| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (2)

  1. Anže Ferčec: Aplikacijski programski vmesnik za zgodnjo oceno pridelka jabolk
  2. Samo Miklavc: Razvoj e-priročnika za sadjarstvo

Diplomska dela (69)

  1. Gal Ostanek: Obrazna animacija in animacija govora v programu Blender
  2. Jana Ristić: Digital Fashion Marketing in the Metaverse: Visual Presentation through Virtual Reality
  3. Adem Nasufi: Razvoj interaktivne predstavitve stanovanja v navidezni resničnosti
  4. Benjamin Tržan: Uporaba haptičnih naprav za izboljšanje izkušnje navidezne resničnosti
  5. Nika Milenović: 3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora
  6. Aleksandr Shishkov: Development of a human anatomy learning application for the HoloLens platform
  7. Gašper Valentin Mlakar: Virtualna produkcija, temelječa na grafičnem pogonu Unreal
  8. Matjaž Čelan: Izdelava senčilnika s pomočjo programskega vmesnika Vulkan
  9. Izidor Blazinšek: Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja
  10. Katja Tratnjek: 3D digitalni oglasni pano
  11. Maja Kuhl: Uporabnosti odprtokodnega animacijskega paketa blender za izdelavo zahtevnih fotorealističnih scen
  12. Ognen Cvetanoski: Designing and sculpting a fantasy character in the software Blender
  13. Vid Kreča: Razvoj spletne aplikacije za načrtovanje izdelkov iz tkanin
  14. Kristina Žižek: Tehnična animacija za montažo izdelkov podjetja Dukin
  15. Lana Stepišnik: Application of colour theory in the process of creating 3D scenes for video games
  16. Jelena Grgić: Primerjalna analiza orodij za izdelavo 2D animacije na primerih FlipaClip, Krita in Live2D
  17. Aleksander Krajnik: Simulacija rasti dreves in interaktivna manipulacija dreves znotraj sistema za navidezno resničnost z uporabo mobilne aplikacije
  18. Niko Zelenik: Izdelava obraznih filtrov za uporabo v družbenih omrežjih
  19. Julija Pestiček: Modeliranje in animiranje las
  20. Ana Gašperin: Animacija obraza s 3D preobrazbo
  21. Dorian Marciuš: The effect of growing usage of video streaming on the environment – 2D animated video
  22. Nikita Plej: 3D modeliranje realnega prostora v okolju Blender
  23. Alen Poklič: Razvoj aplikacije za notranjo navigacijo s pomočjo omrežja wifi
  24. Nejc Sevčnikar: Uporaba končnih avtomatov v igrah
  25. Blaž Uran: Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
  26. Nika Tomšič: Zajemanje 3D objektov s pomočjo fotogrametrije za potrebe animacije in 3D tiskanja
  27. Andi Poplas: Animacija z uporabo zajema gibanja
  28. Tomaž Kralj: Prikaz kulturnih dediščin s pomočjo holograma
  29. David Grah: 3D spletni pregledovalnik rezultatov simulacije rasti dreves
  30. Nina Zelenko: Ustvarjanje 3D lika z osebnostjo
  31. Marko Šmid: Informacijski sistem za rezervacijo miz v restavracijah
  32. Marko Plankelj: Ohranjanje kulturne dediščine s pomočjo navidezne in obogatene resničnosti
  33. David Šbüll: Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
  34. Aleš Spital: Z obogateno resničnostjo podprt turistični vodnik
  35. Veronika Verhnjak: Računalniška animacija kot orodje za povečevanje družbenega ozaveščanja
  36. Jan Rober: Problem Steinerjevih dreves
  37. Tomaž Jandrok: Izdelava interaktivne predstavitve jadralnega letala z očali HoloLens
  38. Žiga Aman: Razvoj igre za navidezno resničnost
  39. Denis Narat: Razvoj računalniških iger za microsoft HoloLens
  40. Ivona Cvetkovska: Fotorealistično modeliranje stavb
  41. Leon Balaj: Iskanje poti v računalniških igrah
  42. Aleš Krenker: Implementacija porazdeljenih vedenjskih modelov v Unity 3D
  43. Tadej Čurman: Izdelava iger z ogrodjem Godot
  44. Urban Burja: Algoritmi iskanja poti v labirintu
  45. Aljaž Kovačič: Izdelava 2D akcijske igre s proceduralno generiranimi stopnjami s pogonom Unity
  46. Matic Krajnc: Orodja za simulacijo znotraj animacijskega paketa Blender
  47. Peter Ivanšek: RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA VEČ CILJNIH PLATFORM S POMOČJO POGONA UNITY
  48. Marko Dolar: ANIMACIJA OGNJA S SISTEMI DELCEV
  49. Anže Kosmač: PRIMERJAVA IZDELOVANJA IGER ZA PLATFORMI WINDOWS PHONE IN ANDROID
  50. Jani Majerič: TEKSTURA IZBOKLIN
  51. Damjan Hudobreznik: GENERIRANJE IN PRIKAZ DREVES V REALNEM ČASU Z UPORABO VMESNIKA OPENGL
  52. Teo Babič: RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER S POMOČJO GRAFIČNEGA POGONA UNITY
  53. Sandi Krivec: ISKANJE POTI NA APROKSIMIRANEM ZEMLJEVIDU
  54. Karl Ravnjak: Morfizem grafičnih objektov
  55. David Zakonjšek: PARALELIZACIJA SIMULATORJA ZARAŠČANJA S KNJIŽNICO OpenMP
  56. Andrej Zagorc: BINOMSKE KOPICE
  57. Grega Žlahtič: PREPROSTI GEOMETRIJSKI MODELIRNIK
  58. Aljaž Špindler: UPORABA ORODJA UNREAL V VIZUALNIH APLIKACIJAH
  59. Matjaž Škorjanc: MREŽNA ARHITEKTURA POGONOV UNREAL
  60. Žiga Pluščec: SIMULACIJA MNOŽICE LJUDI NA OBMOČJIH MIROVNIH POSREDOVANJ
  61. Matej Mlaker: Tvorba rastlin z L-sistemi
  62. Jani Cerar: RDEČE-ČRNA DREVESA
  63. Štefan Kohek: SENCE V OPENGL
  64. Uroš Pudgar: RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
  65. Danijel Meklav: UČINKOVIT GENERATOR ZA SESTAVLJANJE KRIŽANK
  66. Branko Drevenšek: Orodja za razvoj videoiger
  67. Tadej Gregorčič: Izdelava realnočasovnega pogona za računalniško igro : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
  68. Simon Kolmanič: Reševalnik geometrijskih omejitev z grafom BCDG : diplomsko delo visokošolskega študija
  69. Edo Pavlič: Simulacija tranzitnega sistema NCTS s simulacijskim sistemom GPSS WORLD : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa

Druga dela (8)

  1. Shuang Liu, Chengwang Hou, Jiana Meng, Peng Chen, Simon Kolmanič: A hierarchical knowledge graph embedding framework for link prediction
  2. Borut Žalik, Damjan Strnad, David Podgorelec, Ivana Kolingerová, Luka Lukač, Niko Lukač, Simon Kolmanič, Krista Rizman Žalik, Štefan Kohek: A new transformation technique for reducing information entropy
  3. Shuang Liu, Zeng Zhuang, Yanfeng Zheng, Simon Kolmanič: A VAN-Based Multi-Scale Cross-Attention Mechanism for Skin Lesion Segmentation Network
  4. Shuang Liu, Yufeng Qin, Man Xu, Simon Kolmanič: Knowledge Graph Completion with Triple Structure and Text Representation
  5. Peng Chen, Shuang Liu, Simon Kolmanič: Research on vehicle re-identification algorithm based on fusion attention method
  6. Damjan Strnad, Štefan Kohek, Bedrich Benes, Simon Kolmanič, Borut Žalik: A framework for multi-objective optimization of virtual tree pruning based on growth simulation
  7. Simon Kolmanič, Nikola Guid: Hitri algoritem za rekonstrukcijo in odvoj digitaliziranih ploskev
  8. Simon Kolmanič, Nikola Guid: Reconstructing 3D curves with euclidean minimal spanning trees
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici