| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (25)

  1. Helena Polak: Timsko delo pri srednješolcih občine slovenj gradec
  2. Sandra Arh: Vpliv vodenja na učinkovitost timskega dela v bolnišnicah gorenjske regije
  3. Ana Lambić: Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
  4. Tina Ferbežar: Usposabljanje osebnih asistentov za potrebe neodvisnega življenja invalidov v republiki sloveniji
  5. Suzana Nikolić: Vodenje in odločanje v zdravstveni negi gorenjske regije
  6. Ana Korenčan: Učinkovitost interdisciplinarnih timov v slovenskem zdravstvu
  7. Jasminka Mašić: Kadrovski management – kompleksnost zaposlovanja medicinskih sester
  8. Jelena Ramuš: Vpliv čustvene inteligence na zadovoljstvo zaposlenih
  9. Bernardka Hraš: Uvajanje novo zaposlenih v zdravstveni negi v bolnišnicah v podravski regiji
  10. Zvezdana Kaiser Kupnik: Management znanja v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor
  11. Dejan Marinčič: Kompetence vodij v domovih za ostarele v Sloveniji
  12. Martin Čeh: Zadovoljstvo zaposlenih v reševalnih službah zdravstvenih zavodov v Sloveniji
  13. Veronika Ivartnik: VPLIV NEVROLINGVISTIČNEGA PROGRAMIRANJA NA ZMANJŠANJE IZGORELOSTI MEDICINSKIH SESTER
  14. Andreja Štrekelj: Uspešnost obrtno-zborničnega sistema v Sloveniji
  15. Jožefa Tomažič: Obvladovanje vedenja in zavzetosti zaposlenih v zdravstveni negi v vodilnih bolnišnicah štajerske regije
  16. Barbara Vrhovnik: Kompetence za vodenje družinskega podjetja
  17. Mojca Mešl: Izobraževanje zaposlenih v domovih za starejše v območni enoti Ravne na Koroškem
  18. Tina Fröhlich: Primerjava marketinških strategij vodilnih plesno izobraževalnih institucij v EU
  19. Barbara Močan: Trženje prednosti akademije za ples
  20. Suzana Skubic Marković: PRODAJNI PRISTOP FARMACEVTOV V SLOVENIJI
  21. Iris Ožek: TIMSKO DELO V POSLOVALNICAH PODJETJA SI.MOBIL D.D.
  22. Lidija Mrak: VPLIV DELOVNIH OBREMENITEV NA ABSENTIZEM ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENI NEGI SLOVENSKE PSIHIATRIJE
  23. Tina Bergant: RAVNANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI V JAVNIH BOLNIŠNICAH SLOVENIJE
  24. Dragica Pavkovič: MERILA USPEŠNOSTI ZA MEDICINSKE SESTRE V SLOVENIJI
  25. Maja Velički: INTEGRACIJA IN ZADOVOLJSTVO ZDRAVSTVENIH DELAVCEV

Diplomska dela (72)

  1. Jana Hirci Fortin: Uporaba Suite CRM v digitalnem marketingu
  2. Marijana Agović: Usposabljanje človeških virov v podjetju x
  3. Mitja Barišić: Primerjava nepremičninskega trga Gorica - Nova Gorica
  4. Andraž Logar: Vpliv uspešnih športnikov na učinkovitost oglaševanja
  5. Žan Grošelj: Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
  6. Lucija Slapar: Dejavniki, ki vplivajo na obisk gostov v gostinskih lokalih v občini komenda
  7. Matevž Slavič: Segmentiranje trga za računovodske storitve v občini Domžale
  8. Eva Ziegler: Marketinški načrt Hiše dobrot Zalc
  9. Tina Zuljan: Marketinški načrt širitve dejavnosti Gledališke skupine Dobrova
  10. Sandra Bodiroža: Vpliv znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov v trgovskem centru Mercator v Kranju
  11. Goran Arsenijević: Razvoj integrirane marketinške komunikacije
  12. Žan Zupan: Marketing hokejskega kluba Triglav Kranj
  13. Žan Hribar: Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  14. Monika Ribič: Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
  15. Petra Zidar: Osebna blagovna znamka
  16. Ana Lambić: Motivacija za izobraževanje starejših zaposlenih z višjo izobrazbo
  17. Pjeter Duhani: Dejavniki motivacije za delo zaposlenih v Logistični brigadi Slovenske vojske
  18. Lucija Pažin: Fenomen ekološko pridelane hrane in njen pomen za slovenske potrošnike
  19. Leonela Domitrovič: Položaj in prepoznavnost blagovne znamke Fruc na slovenskem trgu
  20. Luka Maček: Segmentiranje kupcev trgovine Sneakers ljubljana
  21. Matija Čemažar: Vzpostavitev digitalnega marketinga na primeru spletne trgovine www.krucefix.com
  22. Ana Gregorc: Vrednotenje izobraževanja iz transfuzijske medicine
  23. Jernej Herman: MODEL USPOSABLJANJA UČITELJEV TEHNIKE V OSNOVNI ŠOLI GORICA VELENJE
  24. Aleš Prek: PRODAJA MOTORNIH MAZIV NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU – ABL TEHNIKA, D.O.O (VALVOLINE SLOVENIJA)
  25. Mark Or: UVEDBA TRŽNE ZNAMKE OR V SLOVENIJI
  26. Tanja Gosar: NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE PREHRANSKIH DODATKOV ZA ŽIVALI
  27. Matija Zaviršek: ANALIZA KUPCEV ZA IZBIRO KANALOV PRODAJE PRI PRODAJI OPREME ZA MOBILNE TELEFONE
  28. Tatjana Bevk: MOTIVACIJA TIMA IN ZAPOSLOVANJE V ZAGONSKEM PODJETJU
  29. Damjan Uršič: Analiza odločitvenega procesa kupca
  30. Alja Primec: UMEŠČANJE IZDELKOV V SLOVENSKIH TELEVIZIJSKIH PROGRAMIH
  31. Nenad Kerin: MERJENJE ZADOVOLJSTVA INTERNIH KUPCEV
  32. Nina Minov: IZOBRAŽEVANJE PRODAJALCEV OSEBNIH VOZIL V PODJETJU X
  33. Jasmina Zabukovec: VLOGA IZOBRAŽEVANJA PRI IZPOSTAVLJENOSTI ŠKODLJIVIM VIROM SEVANJA NA DELOVNEM MESTU
  34. Andraž Šušteršič: OBLIKOVANJE PRISTOPA ZA SAMOOCENO STILA VODENJA
  35. Tina Gosar: NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
  36. Mateja Orehar: Coaching za promotorje v podjetju Podravka d.o.o.
  37. Katja Podlogar Kos: OGLAŠEVANJE ZASEBNE FAKULTETE X
  38. Janja Prijatelj: ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PORODNIŠNICI LJUBLJANA
  39. Mirijam Mitrović: ANALIZA TRGA UPORABNIKOV MODNIH OBLAČIL V LJUBLJANI
  40. Matjaž Oprešnik: VLOGA MESTNEGA PLAKATA V LJUBLJANI
  41. Aleš Ljubek: KOMUNICIRANJE S KUPCI V MERCATOR HIPERMARKET LJUBLJANA ŠIŠKA
  42. Ana Dravinec: POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MAVI D.O.O.
  43. Peter Premužić: Učinkovita prodajna besedila v oglaševanju na socialnih omrežjih v podjetju Bastet d.o.o
  44. Dean Marzidošek: MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA SPLETNO TRGOVINO KUPONI.ENAA.COM
  45. Matej Pernarčič: TRŽENJE STORITEV V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
  46. Bojana Strnad: POSLOVNI BONTON IN ZAZNAVE KUPCEV V PODJETJU KOMPAS SHOP D.O.O.
  47. Leopold Miš: KOMUNICIRANJE S POTROŠNIKI BIO IZDELKOV PODJETJA ŽITO D.D.
  48. Tina Svetelj: INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
  49. Helena Slapšak: Analiza zadovoljstva bralcev z izbranimi edicijami Media24, Salomon d.o.o.
  50. Andreja Bauman: STALNO RAZVIJANJE VEŠČIN V PROIZVODNJI PODJETJA GOODYEAR DUNLOP SAVA TIRES, D.O.O.
  51. Marija Jagodic: VPLIV PROMOCIJE NA ODLOČITEV ZA UNIVERZITETNI ŠTUDIJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE UNIVERZE V MARIBORU
  52. Anja Zelnik: Marketing v turistični agenciji Kompas d.d.
  53. Maja Jelenc: RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU PAKLINE D.O.O.
  54. Suzana Ilić: Tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o.
  55. Luka Krnc: MARKETING SMUČIŠČA KRVAVEC
  56. Monika Žavbi: OGLAŠEVANJE V ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
  57. Miroslav Maksimović: VPLIV IZOBRAŽEVANJA NA VARNOST V CESTNEM PROMETU GORENJSKE REGIJE
  58. Tjaša Kovač: OGLAŠEVANJE V PODJETJU HELIOS DOMŽALE, D.O.O.
  59. Gašper Osredkar: RAZVOJ POSLOVNE STRATEGIJE PODJETJA LINPAC PACKAGING D.O.O.
  60. Grega Novak: KADROVANJE V MEDNARODNE CIVILNE MISIJE
  61. Marija Zabukovec: VREDNOTENJE UČINKOVITOSTI IZOBRAŽEVANJA V JP VODOVOD-KANALIZACIJA D.O.O.
  62. Ana Loc: ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH Z IZOBRAŽEVANJEM V VRTCU MOJCA KRANJ
  63. Gregor Mihelič: MARKETINŠKI NAČRT V PODJETJU AGENIJA D.O.O.
  64. Monika Milojčić: DRUŽBENA OMREŽJA KOT ORODJE SPLETNEGA MARKETINGA
  65. Tina Hribar: VPLIV OGLAŠEVANJA NARAVNE KOZMETIKE NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKOV OSREDNJE SLOVENSKE REGIJE
  66. Pia Tršinar: POSREDOVANJE PRI PROMOCIJI IZDELKOV NA PRIMERU PODJETJA PROMOSTIL
  67. Anemarija Smonkar: IN SITU SIMULACIJE OŽIVLJANJA - NOV NAČIN IZOBRAŽEVANJA ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENI NEGI
  68. Dario Filipović: NAKUPNO VEDENJE KUPCEV AVTOMOBILOV V SLOVENIJI
  69. Valerija Podbregar: ELEMENT.STUDIO D.O.O. NA FACEBOOKU
  70. Anja Čevka: ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV V PODJETJU TUŠMOBIL
  71. Gregor Černe: MARKETING SPLETNE TRGOVINE GLOBEPOINT.SI
  72. Jure Novak: MARKETING V IGRALNIŠTVU NA PRIMERU CASINOJA LARIX
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici