| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SEJEM KOT ORODJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Avtorji:Hertiš, Evelin (Avtor)
redni profesor, dr.Bruno, Završnik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hertis_Evelin_2009.pdf (6,90 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo predstavili sejemsko dejavnost z vidika sejmov in orodij marketinškega komuniciranja. Sejem prav tako uvrščam, kot element pospeševanja prodaje, ne moremo pa ga uvrščati med dva ali tri elemente marketinškega komuniciranja. Povzeli smo vlogo sejmov danes, načrtovanja na sejmu, predstavitev mentorske organizacije Celjski sejem d.d). Ugotovili smo katera orodja marketinškega komuniciranja so najpogosteje uporabljena., tako oglaševanje kot pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi kot tudi sponzoriranje. Podjetje za organizacijo MOS-a uporablja vsa orodja marketinškega komuniciranja .Celjski sejem oglašuje tako v strokovnih revijah, kot tudi na radiu ter televiziji in tudi na panojih. Pri pospeševanju prodaje so pomembni prav popusti, ki jih nudijo tako skupinam kot tudi razstavljavcem, da jim omogočijo nemoteno gibanje po razstavnem prostoru. Posebno pozornost namenjajo zadovoljstvu odjemalcev ter raziskavi katera orodja marketinškega komuniciranja uporabljajo pri drugih sorodnih mednarodno priznanih podjetjih. Analiza zadovoljstva obiskovalcev Mednarodnega obrtnega sejma je dokazala, da je ugodna lokacija sejma pritegnila največ obiskovalcev iz področja Štajerske in Ljubljane z okolico, med obiskovalci je skoraj polovica žensk, večina obiskovalcev ima srednješolsko izobrazbo, največ pa je dijakov in študentov. Obiskovalce najbolj zanima predstavitev novosti in zbiranje koristnih informacij. Med največjimi pomanjkljivostmi pa smo ugotovili predvsem slabo prezračevanje in drag razstavni prostor. Mednarodni obrtni sejem je barometer dogajanj in poslovne uspešnosti ter krepi prepoznavnost Celja in Slovenije.
Ključne besede:Ključne besede: sejem, orodja marketinškega komuniciranja, obiskovalec, razstavljavec
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:9880092 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TFYAO7RF
Število ogledov:2289
Število prenosov:607
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FAIR AS TOOL OF MARKETING COMMUNICATING
Opis:We introduced market activity from point of view of fairs and tools of marketing communicating in dissertation. I place fair as well, as element of quickening of sale, we can’t place him among two of them or three elements marketing communicating. We summarised submission of fairs today, plannings at fair, presentation of organisation Celje fair d.d.. Found are, which tools of marketing communicating are used oftenest, such advertising as quickening of sale, attitudes with publics as also sponsorship. Company is using all tools of marketing communicating for organization of fair. Celje fair d.d. advertises in specialist journals, as also on radio and television and on panels. Right discounts are important at quickening of sale, that them offer so to groups as also exhibitor, that they make undisturbed movement round exhibition place possible for them. They are devoting special attention to satisfaction of users and research, which is using tools of marketing communicating at other related internationally confessed companies. Analysis proved satisfactions of visitors of international trade fair, that favourable location of fair attracted most visitors from field of Štajerska and Ljubljana with surroundings. Almost half of women is between visitors, majority of visitors has high-school education , he at most is student΄s. Visitors are interested in presentation of novelty the most and gathering of useful informations. We found above all bed ventilation and expensive exhibition place between largest deficiencies. International trade fair is barometer of activities and business successfulness and he is strenghtening recognizability of Celje and Slovenia.
Ključne besede:Keywords: fair, tools of marketing communicating, visitor, exhibitor.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici