| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Željko Kovačević: Automatic compiler/interpreter generation from programs for domain-specific languages using semantic inference

Magistrska dela (17)

  1. Mihael Rek: Razvoj mobilne kripto-denarnice za bitcoin in ethereum
  2. Adam Veselič: Razvoj sistema CryMatch za povezovanje igralcev tekmovalnih iger
  3. Vladimir Miladinović: Vizualizacija konceptov teorije iger
  4. Matic Vipotnik: Varno izvajanje evolucijskih algoritmov na platformi EARS
  5. Aljaž Soderžnik: Razvoj aktivne računalniške igre kolesarjenja z uporabo pametnega trenažerja
  6. Dragana Ostojić: Razvoj povpraševalnega jezika za anonimizacijo podatkov storitev pametne skupnosti
  7. Janez Pušnik, Anžej Bečan: Razvoj strežniške aplikacije Orbita@Backend s tehnologijo NodeJS
  8. Mihael Baketarić: An analysis of exploration and exploitation using attraction basins on 2D and 3D continuous functions
  9. Aljaž Babič: Računalniške miselne igre
  10. Janez Krnc: Analiza evolucijskega algoritma WOA
  11. Matej Novak: Izdelava multimedijskega vodiča za muzeje
  12. Gregor Ivajnšič: Vzpostavitev preverljivega varnega komunikacijskega kanala s pomočjo zvoka
  13. Tadej Klakočer: Primerjava evolucijskih algoritmov po vzorih fizikalnih fenomenov
  14. Manja Kocet: Pametna miza za namizni tenis
  15. Matej Moravec: Aplikacija za zajem in interpretacijo rezultatov meritev zdravstvenega stanja posameznika
  16. Marko Jelenko: Avtomatska posodobitev aplikacij IoT na mikrokrmilnikih STM32F7
  17. Samo Bokan: POZICIONIRANJE V ZAPRTIH PROSTORIH Z UPORABO PAMETNIH MOBILNIH NAPRAV

Diplomska dela (80)

  1. Tilen Pintarič: Androidova aplikacija s pripomočki za prikaz dnevnega kripto dobička ali izgub
  2. Jure Đaković: Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX
  3. Tilen Seršen: Razvoj interaktivne predstavitve z uporabo tehnike tlakovanja sveta
  4. Dominik Dretar: Razvoj računalniške igre: Delve into the Void
  5. Žiga Zupanič: Uporaba orodja Metabase na primeru računovodskih analiz
  6. Klemen Napast: Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX
  7. Blaž Čerpnjak: Razvoj inteligentnega nasprotnika strelske računalniške igre
  8. Matic Lang: Razvoj mobilne aplikacije MyDrive
  9. Klemen Ketiš: Razvoj kaskadne kolutne igre Pixel Invaders
  10. Maks Roškarič: Razvoj zalednih storitev za pametna oblačila v okviru projekta maturolife
  11. Ivan Jovanović: Sodoben razvoj domorodnih aplikacij za iOS
  12. David Režonja: Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
  13. Nejc Planinšek: Razvoj računalniške kolutne igre
  14. Jaša Filip: Razvoj mobilne aplikacije cene goriv
  15. Leonard Fišer: Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D
  16. Nejc Podvratnik: Razvoj platforme za podporo spletnim skupnostim
  17. Jaka Mesarec: Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot
  18. Žan Plahuta: Razvoj mobilne aplikacije Moj klub
  19. David Pintar: Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez
  20. Timotej Kolar: Razvoj aplikacije SlediMi
  21. Matjaž Centrih: Razvoj spletne aplikacije mojportal
  22. Jan Alojz Gačnik: Brezkontaktni sistem za spremljanje delovnih ur s pomočjo platforme Raspberry Pi
  23. Nikola Vilar Jordanovski: Razvoj sistema za detekcijo gibanja z uporabo platforme ESP32 s podporo za naprave Android
  24. Miha Antolinc: Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra
  25. Klemen Čeru Skela: Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash
  26. Gregor Rant: Primerjava imperativnega in deklarativnega pristopa pri izdelavi uporabniških vmesnikov aplikacij Android
  27. Jan Braunsberger: Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity
  28. Miha Petelinc: Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter
  29. Urška Kraner: Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami
  30. Peter Urbanč: Razvoj računalniške igre Geometry
  31. Karla Škvorc: Primerjava protokolov aplikacijske plasti interneta stvari na primeru razvoja vremenske postaje
  32. tamara Zavec: Razvoj mobilne aplikacije Numizmatik
  33. Alen Balaž: Razvoj aplikacije za spremljanje dogodkov tekem hokeja na travi
  34. Marcel Mumel: Razvoj mobilne aplikacije Orbita®Mobile s tehnologijo Flutter
  35. Simon Vajs: Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre
  36. Dalibor Veselinović: Razvoj mobilne aplikacije Herbal4All
  37. Timotej Korda Mlakar: Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah
  38. Tomaž Krajcar: Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity
  39. Janko Gruden: Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX
  40. Andraž Čeh: Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame
  41. Niko Mesarič: Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch
  42. Tomaž Mazej: Testiranje mobilnih računalniških iger
  43. Teo Kuzma: Razvoj mobilne aplikacije Wavy radio
  44. Denis Rajlič: Razvoj zalednega sistema za računalniške igre
  45. Miha Čas: Razvoj aplikacije isTabla v orodju Flutter
  46. Andrej Avbelj: Razvoj aplikacije za upravljanje cepilnega stroja
  47. Eva Gubenšek: Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX
  48. Filip Simić: Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
  49. Mihael Rek: Razvoj mobilne aplikacije Nicehash
  50. Andrej Toplak: Izdelava računalniško vodenega igralca na primeru igre Bomberman
  51. Alan Hablak: Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
  52. Vladimir Miladinović: Razvojna platforma PlatformIO
  53. Robert Tajnšek: Izkušnje pri verzioniranju izvorne kode z uporabo sistema Git
  54. Nina Tovornik: Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre
  55. Katja Rutnik: Razvoj mobilne življenjsko simulacijske igre Akvarij
  56. Luka Gril: Objava mobilne igre v sodelovanju z založnikom mobilnih aplikacij
  57. Dragana Ostojić: Razvoj aplikacije Progress s pomočjo ogrodja React Native
  58. Adel Bureković: IZDELAVA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V RAZVOJNEM OKOLJU LIBGDX
  59. Timotej Nemec: PRIMERJAVA STORITEV SPLETNE AVTENTIFIKACIJE
  60. Mario Marković: IMPLEMENTACIJA VEČIGRALSTVA NA PRIMERU IGRE ČLOVEK NE JEZI SE
  61. Blaž Vantur: MOBILNA APLIKACIJA ZA ORGANIZACIJO DOGODKOV
  62. Aleš Kos: Razvoj programske opreme v okolju Xamarin
  63. Andrej Ostrožnik: UPORABA VEKTORSKIH SLIK PRI IZDELAVI MOBILNE APLIKACIJE
  64. Tadej Prašnikar: MIGRACIJA APLIKACIJE WEATHERLOVE IZ PLATFORME ANDROID NA IOS
  65. Matic Ribič: PREDSTAVITEV SISTEMA DELCEV V OGRODJU LIBGDX
  66. Dejan Kašnik: Razvojna programska platforma WaveMaker
  67. Žiga Jelen: Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
  68. Danijel Vrečič: MOBILNE APLIKACIJE IN SALESFORCE MOBILE SDK
  69. Tilen Hosnar: UPORABA EVOLUCIJSKIH ALGORITMOV ZA POSTAVITEV STOLPOV V RAČUNALNIŠKI IGRI OBRANI OZEMLJE
  70. Tanis Kodrun: UGLAŠEVANJE GIROSKOPA MOBILNE NAPRAVE
  71. Boštjan Gornik: Uporaba evolucijskih algoritmov za preverjanje znanja iz matematike
  72. Bojan Kogoj: PRIKAZ VREMENSKIH PODATKOV S POMOČJO ANDROID APLIKACIJE
  73. Klemen Kodrič: UPORABA GPS IN GOOGLE MAPS NA PRIMERU ANDROID APLIKACIJE REKREACIJSKI ASISTENT
  74. Primož Režek: TEHNOLOGIJA BLUETOOTH NA PLATFORMI ANDROID
  75. Sašo Gaberc: APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
  76. Tadej Logar: PRIMERJAVA RAZVOJA MOBILNIH IN SPLETNIH APLIKACIJ
  77. Aljoša Blažević: IZDELAVA IGRE NA PLATFORMI ANDROID Z UPORABO ANIMACIJ
  78. Zedin Salkanović: PRIMERJAVA RAZVOJA APLIKACIJ ZA MOBILNI PLATFORMI ANDROID IN WINDOWS PHONE 7
  79. Primož Pernat: RAZPOZNAVANJE IN UPORABA SPLETNIH VIROV NA PRIMERU ANDROID APLIKACIJE: NAKUPOVALNI SEZNAM
  80. Matej Črepinšek: Genetski algoritmi in problem trgovskega potnika : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa

Druga dela (7)

  1. Jeewaka Perera, Shih-Hsi Liu, Marjan Mernik, Matej Črepinšek, Miha Ravber: A graph pointer network-based multi-objective deep reinforcement learning algorithm for solving the traveling salesman problem
  2. Tomaž Kos, Tomaž Kosar: Prevajanje programskih jezikov
  3. Tomaž Kosar, Matej Črepinšek: Bločni jeziki: programiranje z delčki
  4. Ines Čeh, Matej Črepinšek, Tomaž Kosar, Marjan Mernik: Ontology driven development of domain-specific languages
  5. Matej Črepinšek, Tomaž Kosar, Marjan Mernik, Julien Cervelle, Rémi Forax, Gilles Roussel: On automata and language based grammar metrics
  6. Tomaž Kosar, Nuno Oliveira, Marjan Mernik, Maria João Varando Pereira, Matej Črepinšek, Daniela Da Cruz, Pedro Rangel Henriques: Comparing general-purpose and domain-specific languages
  7. Shih-Hsi Liu, Marjan Mernik, Mohammed Zubair, Matej Črepinšek, Barrett Richard Bryant: PPCea : a domain-specific language for programmable parameter control in evolutionary algorithms
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici