| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (8)

  1. Katja Doberšek: Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
  2. Mateja Avberšek: Podoba sirijskih beguncev v medijih
  3. Neja Jerant: Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
  4. Maša Valenko: Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke
  5. Mitja Lorenčič: KOGNITIVNA DISONANCA V ODNOSU DO MEDIJSKE REPREZENTACIJE
  6. Alen Obrez: SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
  7. Tamara Prejac: SPLETNO NOVINARSTVO IN SPREMEMBE V UPORABNIŠKEM DOJEMANJU SPLETNIH VSEBIN
  8. Marko Maučec: SPREMEMBE INFORMATIVNEGA PROGRAMA TV SLOVENIJA

Diplomska dela (38)

  1. Karolina Altiparmakova: Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
  2. Nuša Osojnik: Primerjalna analiza osebnosti slovenskega radia
  3. Sara Zmrzlak: Drugi program radia slovenije - analiza oddaje Spetek
  4. Jernej Primčič: Razvoj in vloga lokalnih medijev na Kočevskem
  5. Špela Dolinšek: Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
  6. Sonja Pirc: Primerjalna analiza vsebine časnikov Večer in Slovenske novice
  7. Daria Tumanova: Vloga in pravna ureditev medijev v Rusiji
  8. Matevž Šmajs: Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
  9. Nežka Orešnik: Ženski in moški liki v Disneyjevih risankah
  10. Kaja Kvas: Promocijsko umeščanje izdelkov v filmih
  11. Dominik Ivančan: Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology
  12. Pia Prebevšek: Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji
  13. Brina Žvar: Oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio na Radiu Maribor
  14. Bernarda Cehnar: Vloga medijev v obravnavi problematike migracij
  15. Elizabeta Bezenšek: Analiza osrednje dnevno-informativne oddaje na TV Celje
  16. Lucija Skutnik: Feminizacija na regionalni televizijski postaji: primer vtv
  17. Katja Urgl: ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
  18. Bea Mihelič Vastl: MEDIJI MED JAVNIM INTERESOM IN PRAVICO DO ZASEBNOSTI
  19. Mitja Okretič: STEREOTIPI MOŠKE PODOBE V OGLAŠEVANJU
  20. Boštjan Budna: SPECIFIKE ŠPORTNEGA NOVINARSTVA GLEDE NA TIP MEDIJA
  21. Katja Gregorec: VPLIV LASTNIŠTVA IN POLITIKE NA PODAJANJE INFORMACIJ V SLOVENSKIH TISKANIH MEDIJIH
  22. Nina Blagovič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
  23. Tadeja Helbl Vela: VLOGA STARŠEVSKE MEDIACIJE PRI VPLIVU TELEVIZIJE NA OTROKE
  24. Tjaša Krajnc: Komuniciranje blagovne znamke Juliana - študija primera blagovne znamke Juliana
  25. Miloš Tarlać: PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
  26. Jernej Herman: POLITIČNA PARTICIPACIJA KOT ORODJE DEMOKRATIČNEGA PROCESA V INFORMACIJSKI DRUŽBI: E-PARTICIPACIJA IN E-DEMOKRACIJA V SLOVENIJI
  27. Žiga Pirš: PRIMERJAVA JUTRANJEGA PROGRAMA NA ZASEBNI IN JAVNI RADIJSKI POSTAJI
  28. Jana Ujčič: Položaj častnih razsodišč na področju medijev in učinki njihovih odločitev
  29. Karin Kegel: ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
  30. Luka Kristić: JAVNA TELEVIZIJA V BOSNI IN HERCEGOVINI: PRIMERJALNA ANALIZA OSREDNJIH DNEVNIKOV
  31. Maja Ozvatič: YouTube kot platforma za prenašanje vsebin
  32. Kaja Steblovnik: PREDSTAVITEV PROBLEMATIKE MIGRACIJ V RAZLIČNIH TELEVIZIJSKIH MEDIJIH
  33. Irena Lovrenčič Držanič: MEDIJSKA SVOBODA IN NJENE OMEJITVE NA PRIMERU REVIJE CHARLIE HEBDO
  34. Leja Urgl: KOMUNICIRANJE Z JAVNOSTMI V KULTURNEM MANAGEMENTU
  35. Kristina Premužić: SPOLNOST V OGLAŠEVANJU KOT ORODJE ZA MANIPULACIJO MASE
  36. Daša Jurišič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
  37. Mateja Ferk: VIRI INFORMACIJ V NOVINARSKEM DELU
  38. Bogdan Jurgec: VPLIV NASILNIH VSEBIN NA MLADOSTNIKE
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici