| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (18)

  1. Frida Golja: Dejavniki izgorelosti srednješolskih učiteljev: vloga socialnih in čustvenih veščin ter zaznave čustvenih zahtev poklica
  2. Raisa Kladnik: Zaznavanje nasilnega vedenja učencev nad učitelji v osnovnih šolah
  3. Lina Mlakar: Posebnosti in izzivi pri podpori socialnemu in čustvenemu učenju učencev z MAS s perspektive učiteljev
  4. Karmen Vrenko: Zaznana podpora temeljnim psihološkim potrebam s strani učiteljev kot napovednik učnih izidov pri mladostnikih
  5. Tjaša Fišer Emerih: Uporaba učnega pristopa ustvarjalnega giba pri vzpostavljanju pozitivne razredne klime in dobrih medvrstniških odnosov v oddelku s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  6. Ana Lampret: Etnična raznovrstnost oddelka in vidiki učenčeve etnične pripadnosti kot dejavniki medvrstniškega nasilja
  7. Sanja Zupančič: Aplikacija sociometrične preizkušnje v organizacijah
  8. Maja Urlep: Svetovanje in podpora družini gibalno oviranih otrok in mladostnikov s perspektive staršev
  9. Špela Smolar: Odzivi vzgojiteljev na stiske otrok v vrtcu
  10. Katarina Maučec: Povezanost kronotipa in študijske uspešnosti pri slovenskih študentih: mediacijska vloga samokontrole in kakovosti spanja
  11. Urška Pisar: Uporaba elektronskih naprav in njihova vloga pri spanju ter učni zavzetosti mladostnikov
  12. Sara Grašič: Pojav neželenega vedenja učencev in strategije učiteljev za preprečevanje ter spoprijemanje z njim v nižjih razredih osnovne šole
  13. Zala Golob: Delo šolske svetovalne službe in učiteljev z učenci s težavami pri učenju v času dela na daljavo
  14. Sinja Kovač Šarčevič: Dejavniki sekundarne travmatizacije šolskih svetovalnih delavcev
  15. Katja Šošter: Odnos med delovnimi zahtevami in viri, zaznano kulturo napak in delovnim stresom pri učiteljih
  16. Tjaša Ignatijev: Različni vidiki uporabe pametnega telefona in učno delovanje srednješolcev
  17. Sara Kosmos: Motivacija pevcev odraslega pevskega zbora
  18. Tjaša Lajmsner, Anja Okorn: TRENING SOCIALNIH VEŠČIN PRI UČENCIH Z MOTNJO V DUŠEVNEM RAZVOJU

Druga dela (14)

  1. Katja Košir, Martina Zakšek, Ana Kozina: School belongingness and family support as predictors of school bullying perpetration and victimization in adolescents
  2. Sara Irman Kolar: Ferdo se uči o sebi in drugih
  3. Katja Posnic, Katja Košir: Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
  4. Katja Košir, Tjaša Kos Strašek: Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole
  5. Katja Košir, Katarina Habe: Analiza dejavnikov učnega okolja na osnovi modela hierarhije potreb Abrahama Maslowa
  6. Eva Kranjec, Katja Košir, Luka Komidar: Dejavniki akademskega odlašanja
  7. Maja Kerneža, Katja Košir: Comics as a literary-didactic method and their use for reducing gender differences in reading literacy at the primary level of education
  8. Katja Košir: Pedagoška psihologija za učitelje
  9. Katja Košir, Marta Licardo, Sara Tement, Katarina Habe: Doživljanje stresa in izgorelosti, povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli
  10. Katja Košir: Spol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti
  11. Zita Šimonka, Katja Košir: Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole
  12. Marina Horvat, Katja Košir: Socialna sprejetost nadarjenih učencev in učencev z dodatno strokovno pomočjo v osnovni šoli
  13. Saša Zorjan, Katja Košir: Stabilnost samospoštovanja v odnosu do narcisizma in psihološkega blagostanja
  14. Katja Košir: Pregled preučevanja vrstniških odnosov pri šolskih otrocih in mladostnikih
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici