SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Komuniciranje medicinske sestre s pacientom po telefonu : (diplomsko delo)
Avtorji:Volmajer, Katja (Avtor)
Filej, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lahe, Milica (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Volmajer_Katja_2009.pdf (335,31 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Pomen komuniciranja v osebnem in poklicnem življenju je vedno bolj v ospredju. Uspešna komunikacija je še posebej pomembna v določenih poklicih, kamor lahko prištevamo tudi poklic medicinske sestre. Uspešna komunikacija vodi do boljših in višje postavljenih standardov nudenja zdravstvene oskrbe ter večjemu zadovoljstvu bolnikov in zdravstvenih delavcev. Namen diplomskega dela je obravnavanje osnov komuniciranja in komunikacijskega procesa v zdravstveni negi, komuniciranja po telefonu in etične dileme v procesu komuniciranja. V drugem delu je prikazana analiza telefonskih klicev v Ambulanti dr. Lovše. Analiza telefonskih klicev je pokazala, da od vseh klicev, ki jih bilo 68, je kar 48 ali 70,5% klicev namenjenih medicinski sestri. Največkrat pacienti kličejo v ambulanto zato, da bi se naročili na pregled pri zdravniku. Največ klicev v ambulanto je med 8.00 – 8.30 uro. V tretjem delu diplomske naloge so na osnovi analize zbranih podatkov priporočila za spremembe in za izboljšanje kakovosti komuniciranja s pacientom.
Ključne besede:medicinske sestre, komuniciranje, telefon, pacienti, zdravstvena nega
Leto izida:2009
Založnik:[K. Volmajer]
Izvor:Maribor
UDK:614.253.5:316.454.5
COBISS_ID:1449636 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:3675
Število prenosov:699
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Nurse communication with patient by phone
Opis:The importance of communication in personal and professional life has lately become quite prominent. In certain professions, such as a nurse, successful communication is of extreme importance. It presents the base for health care support despite the position of an individual in the health organization and medical branch or discipline. Therefore, successful communication leads to better and higher standards of health care support and to better satisfaction of patients and medical workers. The first part of my diploma deals with some basic principles of communication and communicational process in medical care, communication by telephone and some ethical dilemma within the process of communication. The second part presents the analysis of phone calls that were made at Dr. Lovše’s dispensary. The analysis of phone calls has shown that there were 68 telephone calls all together, but only 48 or 70.5% of those calls were inteded for a nurse. The patients usually call into the dispensary to order themselves for medical examination by the doctor. There were 28 such calls, connected to the latter. People mostly call into the dispensary between 8.00 and 8.30. Due to the data analysed, the third part consists of some recommendation in order to change and improve the quality of communication to the patient.
Ključne besede:nurse, communication, telephone, patient, health care.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici