| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Učinkovitost telemarketinga in njegova uporaba v podjetju Založba Forum Media d.o.o.
Avtorji:Hamler, Anja (Avtor)
Završnik, dr. Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hamler_Anja_2009.pdf (1,01 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Neposredno trženje pridobiva na svojem pomenu, kar se vidi na njegovi naraščajoči uporabi. Med nove oblike neposrednega trženja med drugim prištevamo trženje po telefonu oziroma telemarketing, ki predstavlja pomembno obliko neposrednega trženja. Podjetja izvajajo štiri vrste telemarketinga. To so telefonska prodaja, telefonsko pokrivanje kupcev, odkrivanje morebitnih kupcev po telefonu in storitve kupcev. Zaradi številnih prednosti telemarketinga se uporaba telemarketinga iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Telemarketing je stroškovno učinkovitejši v primerjavi z osebno prodajo. Omogočeno je hitro vzpostavljanje stikov z odjemalci. V primerjavi z ostalimi oblikami neposrednega trženja je telemarketing osebnejši. Učinkovitost telemarketinga je odvisna od motiviranosti prodajalcev oziroma zaposlenih v telemarketingu, baze podatkov, ustreznega načrtovanja prodaje, informacijske podpore in strokovnosti zaposlenih v telemarketingu. V podjetju Založba Forum Media poudarjajo pomen baze podatkov in ustreznega načrtovanja telemarketinga. Ob končanju klicne akcije pregledajo rezultate in analizirajo uspešnost ter učinkovitost klicne akcije. Ker se še telemarketing v podjetju šele razvija je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti.
Ključne besede:Neposredno trženje Telemarketing Aktivni in pasivni telemarketing Baza podatkov Segmentiranje trga Motiviranje
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:9895452 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PKCFVFQX
Število ogledov:2606
Število prenosov:292
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EFFECTIVENESS OF TELEMARKETING AND IT USE IN A COMPANY ZALOŽBA FORUM MEDIA D.O.O.
Opis:Direct marketing is growing on meaning. This is seen on his rising usage. One of new forms of direct marketing is telemarketing. Telemarketing represent an important instrument in Marketing communication mix. The companies perform four types of telemarketing. This are telephone sale, customer telephone covering, discovering new eventual customers through telephone and customer service. Because of telemarketing advantages it use is growing through years and meaning. Telemarketing is costly more effective than personal sale. Fast contact restoring with customers is possible. Telemarketing is more personal in comparison with other forms of direct marketing. Telemarketing effectiveness is dependent on employees motivation, database marketing, suitable selling plan, information support and employees knowledge. In a company Založba Forum Media make a point of database marketing and suitable telemarketing planning. In the end of selling action they overlook results and analyse efficiency of an action. Because telemarketing in a company is still in development are seen some faultines.
Ključne besede:Direct marketing Telemarketing Inbound and outbound marketing Database marketing Market segmentation Motivation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici