| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Jerneja Herzog: Razvijanje didaktičnega modela organizacije pedagoške prakse v prvem in drugem triletju osnovne šole pri likovni vzgoji

Magistrska dela (12)

  1. Tjaša Kurež: Vloga pedagoga pri vzgojno-izobraževalnem delu z nadarjenimi in talentiranimi učenci v osnovni šoli
  2. Nuša Junger: Potrebne izboljšave na področju vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
  3. Katja Brumen: Didaktični pristopi učiteljev prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja, ki poučujejo otroke s posebnimi potrebami v rednih osnovnih šolah
  4. Tina Hartman: Načrtovanje dela inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami
  5. Alja Podmenik: Stališča staršev otrok s posebnimi potrebami do realizacije dodatne strokovne pomoči
  6. Miljana Krstič: Uveljavljenost drugačnih oblik ocenjevanja znanja v srednjih šolah
  7. Vanja Žuran: PROFESIONALNI RAZVOJ VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK
  8. Nada Nedeljko: MNENJA UČITELJEV IN STARŠEV O DELU V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
  9. Barbara Vršič: Učiteljeva podpora pri razvoju kompetence učenje učenja v osnovnošolskem izobraževanju : magistrsko delo
  10. Iztok Lačen: Učni pogovor v tretjem in četrtem razredu osnovne šole
  11. Lidija Sadek: Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
  12. Samo Repolusk: E-učna gradiva pri pouku matematike : magistrsko delo

Diplomska dela (29)

  1. Ksenja Kosi Viher: PROJEKTNO DELO V VRTCU - NAŠE MESTO LJUTOMER
  2. Tatjana Padovnik: PRIPRAVE UČITELJEV IN UČENCEV NA NACIONALNO PREVERJANJE ZNANJA OB KONCU DRUGEGA VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEGA OBDOBJA
  3. Andrej Cifer: VLOGA FILMA KOT MEDIJSKA SREDSTVA PRI POUKU SLOVENŠČINE
  4. Nika Kogovšek: RAZLIKA MED GLASSERJEVO KVALITETNO ŠOLO IN TRADICIONALNO ŠOLO
  5. Mateja Jeraj: PROJEKTNO DELO NA RAZREDNI STOPNJI OSNOVNE ŠOLE
  6. Julija Ojsteršek: SODELOVANJE S STARŠI V VRTCU LAŠKO
  7. Polona Divjak: STRES MED UČITELJI V OSNOVNI ŠOLI
  8. Anja Gačnik: DEJAVNOSTI UČENCEV V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA - IZDELOVANJE IZ ODPADNEGA MATERIALA
  9. Mateja Kuhar: RABA MOTIVACIJSKIH SREDSTEV PRI POUKU
  10. Melita Kosednar: RABA UČNIH MEDIJEV PRI POUKU
  11. Mateja Zadravec: UPORABA INTERAKTIVNE TABLE PRI POUKU V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  12. Mateja Planinc: VLOGA OČETA PRI VZGOJI OTROK
  13. Tadeja Štagar: PROFESIONALNI RAZVOJ OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV
  14. Biljana Lazić: ODNOS STARŠEV DO DELA V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
  15. Tjaša Cverlin: PODRUŽNIČNE OSNOVNE ŠOLE S KOMBINIRANIMI ODDELKI
  16. Vesna Simonič: UVAJANJE TUJEGA JEZIKA V VRTEC
  17. Katja Zupančič: VLOGA DIDAKTIČNIH IGER PRI POUKU
  18. Katja Košnik: VLOGA VZGOJITELJA PRI OPISNEM OCENJEVANJU V 1. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
  19. Martina Jelšek: OTROCI IN MEDIJI
  20. Štefka Kavaš: RABA UČNIH METOD V TRETJEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
  21. Anica Bencek: ORGANIZACIJA TIMSKEGA DELA V PRVEM RAZREDU DEVETLETKE
  22. Metka Kolar: SODELOVANJE MED RAZREDNIM UČITELJEM IN ŠOLSKO SVETOVALNO SLUŽBO
  23. Anja Balažic: PROUČEVANJE PROFESIONALNEGA RAZVOJA VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK Z METODO POKLICNE AVTOBIOGRAFIJE
  24. Milada Goljat: METODE IN OBLIKE DELA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH
  25. Katja Šafer: UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE PRI UČITELJEVEM DELU V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  26. Simona Lobnik: PROUČEVANJE UČITELJEVEGA PROFESIONALNEGA RAZVOJA Z METODO POKLICNE AVTOBIOGRAFIJE
  27. Mojca Kolarič: VLOGA SOCIALNIH IGER PRI POUKU V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
  28. Gyoengyi Sekereš: POUK NA DVOJEZIČNI OSNOVNI ŠOLI
  29. Staša Maganja: Metoda razgovora pri pouku na razredni stopnji osnovne šole : diplomsko delo

Druga dela (44)

