| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Maja Matrić: Vloga socilanih odnosov v razredu pri aktivnem vključevanju učencev v pouk angleškega jezika
  2. Maja Kerneža: Strip kot literarnodidaktična metoda dela za premostitev razlik med spoloma v bralni pismenosti na razredni stopnji šolanja

Magistrska dela (79)

  1. Monika Dimitrova: Psihološka rezilientnost: vloga preteklih stresnih izkušenj, socialne opore in mesta nadzora
  2. Mateja Kucljak: Izvedba in analiza delavnic na temo socialnega in čustvenega učenja z namenom krepitve miselne naravnanosti v 4. razredu osnovne šole
  3. Teja Jelušič: Spremljanje in evalviranje procesa izvedbe dodatne strokovne pomoči iz matematike
  4. Živa Vidic: Dejavniki starševske mediacije otrokove uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT)
  5. Maja Zadravec: Psihološko blagostanje, stres in vključenost v šolanje staršev otrok s posebnimi potrebami
  6. Urška Gorjup Kokerić: Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje predšolskih otrok
  7. Katja Jeseničnik: Dejavniki učnega zavlačevanja pri srednješolcih
  8. Manja Švajger: Vzgoja in izobraževanje v času epidemije covid-19 v Sloveniji – sistematičen pregled raziskav
  9. Iris Bračun Mlačnik: Formativno spremljanje kot dejavnik profesionalnega razvoja vzgojitelja
  10. Sara Flis: Branje leposlovja kot dejavnik empatije pri mladostnikih: moderatorski učinek diskusije in skladnosti osebnostnih lastnosti bralca in protagonista
  11. Eva Sedlašek: Osamljenost, socialna samopodoba in zaznana opora s strani vrstnikov kot napovedniki spletnega medvrstniškega nasilja pri študentih
  12. Nuša Jurinec: Povezanost razredne klime in socialne sprejetosti učencev
  13. Anja Mikl: Socialni cilji kot dejavnik medvrstniškega nasilja pri mladostnikih
  14. Katja Ošlak: Pismenost o duševnem zdravju in samoučinkovitost pri šolskih svetovalnih delavcih
  15. Roberta Gvozdić: Stres in izgorelost pri šolskih svetovalnih delavcih: vloga delovnih zahtev in supervizije
  16. Mija Štrakl: Povezanost perfekcionizma z akademskim samooviranjem in študijsko uspešnostjo
  17. Roberta Kurbus: Razvoj in evalvacija preventivno-intervencijskega programa za preprečevanje medvrstniškega nasilja med otroki in mladostniki v vzgojnem zavodu
  18. Aleksandra Kunstelj: Zgodnja obravnava selektivnega mutizma - študija primera
  19. Alen Benko: Vodenje zbora zaposlenih - študija primera
  20. Mirjana Žifko: Potrebe vzgojiteljev po posvetovanju s svetovalno službo v vrtcu pri uvajanju inkluzivnih praks
  21. Nataša Divjak: Značilnosti udeležencev spletnega medvrstniškega nasilja glede na stopnjo spletne viktimizacije in nasilnega vedenja
  22. Mojca Drofelnik: Učiteljevo zaznavanje socialne sprejetosti učencev z dodatno strokovno pomočjo
  23. Eva Orka Šenekar: Validacija slovenske priredbe Frankfurtske lestvice čustvenega dela na vzorcu učiteljev
  24. Anja Kališnik: Tradicionalna in spletna viktimizacija v obdobju mladostništva: primerjava različnih profilov žrtev
  25. Petra Žula: Povezava zaznane socialne opore z anksioznostjo in perfekcionizmom pri študentih
  26. Saša Babšek: Vloga šole pri razvijanju specifičnih talentov učencev na področju športa, kot jo zaznavajo učitelji in učenci
  27. Kaja Bencak: Trening socialnih veščin pri urah oddelčne skupnosti v 4. razredu
  28. Doris Brdnik: Spletno nasilje v osnovni šoli: vloga samopodobe in pogostosti uporabe socialnega omrežja Facebook
  29. Katja Ravnikar, Ana Marie Starina: Uporaba elektronskih šolskih sistemov pri starših učencev osnovne šole: pogostost, motivi za uporabo in povezanost z vidika starševskega vedenja ter učnega delovanja otrok
  30. Igor Peras: Značilnosti učencev kot dejavniki spletnega medvrstniškega nasilja in viktimizacije
  31. Tjaša Lipovnik: Prepričanja, vezana na timsko delo in učiteljevo vlogo pri vzpostavljanju spoštljivih vrstniških odnosov: razlike med učitelji razredne in predmetne stopnje
  32. Sanja Pavlović: Sodelovanje med starši in šolo pri konstruktivnem spoprijemanju učencev z neuspehom
  33. Barbara Rola: Samospoštovanje in socialna opora ter pomoč pri osebah s cerebralno paralizo
  34. Valerija Mlinar: Interesne dejavnosti kot dejavnik organizacije prostega časa pri učencih osnovne šole
  35. Iris Gotal: Izgorelost pri učiteljih: Vloga stresa, delovne zavzetosti, poklicne samoučinkovitosti, refleksije in ruminacije
  36. Amanda Potočnik: Miselna naravnanost in perfekcionizem kot napovednika ciljne usmerjenosti učencev
  37. Maja Kodele: Perfekcionizem in ciljna usmerjenost srednješolcev: vloga spola, starosti in nadarjenosti
  38. Tanja Špes: Ocenjevanje kakovosti življenja: pravilo vrhunca in konca
  39. Tina Pivec: Psihosocialne značilnosti udeležencev medvrstniškega nasilja glede na stopnjo viktimizacije in nasilnega vedenja
  40. Andrea Pisnjak: Povezanost med miselno naravnanostjo strokovnih delavcev in njihovimi stališči o sodelovanju in timskem delu
  41. Marjanca Namestnik: Potrebe osnovnošolskih učencev po poklicnem svetovanju
  42. Živa Žovlje: Medvrstniško nasilje in otroci z motnjo v duševnem razvoju v osnovnih šolah s prilagojenim programom
  43. Eva Jazbec Leber: Nacionalnost kot dejavnik tveganj za vrstniško viktimizacijo: študija primera
  44. Marjeta Korošec: Socialna vključenost otrok priseljencev iz albanije v vzgojno izobraževalne ustanove
  45. Katja Ugovšek: Medvrstniški odnosi in učenci z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
  46. Nina Kirič: Prisotnost hipohondrije in njenih dejavnikov pri študentih: V iskanju sindroma študentov psihologije
  47. Katja Polh Budja: Vloga prepričanj o umskih sposobnostih v šolskem okolju: Miselna naravnanost v povezavi z učnim uspehom, učno nadarjenostjo, s samoregulacijo učenja in z učno samopodobo
  48. Vesna Podpečan: Doživljanje in izražanje medvrstniškega nasilja pri nadarjenih učencih
  49. Nina Piberčnik: Miselna naravnanost o osebnosti kot dejavnik spoprijemanja s konflikti v partnerskih odnosih
  50. Anamarija Romih: Učinki treninga regulacije čustev pri učencih osnovne šole
  51. Laura Stopar: Samovrednotenje nadarjenih učencev
  52. Mateja Čeh: Razvijanje občutljivosti za tabu homoseksualnosti skozi izbrana dela mladinske književnosti
  53. Vanja Ivić: Zaznani stres in psihološko blagostanje: vloga zaznane socialne opore in spoprijemanja s stresom
  54. Urška Kovačič: Tehnika vizualizacije kot možen način zmanjšanja stresa, povezanega s preizkusi znanj, pri učencih osnovne šole
  55. Barbara Potočan: Stil vzgoje in načini kaznovanja otrok v povezavi z otrokovo izkušnjo medvrstniškega nasilja
  56. Alenka Avbelj: Doživljanje strahu učencev v šolskih situacijah
  57. Romana Kovač: Trening asertivnosti v osnovni šoli
  58. Sanja Rajšp: Odnos med različnimi vidiki uporabe facebooka in samopodobo pri srednješolcih
  59. Tina Ažman: Učiteljeva samoučinkovitost, čustveno delo in socialna opora kot zaščitni dejavnik stresa
  60. Taja Lešnik: Poznavanje in stališča osnovnošolskih učiteljev in študentov zaključnih letnikov razrednega pouka do tehnik za olajšanje pomnenja
  61. Rebeka Ros: Vrstniški odnosi v osnovni šoli: odnosi med različnimi vidiki socialne sprejetosti
  62. Tamara Cunk: Socialna sprejetost učencev z in brez dodatne strokovne pomoči v srednjem otroštvu
  63. Alenka Cvetko: ZAZNANE ZNAČILNOSTI DELA IN DELOVNA ZAVZETOST UČITELJEV KOT DEJAVNIKI ZAZNAVANJA MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA IN ODZIVANJA NANJ
  64. Ana Amon, Damjana Goličnik: INDIVIDUALNI DEJAVNIKI MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA IN VIKTIMIZACIJE
  65. Tea Totić: RAZVOJ IN EVALVACIJA TRENINGA SOCIALNIH VEŠČIN ZA MLADOSTNIKE
  66. Nika Lah: SOCIALNODINAMSKE ZNAČILNOSTI RAZREDA KOT DEJAVNIKI MEDVRSTNIŠKEGA NASILJA
  67. Sanja Mlakar Matković: Posvetovanje med učitelji in šolskimi svetovalnimi delavci v osnovnih in srednjih šolah
  68. Lucia Klasinc: Vrstniški odnosi v 7. razredu osnovne šole: študija primera
  69. Katja Naraločnik: STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI
  70. Klara Berdelak: VLOGA RAZREDNIKA PRI PREPREČEVANJU IN ODZIVANJU NA MEDVRSTNIŠKO NASILJE NA RAZREDNI STOPNJI OSNOVNE ŠOLE
  71. Nina Jurinec: Validacija slovenske priredbe situacijskih testov razumevanja in uravnavanja čustev
  72. Mateja Skerbiš: Socialna sprejetost otrok na razredni stopnji osnovne šole
  73. Tjaša Antolič: DEJAVNIKI KARIERNEGA ODLOČANJA ŠTUDENTOV PSIHOTERAPIJE
  74. Eva Kranjec: Dejavniki akademske prokrastinacije: vloga perfekcionizma, anksioznosti in depresivnosti
  75. Katja Posnic: Medvrstniško nasilje z vidika učiteljev in učencev osnovne šole
  76. Jure Ozvatič: ODNOS VRSTNIKOV DO IZOBRAŽEVANJA UČENCEV S PRIMANJKLJAJI NA POSAMEZNIH PODROČJIH UČENJA
  77. Jana Kopše: RAZVOJ ČUSTEV IN ČUSTVENE INTELIGENTNOSTI UČENCEV NA RAZREDNI STOPNJI
  78. Špela Jaušovec: VEDENJSKE MOTNJE PRI OTROCIH
  79. Urška Aram: RAZLIČNI VIDIKI SOCIALNE SPREJETOSTI OSNOVNOŠOLSKIH UČENCEV

Diplomska dela (5)

  1. Ljudmila Ana Šekoranja: Sociometrična preizkušnja v vrtcu
  2. Tina Maze: UPORABA E-IZOBRAŽEVALNIH TEHNOLOGIJ SPLETA 2.0 NA RAZREDNI STOPNJI
  3. Nina Ševarovič: SPOPRIJEMANJE UČITELJEV Z NASILJEM
  4. Katja Kovše: Povezanost obiskovanja pevskega zbora s priljubljenostjo in socialno sprejetostjo petošolcev
  5. Anja Koželj: UMEŠČENOST REFLEKSIJE V PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJA
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici