Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (2)
Anže Ferčec:
Aplikacijski programski vmesnik za zgodnjo oceno pridelka jabolk
Samo Miklavc:
Razvoj e-priročnika za sadjarstvo
Diplomska dela (69)
Gal Ostanek:
Obrazna animacija in animacija govora v programu Blender
Jana Ristić:
Digital Fashion Marketing in the Metaverse: Visual Presentation through Virtual Reality
Adem Nasufi:
Razvoj interaktivne predstavitve stanovanja v navidezni resničnosti
Benjamin Tržan:
Uporaba haptičnih naprav za izboljšanje izkušnje navidezne resničnosti
Nika Milenović:
3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora
Aleksandr Shishkov:
Development of a human anatomy learning application for the HoloLens platform
Gašper Valentin Mlakar:
Virtualna produkcija, temelječa na grafičnem pogonu Unreal
Matjaž Čelan:
Izdelava senčilnika s pomočjo programskega vmesnika Vulkan
Izidor Blazinšek:
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja
Katja Tratnjek:
3D digitalni oglasni pano
Maja Kuhl:
Uporabnosti odprtokodnega animacijskega paketa blender za izdelavo zahtevnih fotorealističnih scen
Ognen Cvetanoski:
Designing and sculpting a fantasy character in the software Blender
Vid Kreča:
Razvoj spletne aplikacije za načrtovanje izdelkov iz tkanin
Kristina Žižek:
Tehnična animacija za montažo izdelkov podjetja Dukin
Lana Stepišnik:
Application of colour theory in the process of creating 3D scenes for video games
Jelena Grgić:
Primerjalna analiza orodij za izdelavo 2D animacije na primerih FlipaClip, Krita in Live2D
Aleksander Krajnik:
Simulacija rasti dreves in interaktivna manipulacija dreves znotraj sistema za navidezno resničnost z uporabo mobilne aplikacije
Niko Zelenik:
Izdelava obraznih filtrov za uporabo v družbenih omrežjih
Julija Pestiček:
Modeliranje in animiranje las
Ana Gašperin:
Animacija obraza s 3D preobrazbo
Dorian Marciuš:
The effect of growing usage of video streaming on the environment – 2D animated video
Nikita Plej:
3D modeliranje realnega prostora v okolju Blender
Alen Poklič:
Razvoj aplikacije za notranjo navigacijo s pomočjo omrežja wifi
Nejc Sevčnikar:
Uporaba končnih avtomatov v igrah
Blaž Uran:
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Nika Tomšič:
Zajemanje 3D objektov s pomočjo fotogrametrije za potrebe animacije in 3D tiskanja
Andi Poplas:
Animacija z uporabo zajema gibanja
Tomaž Kralj:
Prikaz kulturnih dediščin s pomočjo holograma
David Grah:
3D spletni pregledovalnik rezultatov simulacije rasti dreves
Nina Zelenko:
Ustvarjanje 3D lika z osebnostjo
Marko Šmid:
Informacijski sistem za rezervacijo miz v restavracijah
Marko Plankelj:
Ohranjanje kulturne dediščine s pomočjo navidezne in obogatene resničnosti
David Šbüll:
Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
Aleš Spital:
Z obogateno resničnostjo podprt turistični vodnik
Veronika Verhnjak:
Računalniška animacija kot orodje za povečevanje družbenega ozaveščanja
Jan Rober:
Problem Steinerjevih dreves
Tomaž Jandrok:
Izdelava interaktivne predstavitve jadralnega letala z očali HoloLens
Žiga Aman:
Razvoj igre za navidezno resničnost
Denis Narat:
Razvoj računalniških iger za microsoft HoloLens
Ivona Cvetkovska:
Fotorealistično modeliranje stavb
Leon Balaj:
Iskanje poti v računalniških igrah
Aleš Krenker:
Implementacija porazdeljenih vedenjskih modelov v Unity 3D
Tadej Čurman:
Izdelava iger z ogrodjem Godot
Urban Burja:
Algoritmi iskanja poti v labirintu
Aljaž Kovačič:
Izdelava 2D akcijske igre s proceduralno generiranimi stopnjami s pogonom Unity
Matic Krajnc:
Orodja za simulacijo znotraj animacijskega paketa Blender
Peter Ivanšek:
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA VEČ CILJNIH PLATFORM S POMOČJO POGONA UNITY
Marko Dolar:
ANIMACIJA OGNJA S SISTEMI DELCEV
Anže Kosmač:
PRIMERJAVA IZDELOVANJA IGER ZA PLATFORMI WINDOWS PHONE IN ANDROID
Jani Majerič:
TEKSTURA IZBOKLIN
Damjan Hudobreznik:
GENERIRANJE IN PRIKAZ DREVES V REALNEM ČASU Z UPORABO VMESNIKA OPENGL
Teo Babič:
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER S POMOČJO GRAFIČNEGA POGONA UNITY
Sandi Krivec:
ISKANJE POTI NA APROKSIMIRANEM ZEMLJEVIDU
Karl Ravnjak:
Morfizem grafičnih objektov
David Zakonjšek:
PARALELIZACIJA SIMULATORJA ZARAŠČANJA S KNJIŽNICO OpenMP
Andrej Zagorc:
BINOMSKE KOPICE
Grega Žlahtič:
PREPROSTI GEOMETRIJSKI MODELIRNIK
Aljaž Špindler:
UPORABA ORODJA UNREAL V VIZUALNIH APLIKACIJAH
Matjaž Škorjanc:
MREŽNA ARHITEKTURA POGONOV UNREAL
Žiga Pluščec:
SIMULACIJA MNOŽICE LJUDI NA OBMOČJIH MIROVNIH POSREDOVANJ
Matej Mlaker:
Tvorba rastlin z L-sistemi
Jani Cerar:
RDEČE-ČRNA DREVESA
Štefan Kohek:
SENCE V OPENGL
Uroš Pudgar:
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Danijel Meklav:
UČINKOVIT GENERATOR ZA SESTAVLJANJE KRIŽANK
Branko Drevenšek:
Orodja za razvoj videoiger
Tadej Gregorčič:
Izdelava realnočasovnega pogona za računalniško igro : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Simon Kolmanič:
Reševalnik geometrijskih omejitev z grafom BCDG : diplomsko delo visokošolskega študija
Edo Pavlič:
Simulacija tranzitnega sistema NCTS s simulacijskim sistemom GPSS WORLD : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa
Druga dela (8)
Shuang Liu, Chengwang Hou, Jiana Meng, Peng Chen, Simon Kolmanič:
A hierarchical knowledge graph embedding framework for link prediction
Borut Žalik, Damjan Strnad, David Podgorelec, Ivana Kolingerová, Luka Lukač, Niko Lukač, Simon Kolmanič, Krista Rizman Žalik, Štefan Kohek:
A new transformation technique for reducing information entropy
Shuang Liu, Zeng Zhuang, Yanfeng Zheng, Simon Kolmanič:
A VAN-Based Multi-Scale Cross-Attention Mechanism for Skin Lesion Segmentation Network
Shuang Liu, Yufeng Qin, Man Xu, Simon Kolmanič:
Knowledge Graph Completion with Triple Structure and Text Representation
Peng Chen, Shuang Liu, Simon Kolmanič:
Research on vehicle re-identification algorithm based on fusion attention method
Damjan Strnad, Štefan Kohek, Bedrich Benes, Simon Kolmanič, Borut Žalik:
A framework for multi-objective optimization of virtual tree pruning based on growth simulation
Simon Kolmanič, Nikola Guid:
Hitri algoritem za rekonstrukcijo in odvoj digitaliziranih ploskev
Simon Kolmanič, Nikola Guid:
Reconstructing 3D curves with euclidean minimal spanning trees