  1. Dragica Haramija, Milena Ivanuš-Grmek: Nekateri mehanizmi razvijanja bralne pismenosti na področju vzgoje in izobraževanja
  2. Monika Mithans, Joca Zurc, Milena Ivanuš-Grmek: Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
  3. Monika Mithans, Sabina Ograjšek, Milena Ivanuš-Grmek: Participacija otrok pri urejanju prostora v vrtcu
  4. Alja Lipavic Oštir, Saša Jazbec: Medpredmetno povezovanje in pouk jezikov
  5. Mojca Jerala-Bedenk, Mihaela Koletnik, Mira Krajnc Ivič, Simona Majhenič, Sandi Majninger, Matej Meterc, Polonca Šek, Natalija Ulčnik, Alenka Valh Lopert, Darinka Verdonik, Ines Voršič, Tjaša Markežič: Slovenščina na dlani 2
  6. Mateja Škalič, Milena Ivanuš-Grmek: Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  7. Ana Kozina, Tina Vršnik Perše, Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek: Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela
  8. Marija Javornik, Tina Vršnik Perše, Milena Ivanuš-Grmek: Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja
  9. Franc Gosak, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran: Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
  10. Tone Novak, Branka Čagran: Kratki priročnik uspešnega študija
  11. Sabina Lešnik, Milena Ivanuš-Grmek, Mihaela Brumen: Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij
  12. Milena Ivanuš-Grmek, Barbara Vršič, Karin Bakračevič: Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
  13. Vladimir Wakounig, Milena Ivanuš-Grmek: So nove učne kulture potrebne?
  14. Milena Ivanuš-Grmek, Vlasta Hus: Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja
  15. Milena Ivanuš-Grmek, Iztok Lačen: Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka
  16. Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek: Vpliv dodiplomskega izobraževanja učiteljev na njihova pojmovanja učenja in poučevanja
  17. Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik: Mnenja ravnateljev o mapi dosežkov praktičnega pedagoškega usposabljanja študenta
  18. Anja Ivajnšič, Milena Ivanuš-Grmek: Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev
  19. Anja Ivajnšič, Milena Ivanuš-Grmek: Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka
  20. Tina Štemberger, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran: Zunanja učna diferenciacija in motivacija učencev v osnovni šoli
  21. Andreja Bezjak, Milena Ivanuš-Grmek: Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci
  22. Monika Obran, Milena Ivanuš-Grmek: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  23. Monika Mithans, Milena Ivanuš-Grmek: Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju
  24. Majda Schmidt, Milena Ivanuš-Grmek, Marta Licardo: Akreditiran študijski program 2. stopnje Inkluzija v vzgoji in izobraževanju
  25. Vlasta Hus, Marija Javornik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek: The role of ICT in the subject Environmental Education
  26. Justina Erčulj, Milena Ivanuš-Grmek, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Kristijan Musek Lešnik, Iztok Retar, Mojca Sardoč, Tina Vršnik Perše: Razvoj metodoloških inštrumentov za ugotavljanje in spremljanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev
  27. Milena Ivanuš-Grmek: Renovation of education in the primary school in the Republic of Slovenia
  28. Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: Pupils' cooperation in the process of grading knowledge
  29. Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: New culture of checking and assessing the knowledge
  30. Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek: Teachers' requirements in relation to knowledge assessment and the extension of authentic forms of knowledge assessment in primary school
  31. Milena Ivanuš-Grmek: Timsko delo v osnovni šoli
  32. Karmen Kolnik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: Portfelj - mapa dosežkov praktičnega pedagoškega usposabljanja študenta : priročnik
  33. Karmen Kolnik, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: Spremljava in evalvacija dela študentov pri praktičnem pedagoškem usposabljanju : priročnik
  34. Marija Javornik, Milena Ivanuš-Grmek, Tina Vršnik Perše, Tina Rutar Leban: Kako poteka pouk v slovenskih splošnih gimnazijah : kaj nam razkrijejo izsledki empirične raziskave?
  35. Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik, Tina Vršnik Perše, Tina Rutar Leban: Mnenja učiteljev in dijakov o gimnazijskem programu
  36. Milena Ivanuš-Grmek: Didaktika : distance learning
  37. Vlasta Hus, Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran: The teachers' opinions on the integration of the subject environmental studies with other subjects
  38. Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: Does undergraduate education influence teachers' perceptions of learning and teching? : the case of the Republic of Slovenia
  39. Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran, Lidija Sadek: Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
  40. Milena Ivanuš-Grmek: Teachers' view of the grammar school curricular reform - the case of the Republic of Slovenia
  41. Milena Ivanuš-Grmek, Branka Čagran, Marija Javornik, Vlasta Hus: Project work in Environmental studies subject
  42. Vlasta Hus, Branka Čagran, Milena Ivanuš-Grmek, Marija Javornik: Constructivism and textbook sets at Environmental studies subject
  43. Marija Javornik, Vlasta Hus, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek: Interculturality based on the empirical research on Slovenian techers [!]
  44. Marija Javornik, Vlasta Hus, Eva Konečnik Kotnik, Milena Ivanuš-Grmek: Team culture in schools: characteristic of urban education
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici