| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pogled otrok in staršev na povezovanje matematike in plesa v twirlingu : diplomsko delo
Avtorji:ID Padovnik, Tajda (Avtor)
ID Antolin Drešar, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jurgec, Ana Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Padovnik_Tajda_2025.pdf (1,01 MB)
MD5: B9F015933975AFB7CE73B7DFC0037B9F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo raziskali povezovanje matematike in plesa v disciplini twirling ter pogled otrok in njihovih staršev. Teoretični del je izhajal iz koncepta interdisciplinarnosti in prikazal, kako se ples in matematika prepletata skozi ritem, zaporedja, prostorsko orientacijo in simetrijo. Empirični del je temeljil na raziskavi med članicami Twirling kluba Aninih mažoretk in njihovimi starši. Rezultati so pokazali, da otroci twirling doživljajo predvsem kot igro in veselje do gibanja ter nastopanja, pri čemer večina pri njem prepozna tudi osnovne matematične elemente, kot sta štetje in prostorska orientacija. Starši so povezavo med matematiko in twirlingom zaznali še izraziteje, zlasti v smislu razvoja koordinacije, prostorskih predstav in discipline. Statistična analiza ni potrdila hipoteze o vplivu dolžine in pogostosti vadbe na moč zaznavanja povezave med matematiko in twirlingom, kar kaže, da ta izhaja iz same narave dejavnosti. Ugotovitve potrjujejo potencial twirlinga kot didaktičnega orodja za približevanje matematike na igriv, ustvarjalen in otrokom naraven način. Naloga tako prispeva k razumevanju pomena interdisciplinarnih pristopov ter odpira možnosti za njihovo vključevanje v formalno izobraževanje.
Ključne besede:twirling, ples, matematika, povezovanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:T. Padovnik
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 50 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-95640 Novo okno
UDK:373.2.091.3:[51+793.3](043.2)
COBISS.SI-ID:255862275 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.10.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The perspective of children and parents on connecting mathematics and dance in twirling
Opis:This thesis explores the connection between mathematics and dance within the discipline of twirling, focusing on the perspectives of children and their parents. The theoretical part draws on the concept of interdisciplinarity and demonstrates how dance and mathematics intertwine through rhythm, sequences, spatial orientation, and symmetry. The empirical part was based on a study conducted among members of a twirling club and their parents. The results show that children primarily perceive twirling as play, enjoyment of movement, and performance, while most of them also recognize basic mathematical elements such as counting and spatial orientation. Parents perceived the connection between mathematics and twirling even more strongly, particularly in terms of developing coordination, spatial awareness, and discipline. Statistical analysis did not confirm the hypothesis that the length and frequency of training influence the strength of perceiving the connection between mathematics and twirling, suggesting instead that this perception stems from the very nature of the activity. The findings confirm the potential of twirling as a didactic tool for bringing mathematics closer to children in a playful, creative, and natural way. The thesis thus contributes to understanding the importance of interdisciplinary approaches and opens possibilities for their integration into formal education.
Ključne besede:twirling, dance, mathematics, connecting


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici