| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (3)

  1. Boštjan Budna: Radio in podkasti
  2. Katja Gregorec: Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih
  3. Denis Kalamar: KONVERGENCA MEDIJEV IN TRANSFORMACIJA OBČINSTVA

Diplomska dela (57)

  1. Žiga Gomboc: Analiza medijskega poročanja o videoigrah
  2. Nejc Feguš: Vpliv medijev na javno mnenje
  3. Miran Fekonja: Družbena omrežja in socialna izolacija
  4. Rene Tobias: Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
  5. Tina Zdunić: ANALIZA IN PRIMERJAVA MEDIJSKIH VSEBIN SPLETNEGA IN TISKANEGA MEDIJA
  6. Matjaž Hüttl: TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
  7. Tina Muzlovič: PRIMERJALNA ANALIZA SLOVENSKEGA TISKA MED LETI 1918 IN 1941
  8. Marko Maučec: PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIK
  9. Cvetka Gašparič: ANALIZA DEJAVNIKOV POSLUŠANOSTI JAVNIH IN KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ V SLOVENIJI
  10. Jure Lavrin: KOOPERATIVNO MREŽNO POVEZOVANJE V OMREŽENI DRUŽBI
  11. Primož Ademovič: ANALIZA MEDIJSKIH VSEBIN NA KUBI V ČASU FIDELA CASTRA IN PO NJEGOVEM ODSTOPU
  12. Monika Šinjur: VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
  13. Vida Kaučič: SPLETNO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU KULTURE
  14. Lina Ademovič: PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPROFITNIH NEVLADNIH ORGANIZACIJAHPRIMER INŠTITUTA IRDO
  15. Larisa Huremović: ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
  16. Dragana Jovišić: Neprofitne filmske organizacije v Mariboru
  17. Tanja Klajnščak: PREPRIČLJIVA PODOBA RADIJSKEGA GOVORCA: RETORIČNO ARGUMENTATIVNA ANALIZA NASTOPOV RADIJSKEGA MODERATORJA DEJANA VEDLINA
  18. Mateja Meh: VPLIV RAČUNALNIŠKIH IGER NA OTROKE
  19. Matej Goznik: ANALIZA NOVINARSKIH VSEBIN SPLETNIH IZDAJ SLOVENSKIH ČASOPISOV IN PORTALA DOSTOP.SI
  20. Ljiljana Petrović: ANALIZA ŠTUDENTSKIH TISKANIH MEDIJEV - PRIMER: KATEDRA IN SPEKTER
  21. Barbara Gošnik: VPLIV MEDIJSKEGA NASILJA NA VEDENJE V DRUŽBI
  22. Neja Jerant: KOMUNIKACIJSKA ORODJA V PROCESU DOSEGANJA JAVNOMNENJSKE PODPORE
  23. Alen Cvišić: DRUŽBENI AKTIVIZEM NA SPLETNIH OMREŽJIH V DRŽAVAH ARABSKEGA SVETA
  24. Boris Bauman: ZUNANJA KOMUNIKACIJA NEVLADNE ORGANIZACIJE
  25. Sara Borošak: FEMINIZACIJA V ARABSKIH MEDIJIH
  26. Jasmina Rojko: CO-BRANDING ALI PARTNERSKO POVEZOVANJE BLAGOVNIH ZNAMK
  27. Alma Glotić: VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA MEDOSEBNE ODNOSE V DRUŽBI
  28. Denis Kalamar: PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH OGLASOV V ČASU SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU NA TV SLOVENIJA
  29. Mateja Kovačec: VLOGA LOKALNEGA RADIA
  30. Matjaž Kitak: POMEN NARODNO-ZABAVNE GLASBE V PROGRAMIH JAVNE TELEVIZIJE
  31. Jure Jerebic: Odprtost spletnih socialnih omrežij
  32. Tanja Srečkovič: METODE KOMUNICIRANJA MESTNE OBČINE PTUJ Z LOKALNIMI JAVNOSTMI
  33. Helena Maver: ANALIZA DEJAVNIKOV, KI SO VPLIVALI NA VOJNO FOTOGRAFIJO
  34. Stanko Perko: PROSTORSKI ZVOK V RAČUNALNIŠKI ANIMACIJI
  35. Katja Pavlič: ETIČNE DILEME V ŽIVLJENJSKO STILNIH REVIJAH
  36. Miha Jurgec: VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
  37. Tanja Zdolšek: ANALIZA PREDNOSTI IN SLABOSTI TER PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI PODJETJA RADIO MFM d.o.o.
  38. Maša Valenko: PREZENTACIJA ŽENSKEGA TELESA V TISKANIH OGLASIH
  39. Nada Stegnjaić: POSEGANJE V ZASEBNOST JAVNIH POLITIČNIH OSEBNOSTI
  40. Mateja Plesec: ANALIZA USPEHA LICENČNE ZABAVNE TV ODDAJE
  41. Jože Praper: KOMUNICIRANJE Z MLADIMI NA PRIMERU MLADINSKEGA HOTELA
  42. Tadej Kamenšek: UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ NA MOBILNIH TELEFONIH
  43. Melisa Žilič: POMEN ODNOSOV Z JAVNOSTMI ZA SODOBNO NOVINARSTVO
  44. Mateja Krajnc: PERCEPCIJA MEDIJA SKOZI VLOGO PSA ČUVAJA
  45. Alenka Vantur: VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
  46. Marko Breznik: VLOGA SELEKTIVNEGA SPREMLJANJA MEDIJEV KOT ORODJA ZA NADZOROVANJE KOMUNICIRANJA PODJETJA
  47. Sabina Male: VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
  48. Anja Tomanič: REVIJALNI TISK IN NJEGOVA GRAFIČNA PODOBA
  49. Jurij Štukovnik: DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
  50. Uroš Maučec: MODEL KONVERGENCE TELEVIZIJE IN SVETOVNEGA SPLETA V SLOVENSKEM OKOLJU
  51. Natalija Poš: SPLET KOT ORODJE POLITIČNE PARTICIPACIJE
  52. Tamara Juhnov: VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
  53. Jernej Lasbaher: VLOGA LOKALNIH MEDIJEV V LOKALNI DEMOKRACIJI
  54. Tadeja Čretnik: OSEBNI PODATKI IN UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ
  55. Jasmina Bauman: RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
  56. Mitja Šeško: KAKOVOST RADIJSKEGA NOVINARSTVA V SLOVENIJI
  57. Mateja Dervarič: DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici