| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odziv otrok na izvajanje plesnih dejavnosti v integraciji z lutkovno vzgojo : diplomsko delo
Avtorji:ID Žerak, Urška (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šinko, Sabina (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Zerak_Urska_2025.pdf (1,77 MB)
MD5: 3CDD4F3FBC101E19FDCB086F99137845
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Odziv otrok na izvajanje plesnih dejavnosti v integraciji z lutkovno vzgojo obravnava integracijo plesne in lutkovne vzgoje v predšolskem obdobju. Obe področji sta pomemben del kurikula za vrtce in otroku omogočata celostni razvoj, še posebej na področju izražanja, čustvovanja in socialnega učenja. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako otroci doživljajo plesne dejavnosti in kako se nanje odzivajo, kadar so te vključene v lutkovno vzgojo. Zanimalo nas je, katera lutkovna tehnika jim je bližje, ob kateri so bili pri gibanju bolj inovativni, kje so se počutili bolj sproščeno in v kolikšni meri lutke pripomorejo k večji motivaciji in izražanju otrok. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pomen plesa in plesnih dejavnosti v predšolskem obdobju, sledil je pregled lutkovne vzgoje s poudarkom na različnih lutkovnih tehnikah. Poseben poudarek smo namenili tudi čustvom, saj igrajo pomembno vlogo v umetniškem izražanju in so tesno povezana tako s plesno kot z lutkovno vzgojo. V praktičnem delu smo načrtovali in izvedli osem priprav, v katerih so bile plesne dejavnosti integrirane z različnimi lutkovnimi tehnikami. S pomočjo evalvacij in opazovalnih protokolov smo analizirali odzive otrok. Ugotovili smo, da je integracija plesne in lutkovne vzgoje pomembna, saj se področji med seboj dopolnjujeta, omogočata večjo ustvarjalnost ter otrokom nudita varno in spodbudno okolje za izražanje.
Ključne besede:plesna vzgoja, lutkovna vzgoja, plesne dejavnosti v integraciji z lutkovno vzgojo, načrtovanje dejavnosti
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:U. Žerak
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, [62] str.))
PID:20.500.12556/DKUM-95618 Novo okno
UDK:373.2.015.31:[793.3+792.97](043.2)
COBISS.SI-ID:255845635 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.10.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children's response to dance avtivities in integration with puppetry
Opis:The diploma thesis Children's Response to the Implementation of Dance Activities in Integration with Puppetry investigates the pedagogical integration of dance education and puppet education in early childhood settings. Both domains are integral to the kindergarten curriculum and contribute to the child's holistic development, particularly in the areas of creative expression, emotional regulation, and social interaction. The aim of the study was to explore how children engage with and respond to dance activities when these are embedded within puppet-based learning experiences. The research examined which puppetry techniques were most familiar to the children, during which activities they demonstrated greater movement creativity, in which contexts they exhibited increased emotional comfort, and how puppets influenced their motivation and self-expression. The theoretical framework outlines the developmental significance of dance and movement in the preschool period, followed by an overview of puppet education with a focus on various puppetry techniques. The role of emotions in artistic expression is also emphasized, given their close connection to both dance and puppet-based activities. In the empirical part, eight integrated learning modules were developed and implemented, combining dance activities with diverse puppetry techniques. Children's engagement was assessed through structured observation protocols and reflective evaluations. The findings suggest that the integration of dance and puppet education fosters enhanced creativity, supports emotional expression, and provides a safe and stimulating environment for self-exploration. These insights have practical implications for early childhood educators seeking to enrich their pedagogical approaches through interdisciplinary arts-based learning.
Ključne besede:dance education, puppet education, dance activities in integration with puppet education, activity planning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici