Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (12)
Blaž Benedičič:
Remediacija novic za Facebook in Instagram
Nika Škrilec:
Razvoj in vpliv digitalnih platform videa na zahtevo na tradicionalne televizijske siteme
Nejc Feguš:
Vloga filmske kritike v Sloveniji
Nina Planinšek:
Viralnost na družbenem omrežju Instagram: analiza strategij potovalnih vplivnežev
Katja Doberšek:
Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
Mateja Avberšek:
Podoba sirijskih beguncev v medijih
Neja Jerant:
Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
Maša Valenko:
Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke
Mitja Lorenčič:
KOGNITIVNA DISONANCA V ODNOSU DO MEDIJSKE REPREZENTACIJE
Alen Obrez:
SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
Tamara Prejac:
SPLETNO NOVINARSTVO IN SPREMEMBE V UPORABNIŠKEM DOJEMANJU SPLETNIH VSEBIN
Marko Maučec:
SPREMEMBE INFORMATIVNEGA PROGRAMA TV SLOVENIJA
Diplomska dela (48)
Ema Kač:
Analiza televizijske reportaže v informativnem programu
Anja Molnar:
Umetna inteligenca v novinarstvu
Natalija Ivić:
Kulturna identiteta evropskih prestolnic kulture: EPK Maribor 2012 in EPK Novi Sad 2022
Luka Ogrizek:
Primerjava profesionalnega raziskovalnega novinarstva in državljanskega novinarstva
Nina Gangl:
Vključevanje vsebin tiskanih medijev na platformo TikTok
Sebastjan Zobec:
Vpliv TikTok vplivnežev na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka
Lucija Rozman:
Etične in moralne dileme v medijskem poročanju
Ana Vogrin:
Vloga voditelja v informativni in zabavni televizijski oddaji na RTV Slovenija
Urh Feldin:
Finančni modeli in upravljanje javnih RTV servisov v evropskem prostoru
Aja Jesenik:
Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije Covida
Karolina Altiparmakova:
Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
Nuša Osojnik:
Primerjalna analiza osebnosti slovenskega radia
Sara Zmrzlak:
Drugi program radia slovenije - analiza oddaje Spetek
Jernej Primčič:
Razvoj in vloga lokalnih medijev na Kočevskem
Špela Dolinšek:
Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
Sonja Pirc:
Primerjalna analiza vsebine časnikov Večer in Slovenske novice
Daria Tumanova:
Vloga in pravna ureditev medijev v Rusiji
Matevž Šmajs:
Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
Nežka Orešnik:
Ženski in moški liki v Disneyjevih risankah
Kaja Kvas:
Promocijsko umeščanje izdelkov v filmih
Dominik Ivančan:
Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology
Pia Prebevšek:
Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji
Brina Žvar:
Oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio na Radiu Maribor
Bernarda Cehnar:
Vloga medijev v obravnavi problematike migracij
Elizabeta Bezenšek:
Analiza osrednje dnevno-informativne oddaje na TV Celje
Lucija Skutnik:
Feminizacija na regionalni televizijski postaji: primer vtv
Katja Urgl:
ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
Bea Vastl:
MEDIJI MED JAVNIM INTERESOM IN PRAVICO DO ZASEBNOSTI
Mitja Okretič:
STEREOTIPI MOŠKE PODOBE V OGLAŠEVANJU
Boštjan Budna:
SPECIFIKE ŠPORTNEGA NOVINARSTVA GLEDE NA TIP MEDIJA
Katja Gregorec:
VPLIV LASTNIŠTVA IN POLITIKE NA PODAJANJE INFORMACIJ V SLOVENSKIH TISKANIH MEDIJIH
Nina Blagovič:
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
Tadeja Helbl Vela:
VLOGA STARŠEVSKE MEDIACIJE PRI VPLIVU TELEVIZIJE NA OTROKE
Tjaša Krajnc:
Komuniciranje blagovne znamke Juliana - študija primera blagovne znamke Juliana
Miloš Tarlać:
PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
Jernej Herman:
POLITIČNA PARTICIPACIJA KOT ORODJE DEMOKRATIČNEGA PROCESA V INFORMACIJSKI DRUŽBI: E-PARTICIPACIJA IN E-DEMOKRACIJA V SLOVENIJI
Žiga Pirš:
PRIMERJAVA JUTRANJEGA PROGRAMA NA ZASEBNI IN JAVNI RADIJSKI POSTAJI
Jana Ujčič:
Položaj častnih razsodišč na področju medijev in učinki njihovih odločitev
Karin Kegel:
ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
Luka Kristić:
JAVNA TELEVIZIJA V BOSNI IN HERCEGOVINI: PRIMERJALNA ANALIZA OSREDNJIH DNEVNIKOV
Maja Ozvatič:
YouTube kot platforma za prenašanje vsebin
Kaja Steblovnik:
PREDSTAVITEV PROBLEMATIKE MIGRACIJ V RAZLIČNIH TELEVIZIJSKIH MEDIJIH
Irena Lovrenčič Držanič:
MEDIJSKA SVOBODA IN NJENE OMEJITVE NA PRIMERU REVIJE CHARLIE HEBDO
Leja Urgl:
KOMUNICIRANJE Z JAVNOSTMI V KULTURNEM MANAGEMENTU
Kristina Premužić:
SPOLNOST V OGLAŠEVANJU KOT ORODJE ZA MANIPULACIJO MASE
Daša Jurišič:
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
Mateja Ferk:
VIRI INFORMACIJ V NOVINARSKEM DELU
Bogdan Jurgec:
VPLIV NASILNIH VSEBIN NA MLADOSTNIKE