Feldin: Finančni modeli in upravljanje javnih RTV servisov v evropskem prostoru
  10. Aja Jesenik: Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije Covida
  11. Karolina Altiparmakova: Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
  12. Nuša Osojnik: Primerjalna analiza osebnosti slovenskega radia
  13. Sara Zmrzlak: Drugi program radia slovenije - analiza oddaje Spetek
  14. Jernej Primčič: Razvoj in vloga lokalnih medijev na Kočevskem
  15. Špela Dolinšek: Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
  16. Sonja Pirc: Primerjalna analiza vsebine časnikov Večer in Slovenske novice
  17. Daria Tumanova: Vloga in pravna ureditev medijev v Rusiji
  18. Matevž Šmajs: Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
  19. Nežka Orešnik: Ženski in moški liki v Disneyjevih risankah
  20. Kaja Kvas: Promocijsko umeščanje izdelkov v filmih
  21. Dominik Ivančan: Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology
  22. Pia Prebevšek: Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji
  23. Brina Žvar: Oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio na Radiu Maribor
  24. Bernarda Cehnar: Vloga medijev v obravnavi problematike migracij
  25. Elizabeta Bezenšek: Analiza osrednje dnevno-informativne oddaje na TV Celje
  26. Lucija Skutnik: Feminizacija na regionalni televizijski postaji: primer vtv
  27. Katja Urgl: ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
  28. Bea Vastl: MEDIJI MED JAVNIM INTERESOM IN PRAVICO DO ZASEBNOSTI
  29. Mitja Okretič: STEREOTIPI MOŠKE PODOBE V OGLAŠEVANJU
  30. Boštjan Budna: SPECIFIKE ŠPORTNEGA NOVINARSTVA GLEDE NA TIP MEDIJA
  31. Katja Gregorec: VPLIV LASTNIŠTVA IN POLITIKE NA PODAJANJE INFORMACIJ V SLOVENSKIH TISKANIH MEDIJIH
  32. Nina Blagovič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
  33. Tadeja Helbl Vela: VLOGA STARŠEVSKE MEDIACIJE PRI VPLIVU TELEVIZIJE NA OTROKE
  34. Tjaša Krajnc: Komuniciranje blagovne znamke Juliana - študija primera blagovne znamke Juliana
  35. Miloš Tarlać: PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
  36. Jernej Herman: POLITIČNA PARTICIPACIJA KOT ORODJE DEMOKRATIČNEGA PROCESA V INFORMACIJSKI DRUŽBI: E-PARTICIPACIJA IN E-DEMOKRACIJA V SLOVENIJI
  37. Žiga Pirš: PRIMERJAVA JUTRANJEGA PROGRAMA NA ZASEBNI IN JAVNI RADIJSKI POSTAJI
  38. Jana Ujčič: Položaj častnih razsodišč na področju medijev in učinki njihovih odločitev
  39. Karin Kegel: ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
  40. Luka Kristić: JAVNA TELEVIZIJA V BOSNI IN HERCEGOVINI: PRIMERJALNA ANALIZA OSREDNJIH DNEVNIKOV
  41. Maja Ozvatič: YouTube kot platforma za prenašanje vsebin
  42. Kaja Steblovnik: PREDSTAVITEV PROBLEMATIKE MIGRACIJ V RAZLIČNIH TELEVIZIJSKIH MEDIJIH
  43. Irena Lovrenčič Držanič: MEDIJSKA SVOBODA IN NJENE OMEJITVE NA PRIMERU REVIJE CHARLIE HEBDO
  44. Leja Urgl: KOMUNICIRANJE Z JAVNOSTMI V KULTURNEM MANAGEMENTU
  45. Kristina Premužić: SPOLNOST V OGLAŠEVANJU KOT ORODJE ZA MANIPULACIJO MASE
  46. Daša Jurišič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
  47. Mateja Ferk: VIRI INFORMACIJ V NOVINARSKEM DELU
  48. Bogdan Jurgec: VPLIV NASILNIH VSEBIN NA MLADOSTNIKE
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici