| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA IMAGEOV TRGOVINE TUŠ V NAZARJAH IN SUPERMARKETA TUŠ V MOZIRJU
Avtorji:Irmančnik, Iztok (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Irmancnik_Iztok_2009.pdf (694,11 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo in primerjavo imageov dveh prodajaln, katere obe sta del trgovske družbe Tuš. Področje raziskave spada na področje strateškega marketinga trgovskih družb. Naj uporabljamo izraz »image«, »podoba«, »oglaševanje zunanje podobe«, vsi vemo, da le-ta pojem med posamezniki ustvari takojšno predstavo o določenem objektu ali subjektu. Image je skupek prepričanj, občutkov, želja, zaznav in vtisov, ki jih ima posameznik o določenem predmetu ali osebi. Posameznik si ustvari določena prepričanja, občutke, vtise tudi o določeni prodajalni. Govorimo o imageu prodajalne. V posameznikovi zavesti je slika o prodajalni opredeljena s fizičnimi in psihičnimi značilnostmi prodajalne, ki jih imenujemo dejavniki imagea podjetja. To so: lokacija, lega, parkirni prostor, vhod v prodajalno, vzdušje v prodajalni, vizualni vtis, cenovne značilnosti, izdelki, ponakupno vzdušje. V diplomskem delu smo raziskali obstoječi image trgovine Tuš v Nazarjah in supermarketa Tuš v Mozirju ter ju med seboj primerjali. Ugotovili smo, da je image supermarketa Tuš v Mozirju boljši kot image trgovine Tuš v Nazarjah. Na osnovi rezultatov smo izdelali predloge za izboljšanje imagea trgovin na preučevanem področju. Prepričani smo, da je potrebno vpeljati izboljšave imagea v trgovino Tuš v Nazarjah, na podlagi imagea v supermarketu Tuš v Nazarjah. Trgovska družba naj bi ponujala kupcem na različnih lokacijah, kjer se nahajajo prodajalne, enak image prodajaln, pa naj bo to diskontna prodajalna, trgovina, supermarket ali nakupovalno središče Tuš. Dejavnike imagea je potrebno nenehno na novo raziskovati, iskati nove ideje za dodatne dejavnike imagea prodajalne, obstoječe dejavnike pa izboljševati. Hkrati pa je potrebno tudi strateško gledati na izboljšave imagea celotnega podjetja Tuš. Image krepi in razvija ugled objekta ali subjekta, kar pomeni, da le kontinuirano povečevanje pozitivnega imagea bo podjetje obdržalo med najboljšimi. Podjetje mora imageu posvečati veliko pozornost in ga je potrebno vključevati v strateške odločitve podjetja, ga raziskovati in izboljševati. Od imagea je odvisno, ali kupce prodajalna privlači ali odbija, kar posledično pomeni, da je tudi od imagea odvisna uspešna prihodnost podjetja. Ni dovolj, da je trgovsko podjetje Tuš uspešno danes in se s tem zadovolji, hitre spremembe silijo vse gospodarske subjekte, da stremijo za kontinuiranimi izboljšavami in si tako zagotavljajo obstoj in nadaljnji razvoj ter prednost pred konkurenco.
Ključne besede:Podjetje Tuš Trgovina Supermarket Image Image trgovine Image podjetja Primerjava imagea Anketa Raziskava imagea Dejavniki imagea podjetja Zunanja ureditev prodajalne Notranja ureditev prodajalne Vzdušje v prodajalni Cena Izdelek Prodajno osebje Ponakupno počutje
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:9890588 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PZKJPBTA
Število ogledov:2672
Število prenosov:194
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMAGE COMPARISON OF TUŠ MARKET IN NAZARJE AND TUŠ SUPERMARKET IN MOZIRJE
Opis:In der vorliegenden Diplomarbeit befassen wir uns mit der Imageforschung und dem Imagevergleich von zwei Verkaufstellen der Handelskette Tuš. Der Forschungsbereich lässt sich unter Bereich „Strategiemarketing der Handelsketten“ einordnen. Benutz man entweder das Wort »Image«, »Bild« oder »Marketing vom Auβenbild« wir alle wissen, dass durch diesen Begriff bei jedem Einzelnen eine Vorstellung eines bestimmten Subjektes oder Objektes ausgelöst wird. Image ist ein Satz der Überzeugung, Empfindungen, Wünschen, Impressionen und Eindrücken, die in Menschen bezogen an ein Subjekt oder Objekt gebildet werden. Auch über Geschäften bildet sich Mensch bestimmte Überzeugungen, Empfindungen und Eindrücke, d.h. Image von einem Geschäft. In seinem Bewusstsein bildet sich man ein Bild über dem Geschäft, bestimmt durch physischen und psychischen Merkmale des Geschäftes. Diese Merkmale nennt man »Imagefaktoren eines Geschäftes«. Darin gehören: Ort, Lage, Parkplatz, Geschäftseingang, Stimmung im Geschäft, visuelle Eindrücke, Preismerkmale, Produkte, Stimmung nach dem Einkauf. In dieser Diplomarbeit erforschten wir zwei Image und zwar: des Tuš Geschäftes in Nazarje und Tuš Supermarktes in Mozirje. Die beiden wurden unserseits verglichen und es wurde festgestellt, dass der Image des Supermarktes Tuš in Mozirje besser ist als der vom Tuš Geschäft in Nazarje. Aufgrund der Ergebnisse erstellten wir Imageverbesserungsvorschläge für die Geschäfte im erforschten Bereich. Wir sind fest überzeugt, dass im Tuš Geschäft Nazarje Imageverbesserungen eingearbeitet werden sollten und zwar nach dem Vorbild des Tuš Supermarktes in Mozirje. Sowohl in Diskontgeschäften, Geschäften, Supermarkten wie auch in Shoppingzentren sollte seitens Handelsketten in allen Standorten für die Kunden ein gleiches Image von allen Geschäften sichergestellt werden. Die Imagefaktoren müssten ständig weitererforscht und verbessert werden, man sollte ständig nach neuen Ideen für die Geschäftzusatzfaktoren suchen. Gleichzeitig sollte noch die Strategieseite der Imageverbesserungen des Gesamtunternehmens Tuš berücksichtigt werden. Durch Image wird der gute Ruf eines Objektes oder Subjektes gestärkt und entwickelt, d.h. nur die kontinuierliche Steigerung des Positivimages hält das Unternehmen im Rahmen der Besten. Das Unternehmen sollte dem Image genug Aufmerksamkeit schenken und es in allen strategischen Entscheidungen des Unternehmens mitberücksichtigen, an es arbeiten, forschen und es verbessern. Vom Image hängt es ab, ob ein Geschäft eine anziehende oder abstoßende Wirkung auf einen Kunden hat. Als Folge, das heißt, vom Image hängt auch der ganze Erfolg des Geschäftes ab. Für das Unternehmen Tuš sollte der heutige Erfolg nicht gut genug sein, schnelle Veränderungen drängen alle Wirtschaftssubjekte nach kontinuierlichen Verbesserungen zu streben und dadurch für eigenes Unternehmen eine Weiterentwicklung und Wettbewerbfähigkeit sicherzustellen.
Ključne besede:Das Unternehmen TUŠ Das Kaufhandel Der Supermarket Das Image Das Unternehmensimage Das Geschäftsimage Der Imagevergleich Die Imageumfrage Die Imageforschungsarbeit Der Imagefaktoren des Unternehmens Das Exterieur - Aussenausbau des Geschäfts Der Innenausbau des Geschäfts Das Geschäftsklima Der Preis Das Produkt/Der Artikel Die Verkaufspersonal Das Kaufgefühl


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici