| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (12)

  1. Urška Škrabl: The impact of TikTok on learning English in Slovene primary schools
  2. Lucija Kovačič: An Analysis of Appraisal in Selected British War Speeches
  3. Domen Kac: Diskurzna konstrukcija slovenske politike v poročanju medija Politico
  4. Sara Škerget: Genre and Multimodality in Primary School EFL Textbooks
  5. Hajdi Hauptman: The use of false friends among Slovene students of English
  6. Nataša Pernat: Character representation in the romance genre: the example of the novel Outlander
  7. Jasna Strmšek: Gender stereotypes in English nursery rhymes
  8. Ciril Kolar: Emergency Remote Teaching During the COVID-19 Epidemic in Slovene Primary Schools From the Perspective of Teachers
  9. Veronika Mešić: Spolni stereotipi v učbenikih angleščine: primerjava dveh izdaj serije učbenikov messages
  10. Nina Kreže: Možnosti medpredmetnega povezovanja slovenščine in angleščine v 6. razredu osnovne šole
  11. Monika Kajbič: Gender-Based Features of Conversations in Political Interviews
  12. Andreja Benković: English teaching update available: a study on online EFL educators

BSc theses (5)

  1. Helenca Korez: FUNKCIJSKA ZVRST IN ŽANR ANGLEŠKIH IN SLOVENSKIH VEČGOVORNIH BESEDIL NA INTERNETU
  2. Jasmina Habjanič Mušič: NOGOMETNI HULIGANIZEM IN NJEGOVE JEZIKOVNE POSEBNOSTI V ANGLIJI
  3. Tea Orešković: Primerjava in analiza prevodov jedilnih listov hotelskih restavracij
  4. Barbara Bosina: EKSCESNI SOCIOELEKT V SLOVENSKIH IN ANGLEŠKIH PODNAPISIH NA PRIMERIH FILMOV MORILCI, TATOVI IN DVE NABRITI ŠIBROVKI TER TU PA TAM
  5. Alneja Gašpar: Personality traits of translators: a case study in some psychological characteristics common to translators

Other documents (14)

  1. Branka Vičar, Katja Plemenitaš: Multimodalna kohezija v literarnem branju
  2. Irena Stramljič Breznik, Katja Plemenitaš: Zeleno, ki te ljubim, zeleno
  3. Katja Plemenitaš: Songs as elements in the generic structure of film musicals
  4. Katja Plemenitaš: Some aspects of the systemic functional model in text analysis
  5. Katja Plemenitaš: Gender ideologies in English and Slovene
  6. Katja Plemenitaš: Discourse function of nominalization
  7. Dragan Potočnik: Zgodbe z afriških in azijskih dvorišč
  8. Melita Kukovec, Slavko Cvetek, Michelle Gadpaille, Kirsten Hempkin, Dunja Jutronić, Klementina Penelope Jurančič, Victor Kennedy, Agata Križan, Barbara Majcenovič Kline, Tomaž Onič, Katja Plemenitaš, Nada Šabec: Akreditacija dvopredmetnega pedagoškega študijskega programa druge stopnje Poučevanje angleščine
  9. Tomaž Onič, Klementina Penelope Jurančič, Michelle Gadpaille, Katja Plemenitaš, Simon Zupan: Akreditacija dvopredmetnega nepedagoškega študijskega programa druge stopnje Anglistika
  10. Nada Šabec, Victor Kennedy, Dunja Jutronić, Michelle Gadpaille, Darja Darinka Hribar, Tomaž Onič, Klementina Penelope Jurančič, Katja Plemenitaš, Simon Zupan, Melita Kukovec, Kirsten Hempkin, Barbara Majcenovič Kline, Agata Križan: Akreditacija univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Angleški jezik in književnost
  11. Katja Plemenitaš: How to be presidential
  12. Katja Plemenitaš: The complexity of lyrics in indie music
  13. Katja Plemenitaš: A Corpus-based study of nominalizatons predicated by English deverbal nouns in -tion by Michal Szawerna, 2007. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 275. ISBN: 978-3-631-56901-6 (pbk).
  14. Katja Plemenitaš: Posamostaljenje kot diskurzni pojav z vidika besedilne kognicije
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica