| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Branje in motivacija za branje umetnostnega in neumetnostnega besedila
Avtorji:Sorman, Anja (Avtor)
Ropič, doc. dr. Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Sorman_Anja_2009.pdf (888,61 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učenci v začetnih razredih razvijajo in se učijo temeljnih spretnosti, kot sta branje in pisanje. Z eno besedo ju imenujejo opismenjevanje. Z leti postane otrok funkcionalno pismen, torej se branje avtomatizira. Skratka, s pomočjo branja se bo učil in si pridobival druga znanja, ki jih zahtevata šola in življenje. Navodilo bo prebral zato, da bo vedel, kaj mora narediti, vprašanje, da bo lahko povedal odgovor… Branje literature je prijetno razvedrilo, sprostitev ali zapolnitev prostega časa in pomeni odprta vrata v svet vedenja. Prav zaradi teh dejstev o branju sem se odločila za diplomsko nalogo s tem naslovom, saj želim ugotoviti, kakšno je mnenje oz. stanje glede branja v četrtem razredu osnovne šole.
Ključne besede:Branje, motivacija, interes za branje, razumevanje branja, hitrost branja, kriteriji branja po Downingu, povezava interesa, razumevanja in hitrosti branja.
Leto izida:2009
Založnik:[A. Sorman]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:16737288 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CC45R4PE
Število ogledov:3702
Število prenosov:649
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The reading and the motivation for reading of artistic and non-artistic texts
Opis:In den Anfangsklassen entwickeln un lernen sich Schüler Grundfertigkeiten, wie Lesen und Schreiben, oder mit einem Wort - die Alphabetisierung. Mit Jahren wird der Schüler funktionalschreibkundig, also das Lesen automatisiert sich. Mit einem Wort, durch das Lesen wird der Schüler lernen und auch andere Kenntnisse gewinnen, die die Schule oder das Leben selbst fordert. Die Anweisungen wird er lesen, um zu wissen, was zu machen muss, die Fragen, um die richtige Antwort sagen zu können, …. Das Lesen ist eine angenehme Vergnügung, Entspannung oder Beschäftigung in der Freizeit und bedeutet offene Türen in die Welt des Wissens. Gerade wegen dieser Tatsachen über das Lesen habe ich mich für die Diplomarbeit mit dieser Überschrift entschieden. Ich möchte nämlich feststellen, wie die Meinungen und Standpunkte über das Lesen in der vierte Klasse der Grundschule sind.
Ključne besede:das Lesen, die Motivation, das Interesse für das Lesen, das Leseverständnis, die Lesegeschwindigkeit, die Lesekriterien nach Downing, die Verbindung des Interesses für das Lesen, des Leseverständnis und der Lesegeschwindigkeit.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici