| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Irena Lovrenčič Držanič: Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
  2. Elizabeta Bezenšek: Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
  3. Boštjan Budna: Radio in podkasti
  4. Katja Gregorec: Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih
  5. Denis Kalamar: KONVERGENCA MEDIJEV IN TRANSFORMACIJA OBČINSTVA

Diplomska dela (62)

  1. Žiga Lah Koštomaj: Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
  2. Atena Bošnjak: Internetni memes kot nova oblika komuniciranja
  3. Urška Jakopin: Vloga žvižgačev v novinarstvu
  4. Teja Koprivica: Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
  5. Janez Fabijan: Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
  6. Žiga Gomboc: Analiza medijskega poročanja o videoigrah
  7. Nejc Feguš: Vpliv medijev na javno mnenje
  8. Miran Fekonja: Družbena omrežja in socialna izolacija
  9. Rene Tobias: Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
  10. Tina Zdunić: ANALIZA IN PRIMERJAVA MEDIJSKIH VSEBIN SPLETNEGA IN TISKANEGA MEDIJA
  11. Matjaž Hüttl: TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
  12. Tina Muzlovič: PRIMERJALNA ANALIZA SLOVENSKEGA TISKA MED LETI 1918 IN 1941
  13. Marko Maučec: PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIK
  14. Cvetka Gašparič: ANALIZA DEJAVNIKOV POSLUŠANOSTI JAVNIH IN KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ V SLOVENIJI
  15. Jure Lavrin: KOOPERATIVNO MREŽNO POVEZOVANJE V OMREŽENI DRUŽBI
  16. Primož Ademovič: ANALIZA MEDIJSKIH VSEBIN NA KUBI V ČASU FIDELA CASTRA IN PO NJEGOVEM ODSTOPU
  17. Monika Šinjur: VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
  18. Vida Kaučič: SPLETNO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU KULTURE
  19. Lina Ademovič: PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPROFITNIH NEVLADNIH ORGANIZACIJAHPRIMER INŠTITUTA IRDO
  20. Larisa Huremović: ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
  21. Dragana Jovišić: Neprofitne filmske organizacije v Mariboru
  22. Tanja Klajnščak: PREPRIČLJIVA PODOBA RADIJSKEGA GOVORCA: RETORIČNO ARGUMENTATIVNA ANALIZA NASTOPOV RADIJSKEGA MODERATORJA DEJANA VEDLINA
  23. Mateja Meh: VPLIV RAČUNALNIŠKIH IGER NA OTROKE
  24. Matej Goznik: ANALIZA NOVINARSKIH VSEBIN SPLETNIH IZDAJ SLOVENSKIH ČASOPISOV IN PORTALA DOSTOP.SI
  25. Ljiljana Petrović: ANALIZA ŠTUDENTSKIH TISKANIH MEDIJEV - PRIMER: KATEDRA IN SPEKTER
  26. Barbara Gošnik: VPLIV MEDIJSKEGA NASILJA NA VEDENJE V DRUŽBI
  27. Neja Jerant: KOMUNIKACIJSKA ORODJA V PROCESU DOSEGANJA JAVNOMNENJSKE PODPORE
  28. Alen Cvišić: DRUŽBENI AKTIVIZEM NA SPLETNIH OMREŽJIH V DRŽAVAH ARABSKEGA SVETA
  29. Boris Bauman: ZUNANJA KOMUNIKACIJA NEVLADNE ORGANIZACIJE
  30. Sara Borošak: FEMINIZACIJA V ARABSKIH MEDIJIH
  31. Jasmina Rojko: CO-BRANDING ALI PARTNERSKO POVEZOVANJE BLAGOVNIH ZNAMK
  32. Alma Glotić: VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA MEDOSEBNE ODNOSE V DRUŽBI
  33. Denis Kalamar: PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH OGLASOV V ČASU SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU NA TV SLOVENIJA
  34. Mateja Kovačec: VLOGA LOKALNEGA RADIA
  35. Matjaž Kitak: POMEN NARODNO-ZABAVNE GLASBE V PROGRAMIH JAVNE TELEVIZIJE
  36. Jure Jerebic: Odprtost spletnih socialnih omrežij
  37. Tanja Srečkovič: METODE KOMUNICIRANJA MESTNE OBČINE PTUJ Z LOKALNIMI JAVNOSTMI
  38. Helena Maver: ANALIZA DEJAVNIKOV, KI SO VPLIVALI NA VOJNO FOTOGRAFIJO
  39. Stanko Perko: PROSTORSKI ZVOK V RAČUNALNIŠKI ANIMACIJI
  40. Katja Pavlič: ETIČNE DILEME V ŽIVLJENJSKO STILNIH REVIJAH
  41. Miha Jurgec: VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
  42. Tanja Zdolšek: ANALIZA PREDNOSTI IN SLABOSTI TER PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI PODJETJA RADIO MFM d.o.o.
  43. Maša Valenko: PREZENTACIJA ŽENSKEGA TELESA V TISKANIH OGLASIH
  44. Nada Stegnjaić: POSEGANJE V ZASEBNOST JAVNIH POLITIČNIH OSEBNOSTI
  45. Mateja Plesec: ANALIZA USPEHA LICENČNE ZABAVNE TV ODDAJE
  46. Jože Praper: KOMUNICIRANJE Z MLADIMI NA PRIMERU MLADINSKEGA HOTELA
  47. Tadej Kamenšek: UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ NA MOBILNIH TELEFONIH
  48. Melisa Žilič: POMEN ODNOSOV Z JAVNOSTMI ZA SODOBNO NOVINARSTVO
  49. Mateja Krajnc: PERCEPCIJA MEDIJA SKOZI VLOGO PSA ČUVAJA
  50. Alenka Vantur: VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
  51. Marko Breznik: VLOGA SELEKTIVNEGA SPREMLJANJA MEDIJEV KOT ORODJA ZA NADZOROVANJE KOMUNICIRANJA PODJETJA
  52. Sabina Male: VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
  53. Anja Tomanič: REVIJALNI TISK IN NJEGOVA GRAFIČNA PODOBA
  54. Jurij Štukovnik: DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
  55. Uroš Maučec: MODEL KONVERGENCE TELEVIZIJE IN SVETOVNEGA SPLETA V SLOVENSKEM OKOLJU
  56. Natalija Poš: SPLET KOT ORODJE POLITIČNE PARTICIPACIJE
  57. Tamara Juhnov: VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
  58. Jernej Lasbaher: VLOGA LOKALNIH MEDIJEV V LOKALNI DEMOKRACIJI
  59. Tadeja Čretnik: OSEBNI PODATKI IN UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ
  60. Jasmina Bauman: RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
  61. Mitja Šeško: KAKOVOST RADIJSKEGA NOVINARSTVA V SLOVENIJI
  62. Mateja Dervarič: DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici