SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Orodja za razvoj videoiger
Avtorji:Drevenšek, Branko (Avtor)
Guid, Nikola (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kolmanič, Simon (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Drevensek_Branko_2009.pdf (3,48 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V tej nalogi opisujemo programske knjižnice, ki jih lahko uporabimo za izdelavo videoiger, ter orodja, s katerimi lahko izdelamo vsebine zanje. Ogledamo si osnove uporabe grafičnega pogona OGRE, fizikalnega pogona Bullet, povezovalne plasti OgreBullet, zvočnega pogona IrrKlang in sistema za izdelavo razpoznavalnikov GOLD. Poleg tega se dotaknemo uporabe nekaterih dodatkov in namenskih orodij za te komponente. Na kratko opišemo tudi postopek ustvarjanja vsebin za videoigro. Opisano predstavimo na primeru preproste arkadne 3D igre Wormhole, ki smo jo razvili z navedenimi orodji.
Ključne besede:videoigre, računalniška animacija, fizikalna simulacija, računalniški zvok, skriptni jezik, vmesne komponente za razvoj videoiger
Leto izida:2009
Založnik:[B. Drevenšek]
Izvor:Maribor
UDK:004.4´275(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:ITC5AIRB
COBISS_ID:13191190 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2023
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Tools for videogame development
Opis:This thesis describes middleware programming libraries we can use for videogame development and tools we can use to develop videogame content. We examine basic usage of OGRE rendering engine, Bullet physics engine, interface library OgreBullet, sound engine IrrKlang, and GOLD parsing system. We introduce the use of some of their extensions and specialized tools. We also briefly describe the process of videogame content creation. We present this on the basis of simple arcade 3D game Wormhole that we have developed using stated tools.
Ključne besede:videogames, computer animation, physics simulation, computer sound, scripting language, game development middleware


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici