| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (9)

  1. Nina Planinšek: Viralnost na družbenem omrežju instagram: analiza strategij potovalnih vplivnežev
  2. Katja Doberšek: Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
  3. Mateja Avberšek: Podoba sirijskih beguncev v medijih
  4. Neja Jerant: Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
  5. Maša Valenko: Komuniciranje z novimi mediji v evropskih institucijah: primer Evropske centralne banke
  6. Mitja Lorenčič: KOGNITIVNA DISONANCA V ODNOSU DO MEDIJSKE REPREZENTACIJE
  7. Alen Obrez: SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
  8. Tamara Prejac: SPLETNO NOVINARSTVO IN SPREMEMBE V UPORABNIŠKEM DOJEMANJU SPLETNIH VSEBIN
  9. Marko Maučec: SPREMEMBE INFORMATIVNEGA PROGRAMA TV SLOVENIJA

BSc theses (43)

  1. Sebastjan Zobec: Vpliv TikTok vplivnežev na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka
  2. Lucija Rozman: Etične in moralne dileme v medijskem poročanju
  3. Ana Vogrin: Vloga voditelja v informativni in zabavni televizijski oddaji na RTV Slovenija
  4. Urh Feldin: Finančni modeli in upravljanje javnih rtv servisov v evropskem prostoru
  5. Aja Jesenik: Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije kovida
  6. Karolina Altiparmakova: Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
  7. Nuša Osojnik: Primerjalna analiza osebnosti slovenskega radia
  8. Sara Zmrzlak: Drugi program radia slovenije - analiza oddaje Spetek
  9. Jernej Primčič: Razvoj in vloga lokalnih medijev na Kočevskem
  10. Špela Dolinšek: Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
  11. Sonja Pirc: Primerjalna analiza vsebine časnikov Večer in Slovenske novice
  12. Daria Tumanova: Vloga in pravna ureditev medijev v Rusiji
  13. Matevž Šmajs: Učinkovito spletno komuniciranje na primeru podjetja Nakitko d.o.o.
  14. Nežka Orešnik: Ženski in moški liki v Disneyjevih risankah
  15. Kaja Kvas: Promocijsko umeščanje izdelkov v filmih
  16. Dominik Ivančan: Analysis of public relations in an international non-profit organisation: example organisation Board of European Students of Technology
  17. Pia Prebevšek: Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji
  18. Brina Žvar: Oddaji Mladi mladim in Otroški radijski studio na Radiu Maribor
  19. Bernarda Cehnar: Vloga medijev v obravnavi problematike migracij
  20. Elizabeta Bezenšek: Analiza osrednje dnevno-informativne oddaje na TV Celje
  21. Lucija Skutnik: Feminizacija na regionalni televizijski postaji: primer vtv
  22. Katja Urgl: ANALIZA INFORMATIVNE ODDAJE ODMEVI
  23. Bea Vastl: MEDIJI MED JAVNIM INTERESOM IN PRAVICO DO ZASEBNOSTI
  24. Mitja Okretič: STEREOTIPI MOŠKE PODOBE V OGLAŠEVANJU
  25. Boštjan Budna: SPECIFIKE ŠPORTNEGA NOVINARSTVA GLEDE NA TIP MEDIJA
  26. Katja Gregorec: VPLIV LASTNIŠTVA IN POLITIKE NA PODAJANJE INFORMACIJ V SLOVENSKIH TISKANIH MEDIJIH
  27. Nina Blagovič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ŠTUDENTSKE ORGANIZACIJE - PRIMER KLUBA ORMOŠKIH ŠTUDENTOV
  28. Tadeja Helbl Vela: VLOGA STARŠEVSKE MEDIACIJE PRI VPLIVU TELEVIZIJE NA OTROKE
  29. Tjaša Krajnc: Komuniciranje blagovne znamke Juliana - študija primera blagovne znamke Juliana
  30. Miloš Tarlać: PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
  31. Jernej Herman: POLITIČNA PARTICIPACIJA KOT ORODJE DEMOKRATIČNEGA PROCESA V INFORMACIJSKI DRUŽBI: E-PARTICIPACIJA IN E-DEMOKRACIJA V SLOVENIJI
  32. Žiga Pirš: PRIMERJAVA JUTRANJEGA PROGRAMA NA ZASEBNI IN JAVNI RADIJSKI POSTAJI
  33. Jana Ujčič: Položaj častnih razsodišč na področju medijev in učinki njihovih odločitev
  34. Karin Kegel: ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
  35. Luka Kristić: JAVNA TELEVIZIJA V BOSNI IN HERCEGOVINI: PRIMERJALNA ANALIZA OSREDNJIH DNEVNIKOV
  36. Maja Ozvatič: YouTube kot platforma za prenašanje vsebin
  37. Kaja Steblovnik: PREDSTAVITEV PROBLEMATIKE MIGRACIJ V RAZLIČNIH TELEVIZIJSKIH MEDIJIH
  38. Irena Lovrenčič Držanič: MEDIJSKA SVOBODA IN NJENE OMEJITVE NA PRIMERU REVIJE CHARLIE HEBDO
  39. Leja Urgl: KOMUNICIRANJE Z JAVNOSTMI V KULTURNEM MANAGEMENTU
  40. Kristina Premužić: SPOLNOST V OGLAŠEVANJU KOT ORODJE ZA MANIPULACIJO MASE
  41. Daša Jurišič: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
  42. Mateja Ferk: VIRI INFORMACIJ V NOVINARSKEM DELU
  43. Bogdan Jurgec: VPLIV NASILNIH VSEBIN NA MLADOSTNIKE
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica