Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Željko Kovačević:
Automatic compiler/interpreter generation from programs for domain-specific languages using semantic inference
Magistrska dela (17)
Mihael Rek:
Razvoj mobilne kripto-denarnice za bitcoin in ethereum
Adam Veselič:
Razvoj sistema CryMatch za povezovanje igralcev tekmovalnih iger
Vladimir Miladinović:
Vizualizacija konceptov teorije iger
Matic Vipotnik:
Varno izvajanje evolucijskih algoritmov na platformi EARS
Aljaž Soderžnik:
Razvoj aktivne računalniške igre kolesarjenja z uporabo pametnega trenažerja
Dragana Ostojić:
Razvoj povpraševalnega jezika za anonimizacijo podatkov storitev pametne skupnosti
Janez Pušnik, Anžej Bečan:
Razvoj strežniške aplikacije Orbita@Backend s tehnologijo NodeJS
Mihael Baketarić:
An analysis of exploration and exploitation using attraction basins on 2D and 3D continuous functions
Aljaž Babič:
Računalniške miselne igre
Janez Krnc:
Analiza evolucijskega algoritma WOA
Matej Novak:
Izdelava multimedijskega vodiča za muzeje
Gregor Ivajnšič:
Vzpostavitev preverljivega varnega komunikacijskega kanala s pomočjo zvoka
Tadej Klakočer:
Primerjava evolucijskih algoritmov po vzorih fizikalnih fenomenov
Manja Kocet:
Pametna miza za namizni tenis
Matej Moravec:
Aplikacija za zajem in interpretacijo rezultatov meritev zdravstvenega stanja posameznika
Marko Jelenko:
Avtomatska posodobitev aplikacij IoT na mikrokrmilnikih STM32F7
Samo Bokan:
POZICIONIRANJE V ZAPRTIH PROSTORIH Z UPORABO PAMETNIH MOBILNIH NAPRAV
Diplomska dela (80)
Tilen Pintarič:
Androidova aplikacija s pripomočki za prikaz dnevnega kripto dobička ali izgub
Jure Đaković:
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX
Tilen Seršen:
Razvoj interaktivne predstavitve z uporabo tehnike tlakovanja sveta
Dominik Dretar:
Razvoj računalniške igre: Delve into the Void
Žiga Zupanič:
Uporaba orodja Metabase na primeru računovodskih analiz
Klemen Napast:
Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX
Blaž Čerpnjak:
Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre
Matic Lang:
Razvoj mobilne aplikacije MyDrive
Klemen Ketiš:
Razvoj kaskadne kolutne igre Pixel Invaders
Maks Roškarič:
Razvoj zalednih storitev za pametna oblačila v okviru projekta maturolife
Ivan Jovanović:
Sodoben razvoj domorodnih aplikacij za iOS
David Režonja:
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
Nejc Planinšek:
Razvoj računalniške kolutne igre
Jaša Filip:
Razvoj mobilne aplikacije cene goriv
Leonard Fišer:
Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D
Nejc Podvratnik:
Razvoj platforme za podporo spletnim skupnostim
Jaka Mesarec:
Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot
Žan Plahuta:
Razvoj mobilne aplikacije Moj klub
David Pintar:
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez
Timotej Kolar:
Razvoj aplikacije SlediMi
Matjaž Centrih:
Razvoj spletne aplikacije mojportal
Jan Alojz Gačnik:
Brezkontaktni sistem za spremljanje delovnih ur s pomočjo platforme Raspberry Pi
Nikola Vilar Jordanovski:
Razvoj sistema za detekcijo gibanja z uporabo platforme ESP32 s podporo za naprave Android
Miha Antolinc:
Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra
Klemen Čeru Skela:
Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash
Gregor Rant:
Primerjava imperativnega in deklarativnega pristopa pri izdelavi uporabniških vmesnikov aplikacij Android
Jan Braunsberger:
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity
Miha Petelinc:
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter
Urška Kraner:
Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami
Peter Urbanč:
Razvoj računalniške igre Geometry
Karla Škvorc:
Primerjava protokolov aplikacijske plasti interneta stvari na primeru razvoja vremenske postaje
tamara Zavec:
Razvoj mobilne aplikacije Numizmatik
Alen Balaž:
Razvoj aplikacije za spremljanje dogodkov tekem hokeja na travi
Marcel Mumel:
Razvoj mobilne aplikacije Orbita®Mobile s tehnologijo Flutter
Simon Vajs:
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre
Dalibor Veselinović:
Razvoj mobilne aplikacije Herbal4All
Timotej Korda Mlakar:
Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah
Tomaž Krajcar:
Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity
Janko Gruden:
Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX
Andraž Čeh:
Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame
Niko Mesarič:
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch
Tomaž Mazej:
Testiranje mobilnih računalniških iger
Teo Kuzma:
Razvoj mobilne aplikacije Wavy radio
Denis Rajlič:
Razvoj zalednega sistema za računalniške igre
Miha Čas:
Razvoj aplikacije isTabla v orodju Flutter
Andrej Avbelj:
Razvoj aplikacije za upravljanje cepilnega stroja
Eva Gubenšek:
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX
Filip Simić:
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Mihael Rek:
Razvoj mobilne aplikacije Nicehash
Andrej Toplak:
Izdelava računalniško vodenega igralca na primeru igre Bomberman
Alan Hablak:
Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
Vladimir Miladinović:
Razvojna platforma PlatformIO
Robert Tajnšek:
Izkušnje pri verzioniranju izvorne kode z uporabo sistema Git
Nina Tovornik:
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre
Katja Rutnik:
Razvoj mobilne življenjsko simulacijske igre Akvarij
Luka Gril:
Objava mobilne igre v sodelovanju z založnikom mobilnih aplikacij
Dragana Ostojić:
Razvoj aplikacije Progress s pomočjo ogrodja React Native
Adel Bureković:
IZDELAVA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V RAZVOJNEM OKOLJU LIBGDX
Timotej Nemec:
PRIMERJAVA STORITEV SPLETNE AVTENTIFIKACIJE
Mario Marković:
IMPLEMENTACIJA VEČIGRALSTVA NA PRIMERU IGRE ČLOVEK NE JEZI SE
Blaž Vantur:
MOBILNA APLIKACIJA ZA ORGANIZACIJO DOGODKOV
Aleš Kos:
Razvoj programske opreme v okolju Xamarin
Andrej Ostrožnik:
UPORABA VEKTORSKIH SLIK PRI IZDELAVI MOBILNE APLIKACIJE
Tadej Prašnikar:
MIGRACIJA APLIKACIJE WEATHERLOVE IZ PLATFORME ANDROID NA IOS
Matic Ribič:
PREDSTAVITEV SISTEMA DELCEV V OGRODJU LIBGDX
Dejan Kašnik:
Razvojna programska platforma WaveMaker
Žiga Jelen:
Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
Danijel Vrečič:
MOBILNE APLIKACIJE IN SALESFORCE MOBILE SDK
Tilen Hosnar:
UPORABA EVOLUCIJSKIH ALGORITMOV ZA POSTAVITEV STOLPOV V RAČUNALNIŠKI IGRI OBRANI OZEMLJE
Tanis Kodrun:
UGLAŠEVANJE GIROSKOPA MOBILNE NAPRAVE
Boštjan Gornik:
Uporaba evolucijskih algoritmov za preverjanje znanja iz matematike
Bojan Kogoj:
PRIKAZ VREMENSKIH PODATKOV S POMOČJO ANDROID APLIKACIJE
Klemen Kodrič:
UPORABA GPS IN GOOGLE MAPS NA PRIMERU ANDROID APLIKACIJE REKREACIJSKI ASISTENT
Primož Režek:
TEHNOLOGIJA BLUETOOTH NA PLATFORMI ANDROID
Sašo Gaberc:
APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
Tadej Logar:
PRIMERJAVA RAZVOJA MOBILNIH IN SPLETNIH APLIKACIJ
Aljoša Blažević:
IZDELAVA IGRE NA PLATFORMI ANDROID Z UPORABO ANIMACIJ
Zedin Salkanović:
PRIMERJAVA RAZVOJA APLIKACIJ ZA MOBILNI PLATFORMI ANDROID IN WINDOWS PHONE 7
Primož Pernat:
RAZPOZNAVANJE IN UPORABA SPLETNIH VIROV NA PRIMERU ANDROID APLIKACIJE: NAKUPOVALNI SEZNAM
Matej Črepinšek:
Genetski algoritmi in problem trgovskega potnika : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Druga dela (7)
Jeewaka Perera, Shih-Hsi Liu, Marjan Mernik, Matej Črepinšek, Miha Ravber:
A graph pointer network-based multi-objective deep reinforcement learning algorithm for solving the traveling salesman problem
Tomaž Kos, Tomaž Kosar:
Prevajanje programskih jezikov
Tomaž Kosar, Matej Črepinšek:
Bločni jeziki: programiranje z delčki
Ines Čeh, Matej Črepinšek, Tomaž Kosar, Marjan Mernik:
Ontology driven development of domain-specific languages
Matej Črepinšek, Tomaž Kosar, Marjan Mernik, Julien Cervelle, Rémi Forax, Gilles Roussel:
On automata and language based grammar metrics
Tomaž Kosar, Nuno Oliveira, Marjan Mernik, Maria João Varando Pereira, Matej Črepinšek, Daniela Da Cruz, Pedro Rangel Henriques:
Comparing general-purpose and domain-specific languages
Shih-Hsi Liu, Marjan Mernik, Mohammed Zubair, Matej Črepinšek, Barrett Richard Bryant:
PPCea : a domain-specific language for programmable parameter control in evolutionary algorithms