| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Marijan Spehnjak: Komunikacijski model in njegova usmerjenost k razvoju kongruentne komunikacije na primeru raziskovanja skladnosti vrednostnih sporočil

Magistrska dela (6)

  1. Hrvoje Dragičević: Influence of Twitter in the web 2.0: political communication and interaction
  2. Irena Lovrenčič Držanič: Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
  3. Elizabeta Bezenšek: Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
  4. Boštjan Budna: Radio in podkasti
  5. Katja Gregorec: Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih
  6. Denis Kalamar: KONVERGENCA MEDIJEV IN TRANSFORMACIJA OBČINSTVA

Diplomska dela (63)

  1. Andrej Zorec: Uporaba propagande pri širjenju nacistične ideologije v nemčiji med leti 1933 do 1945
  2. Žiga Lah Koštomaj: Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
  3. Atena Bošnjak: Internetni memes kot nova oblika komuniciranja
  4. Urška Jakopin: Vloga žvižgačev v novinarstvu
  5. Teja Koprivica: Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
  6. Janez Fabijan: Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
  7. Žiga Gomboc: Analiza medijskega poročanja o videoigrah
  8. Nejc Feguš: Vpliv medijev na javno mnenje
  9. Miran Fekonja: Družbena omrežja in socialna izolacija
  10. Rene Tobias: Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
  11. Tina Zdunić: ANALIZA IN PRIMERJAVA MEDIJSKIH VSEBIN SPLETNEGA IN TISKANEGA MEDIJA
  12. Matjaž Hüttl: TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
  13. Tina Muzlovič: PRIMERJALNA ANALIZA SLOVENSKEGA TISKA MED LETI 1918 IN 1941
  14. Marko Maučec: PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIK
  15. Cvetka Gašparič: ANALIZA DEJAVNIKOV POSLUŠANOSTI JAVNIH IN KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ V SLOVENIJI
  16. Jure Lavrin: KOOPERATIVNO MREŽNO POVEZOVANJE V OMREŽENI DRUŽBI
  17. Primož Ademovič: ANALIZA MEDIJSKIH VSEBIN NA KUBI V ČASU FIDELA CASTRA IN PO NJEGOVEM ODSTOPU
  18. Monika Šinjur: VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
  19. Vida Kaučič: SPLETNO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU KULTURE
  20. Lina Ademovič: PRIDOBIVANJE SREDSTEV V NEPROFITNIH NEVLADNIH ORGANIZACIJAHPRIMER INŠTITUTA IRDO
  21. Larisa Huremović: ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
  22. Dragana Jovišić: Neprofitne filmske organizacije v Mariboru
  23. Tanja Klajnščak: PREPRIČLJIVA PODOBA RADIJSKEGA GOVORCA: RETORIČNO ARGUMENTATIVNA ANALIZA NASTOPOV RADIJSKEGA MODERATORJA DEJANA VEDLINA
  24. Mateja Meh: VPLIV RAČUNALNIŠKIH IGER NA OTROKE
  25. Matej Goznik: ANALIZA NOVINARSKIH VSEBIN SPLETNIH IZDAJ SLOVENSKIH ČASOPISOV IN PORTALA DOSTOP.SI
  26. Ljiljana Petrović: ANALIZA ŠTUDENTSKIH TISKANIH MEDIJEV - PRIMER: KATEDRA IN SPEKTER
  27. Barbara Gošnik: VPLIV MEDIJSKEGA NASILJA NA VEDENJE V DRUŽBI
  28. Neja Jerant: KOMUNIKACIJSKA ORODJA V PROCESU DOSEGANJA JAVNOMNENJSKE PODPORE
  29. Alen Cvišić: DRUŽBENI AKTIVIZEM NA SPLETNIH OMREŽJIH V DRŽAVAH ARABSKEGA SVETA
  30. Boris Bauman: ZUNANJA KOMUNIKACIJA NEVLADNE ORGANIZACIJE
  31. Sara Borošak: FEMINIZACIJA V ARABSKIH MEDIJIH
  32. Jasmina Rojko: CO-BRANDING ALI PARTNERSKO POVEZOVANJE BLAGOVNIH ZNAMK
  33. Alma Glotić: VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA MEDOSEBNE ODNOSE V DRUŽBI
  34. Denis Kalamar: PERCEPCIJA TELEVIZIJSKIH OGLASOV V ČASU SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU NA TV SLOVENIJA
  35. Mateja Kovačec: VLOGA LOKALNEGA RADIA
  36. Matjaž Kitak: POMEN NARODNO-ZABAVNE GLASBE V PROGRAMIH JAVNE TELEVIZIJE
  37. Jure Jerebic: Odprtost spletnih socialnih omrežij
  38. Tanja Srečkovič: METODE KOMUNICIRANJA MESTNE OBČINE PTUJ Z LOKALNIMI JAVNOSTMI
  39. Helena Maver: ANALIZA DEJAVNIKOV, KI SO VPLIVALI NA VOJNO FOTOGRAFIJO
  40. Stanko Perko: PROSTORSKI ZVOK V RAČUNALNIŠKI ANIMACIJI
  41. Katja Pavlič: ETIČNE DILEME V ŽIVLJENJSKO STILNIH REVIJAH
  42. Miha Jurgec: VPLIV SOCIALNEGA OMREŽJA FACEBOOK NA MODERNO POLITIČNO KOMUNICIRANJE
  43. Tanja Zdolšek: ANALIZA PREDNOSTI IN SLABOSTI TER PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI PODJETJA RADIO MFM d.o.o.
  44. Maša Valenko: PREZENTACIJA ŽENSKEGA TELESA V TISKANIH OGLASIH
  45. Nada Stegnjaić: POSEGANJE V ZASEBNOST JAVNIH POLITIČNIH OSEBNOSTI
  46. Mateja Plesec: ANALIZA USPEHA LICENČNE ZABAVNE TV ODDAJE
  47. Jože Praper: KOMUNICIRANJE Z MLADIMI NA PRIMERU MLADINSKEGA HOTELA
  48. Tadej Kamenšek: UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ NA MOBILNIH TELEFONIH
  49. Melisa Žilič: POMEN ODNOSOV Z JAVNOSTMI ZA SODOBNO NOVINARSTVO
  50. Mateja Krajnc: PERCEPCIJA MEDIJA SKOZI VLOGO PSA ČUVAJA
  51. Alenka Vantur: VPLIV TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA NA REAKCIJE IN NAKUPNE ODLOČITVE GLEDALCEV
  52. Marko Breznik: VLOGA SELEKTIVNEGA SPREMLJANJA MEDIJEV KOT ORODJA ZA NADZOROVANJE KOMUNICIRANJA PODJETJA
  53. Sabina Male: VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
  54. Anja Tomanič: REVIJALNI TISK IN NJEGOVA GRAFIČNA PODOBA
  55. Jurij Štukovnik: DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
  56. Uroš Maučec: MODEL KONVERGENCE TELEVIZIJE IN SVETOVNEGA SPLETA V SLOVENSKEM OKOLJU
  57. Natalija Poš: SPLET KOT ORODJE POLITIČNE PARTICIPACIJE
  58. Tamara Juhnov: VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
  59. Jernej Lasbaher: VLOGA LOKALNIH MEDIJEV V LOKALNI DEMOKRACIJI
  60. Tadeja Čretnik: OSEBNI PODATKI IN UPORABA SPLETNIH SOCIALNIH OMREŽIJ
  61. Jasmina Bauman: RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
  62. Mitja Šeško: KAKOVOST RADIJSKEGA NOVINARSTVA V SLOVENIJI
  63. Mateja Dervarič: DELO NOVINARJA NA ŠPORTNEM PODROČJU

Druga dela (1)

  1. Jernej Burkeljca: Plazovi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici