Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Statistika DKUM
Statistika DKUM
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jerneja Herzog:
Razvijanje didaktičnega modela organizacije pedagoške prakse v prvem in drugem triletju osnovne šole pri likovni vzgoji
Magistrska dela (12)
Tjaša Kurež:
Vloga pedagoga pri vzgojno-izobraževalnem delu z nadarjenimi in talentiranimi učenci v osnovni šoli
Nuša Junger:
Potrebne izboljšave na področju vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Katja Brumen:
Didaktični pristopi učiteljev prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja, ki poučujejo otroke s posebnimi potrebami v rednih osnovnih šolah
Tina Hartman:
Načrtovanje dela inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami
Alja Podmenik:
Stališča staršev otrok s posebnimi potrebami do realizacije dodatne strokovne pomoči
Miljana Krstič:
Uveljavljenost drugačnih oblik ocenjevanja znanja v srednjih šolah
Vanja Žuran:
PROFESIONALNI RAZVOJ VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK
Nada Nedeljko:
MNENJA UČITELJEV IN STARŠEV O DELU V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
Barbara Vršič:
Učiteljeva podpora pri razvoju kompetence učenje učenja v osnovnošolskem izobraževanju : magistrsko delo
Iztok Lačen:
Učni pogovor v tretjem in četrtem razredu osnovne šole
Lidija Sadek:
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Samo Repolusk:
E-učna gradiva pri pouku matematike : magistrsko delo
Diplomska dela (29)
Ksenja Kosi Viher:
PROJEKTNO DELO V VRTCU - NAŠE MESTO LJUTOMER
Tatjana Padovnik:
PRIPRAVE UČITELJEV IN UČENCEV NA NACIONALNO PREVERJANJE ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
Andrej Cifer:
VLOGA FILMA KOT MEDIJSKA SREDSTVA PRI POUKU SLOVENŠČINE
Nika Kogovšek:
RAZLIKA MED GLASSERJEVO KVALITETNO ŠOLO IN TRADICIONALNO ŠOLO
Mateja Jeraj:
PROJEKTNO DELO NA RAZREDNI STOPNJI OSNOVNE ŠOLE
Julija Ojsteršek:
SODELOVANJE S STARŠI V VRTCU LAŠKO
Polona Divjak:
STRES MED UČITELJI V OSNOVNI ŠOLI
Anja Gačnik:
DEJAVNOSTI UČENCEV V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA - IZDELOVANJE IZ ODPADNEGA MATERIALA
Mateja Kuhar:
RABA MOTIVACIJSKIH SREDSTEV PRI POUKU
Melita Kosednar:
RABA UČNIH MEDIJEV PRI POUKU
Mateja Zadravec:
UPORABA INTERAKTIVNE TABLE PRI POUKU V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Mateja Planinc:
VLOGA OČETA PRI VZGOJI OTROK
Tadeja Štagar:
PROFESIONALNI RAZVOJ OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV
Biljana Lazić:
ODNOS STARŠEV DO DELA V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
Tjaša Cverlin:
PODRUŽNIČNE OSNOVNE ŠOLE S KOMBINIRANIMI ODDELKI
Vesna Simonič:
UVAJANJE TUJEGA JEZIKA V VRTEC
Katja Zupančič:
VLOGA DIDAKTIČNIH IGER PRI POUKU
Katja Košnik:
VLOGA VZGOJITELJA PRI OPISNEM OCENJEVANJU V 1. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Martina Jelšek:
OTROCI IN MEDIJI
Štefka Kavaš:
RABA UČNIH METOD V TRETJEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Anica Bencek:
ORGANIZACIJA TIMSKEGA DELA V PRVEM RAZREDU DEVETLETKE
Metka Kolar:
SODELOVANJE MED RAZREDNIM UČITELJEM IN ŠOLSKO SVETOVALNO SLUŽBO
Anja Balažic:
PROUČEVANJE PROFESIONALNEGA RAZVOJA VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK Z METODO POKLICNE AVTOBIOGRAFIJE
Milada Goljat:
METODE IN OBLIKE DELA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH
Katja Šafer:
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE PRI UČITELJEVEM DELU V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Simona Lobnik:
PROUČEVANJE UČITELJEVEGA PROFESIONALNEGA RAZVOJA Z METODO POKLICNE AVTOBIOGRAFIJE
Mojca Kolarič:
VLOGA SOCIALNIH IGER PRI POUKU V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Gyoengyi Sekereš:
POUK NA DVOJEZIČNI OSNOVNI ŠOLI
Staša Maganja:
Metoda razgovora pri pouku na razredni stopnji osnovne šole : diplomsko delo
Druga dela (44)
Dragica Haramija, Milena Ivanuš-Grmek:
Nekateri mehanizmi razvijanja bralne pismenosti na področju vzgoje in izobraževanja
Monika Mithans, Joca Zurc, Milena Ivanuš-Grmek:
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Monika Mithans, Sabina Ograjšek, Milena Ivanuš-Grmek:
Participacija otrok pri urejanju prostora v vrtcu
Alja Lipavic Oštir, Saša Jazbec:
Medpredmetno povezovanje in pouk jezikov
Mojca Jerala-Bedenk, Mihaela Koletnik, Mira Krajnc Ivič, Simona Majhenič, Sandi Majninger, Matej Meterc, Polonca Šek, Natalija Ulčnik, Alenka Valh Lopert, Darinka Verdonik, Ines Voršič, Tjaša Markežič:
Slovenščina na dlani 2
Mateja Škalič, Milena Ivanuš-Grmek:
Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Ana Kozina, Tina Vršnik Perše, Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek:
Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela
Marija Javornik, Tina Vršnik Perše, Milena Ivanuš-Grmek:
Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
Franc Gosak, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran:
Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
Tone Novak, Branka Čagran:
Kratki priročnik uspešnega študija
Sabina Lešnik, Milena Ivanuš-Grmek, Mihaela Brumen:
Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij
Milena Ivanuš-Grmek, Barbara Vršič, Karin Bakračevič:
Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
Vladimir Wakounig, Milena Ivanuš-Grmek:
So nove učne kulture potrebne?
Milena Ivanuš-Grmek, Vlasta Hus:
Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja
Milena Ivanuš-Grmek, Iztok Lačen:
Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka
Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek:
Vpliv dodiplomskega izobraževanja učiteljev na njihova pojmovanja učenja in poučevanja
Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik:
Mnenja ravnateljev o mapi dosežkov praktičnega pedagoškega usposabljanja študenta
Anja Ivajnšič, Milena Ivanuš-Grmek:
Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev
Anja Ivajnšič, Milena Ivanuš-Grmek:
Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka
Tina Štemberger, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran:
Zunanja učna diferenciacija in motivacija učencev v osnovni šoli
Andreja Bezjak, Milena Ivanuš-Grmek:
Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci
Monika Obran, Milena Ivanuš-Grmek:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Monika Mithans, Milena Ivanuš-Grmek:
Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju
Majda Schmidt, Milena Ivanuš-Grmek, Marta Licardo:
Akreditiran študijski program 2. stopnje Inkluzija v vzgoji in izobraževanju
Vlasta Hus, Marija Javornik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek:
The role of ICT in the subject Environmental Education
Justina Erčulj, Milena Ivanuš-Grmek, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Kristijan Musek Lešnik, Iztok Retar, Mojca Sardoč, Tina Vršnik Perše:
Razvoj metodoloških inštrumentov za ugotavljanje in spremljanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev
Milena Ivanuš-Grmek:
Renovation of education in the primary school in the Republic of Slovenia
Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
Pupils' cooperation in the process of grading knowledge
Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
New culture of checking and assessing the knowledge
Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek:
Teachers' requirements in relation to knowledge assessment and the extension of authentic forms of knowledge assessment in primary school
Milena Ivanuš-Grmek:
Timsko delo v osnovni šoli
Karmen Kolnik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
Portfelj - mapa dosežkov praktičnega pedagoškega usposabljanja študenta : priročnik
Karmen Kolnik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
Spremljava in evalvacija dela študentov pri praktičnem pedagoškem usposabljanju : priročnik
Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek, Tina Vršnik Perše, Tina Rutar Leban:
Kako poteka pouk v slovenskih splošnih gimnazijah : kaj nam razkrijejo izsledki empirične raziskave?
Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik, Tina Vršnik Perše, Tina Rutar Leban:
Mnenja učiteljev in dijakov o gimnazijskem programu
Milena Ivanuš-Grmek:
Didaktika : distance learning
Vlasta Hus, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran:
The teachers' opinions on the integration of the subject environmental studies with other subjects
Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
Does undergraduate education influence teachers' perceptions of learning and teching? : the case of the Republic of Slovenia
Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran, Lidija Sadek:
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Milena Ivanuš-Grmek:
Teachers' view of the grammar school curricular reform - the case of the Republic of Slovenia
Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran, Marija Javornik, Vlasta Hus:
Project work in Environmental studies subject
Vlasta Hus, Branka Čagran, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik:
Constructivism and textbook sets at Environmental studies subject
Marija Javornik, Vlasta Hus, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek:
Interculturality based on the empirical research on Slovenian techers [!]
Marija Javornik, Vlasta Hus, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek:
Team culture in schools: characteristic of urban education