| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dejavniki, ki vplivajo na izbiro in nakup sirov
Avtorji:Žbona, Darja (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zbona_Darja_2009.pdf (262,78 KB)
MD5: 40F216D4529B710F7B2956D6C81EE6EB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kateri dejavniki vplivajo na izbiro in nakup sirov. V teoretičnem delu sem s pomočjo strokovne literature predelala nakupne navade in obnašanje potrošnikov, podrobneje sem predstavila vrste nakupnega obnašanja, zadovoljstvo porabnikov in proces nakupnega odločanja ter dejavnike, ki vplivajo na nakupno obnašanje. Kot uvod v raziskavo sem najprej predstavila slovenski trg mleka in trg sirov. V drugem delu sem s pomočjo raziskave predstavila cilje raziskave, kakšno metodologijo dela sem uporabila in predstavila ter analizirala anketni vprašalnik ter podala predloge za povečanje zadovoljstva odjemalcev.
Ključne besede:vedenje porabnikov, zadovoljstvo, sir, kakovost, izkušnje, cena, blagovna znamka
Leto izida:2009
Izvor:Koper
COBISS_ID:9902876 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GEPEBJAY
Število ogledov:2429
Število prenosov:478
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors which affect the choice and purchase of cheeses
Opis:The purpose of this diploma work to find out the factors which affect the choice and purchase of cheeses. The theoretical part covers the purchase habits and behaviour of consumers. Moreover, the buying behaviour is described in detail as well as satisfaction of consumers and the process of buying decisions and factors which affect the buying behaviour. In the introduction of the research teh Slovenian milk and cheese market is presented. In the second part, the aims of the research are listed, the methodology used is explained and the questionnaire is presented and analysed. In the and, some suggestions how to increase the satisfacton of consumers are given.
Ključne besede:behavior of consumers, satisfaction, quality, chees, experience, price, brand name


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici