| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ustvarjalno razmišljanje in raba USOMID metode in Metode šestih klobukov v izbranem podjetju
Avtorji:ID Celcer, Patricija (Avtor)
ID Ženko, Zdenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Celcer_Patricija_2018.pdf (1,72 MB)
MD5: C6CFD9413758C83C1453FA547A4EA596
PID: 20.500.12556/dkum/f306b02f-909e-42b2-8d1c-480e0fcabd94
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ustvarjalno razmišljanje je v današnjem razvitem svetu vedno bolj potrebno za podjetja, ki želijo preživeti na tujem, kot tudi na domačem trgu rivalstva podjetij. Ustvarjalno razmišljanje spodbudi zaposlene k uvajanju novosti. V naši magistrski nalogi smo proučevali podjetje Uliks. S pisanjem tega dela želimo pomagati preučiti uspešnost in učinkovitost vključevanja ustvarjalnega razmišljanja v poslovanje podjetij. Z analizo literature in preučevanjem delovanja podjetja o ustvarjalnem razmišljanju hočemo dokazati, da le to prinaša koristi oziroma pozitivne rezultate in pomoč pri večji produktivnosti in sodelovanju med zaposlenimi. Tako bi se podjetje odločilo za uvajanje metod ustvarjalnega razmišljanja. Seveda pa je potrebno vedeti, da mora biti podjetje pri sprejemanju teh metod dobro strokovno izpopolnjeno in zelo vztrajno. Z magistrsko nalogo želimo doprinesti podjetjem z znanjem o ustvarjalnem razmišljanju in jim s tem pomagati še k boljšemu poslovanju v današnjih in v še bolj zahtevnih prihajajočih časih. V teoretičnem delu smo orisali glavne pojme za obravnavano temo, medtem ko smo v empiričnem delu podkrepili s strukturiranimi intervjuji treh zaposlenih v družbi Uliks. Ugotavljali smo kako zaposleni vključujejo ustvarjalno razmišljanje v sodelovanje s sodelavci in delovanje podjetja. Rezultati empirične raziskave so potrdili teoretične ugotovitve oziroma rezultate, da ustvarjalno razmišljanje v podjetju daje pozitivne učinke na poslovanje podjetja in sodelovanje med zaposlenimi. Glede na našo celotno raziskavo sklepamo, da ima podjetje, ki smo ga proučevali viden potencial za uvajanje novih metod ustvarjalnega razmišljanja.
Ključne besede:Celovitost, ustvarjalnost, ustvarjalno razmišljanje, USOMID metoda, Metoda šestih klobukov.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Celcer]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-69677 Novo okno
UDK:159.95
COBISS.SI-ID:13056796 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JY4VGPLT
Datum objave v DKUM:19.07.2018
Število ogledov:1836
Število prenosov:684
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.02.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creative thinking and use of USOMID method and Six thinking hats in selected company
Opis:Creative thinking is needed more and more in today`s developed world for companies that want to survive in a foreign market and in the domestic market of company rivalries as well. Creative thinking encourages employees to innovate. In our master`s thesis we were studying the company Uliks. With this thesis we want to examine success and efficiency of integrating creative thinking into the business of companies. By analyzing literature and studying the company`s work on creative thinking, we want to prove that this brings benefits or positive results and helps to increase productivity and cooperation among employees. So, the company would decide for the introduction of methods of creative thinking. Of course it is important to know that it is necessary that the company is well-advanced and very persistent in order to adopt these methods. With this master`s thesis, we want make a contribution to the companies with knowledge of creative thinking and with that we want to help them to better manage in today`s and even more demanding upcoming times. In the theoretical part, we outlined the main concepts for our topic, while in the empirical part, we supported them with the structured interviews of three employees in the company Uliks. We found out the company`s performance and how employees include creative thinking in cooperation with colleagues. The result of the empirical research confirmed the theoretical finding that creative thinking in the company has positive effects on the company`s business and on cooperation among its employees. According to our complete research, we conclude that the company, which we studied, has an evident potential for introducing new methods of creative thinking.
Ključne besede:Holism, creativity, creative thinking, USOMID method, Six thinking hats method.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici