| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Comparative Analysis of Digitalised Business Models : II.
Avtorji:ID Bobek, Samo (Avtor)
ID Lazović, Vujica (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Avtor)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/987/chapter/704
 
.pdf RAZ_Bobek_Samo_2025.pdf (426,01 KB)
MD5: 9041F4563546C9A08BA750F8D84BA91E
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Digital business models are a key component of digital transformation. Understanding these models is essential for operating successfully in the digital economy. A business model defines the value proposition, cost structure, financing sources, target audience, marketing strategy, and potential partnerships. Its primary purpose is to enable sustainable value delivery to customers. This paper uses the Business Model Canvas to analyse digitised business models, focusing on those based on recurring revenues (e.g., subscriptions, SaaS) and network effects (e.g., platforms, marketplaces). These models have fueled the growth of many digital enterprises. As emerging technologies reshape consumer expectations, companies must rethink how they create and deliver value in a constantly evolving digital environment.
Ključne besede:digitalised business models, digital transformation, platform business model, blockchain business model, freemium business model, Saas business model, Crowdsourcing business model, aggregator business model, subscription business model
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.07.2025
Založnik:University of Maribor, University Press
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 23-58
PID:20.500.12556/DKUM-94888 Novo okno
UDK:33
COBISS.SI-ID:243891459 Novo okno
DOI:10.18690/um.epf.7.2025.2 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:The impact of digital economy on one belt one road initiative
Uredniki:Juyong Zhang, Samo Bobek, Xindan Zhang, Simona Sternad Zabukovšek
Kraj izida:Maribor
Založnik:University of Maribor, University Press
Leto izida:2025
ISBN:978-961-299-010-7
COBISS.SI-ID:240863747 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici