| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj digitalnega oglaševanja in njegov vpliv na generacijo X
Avtorji:ID Kušar, Špela (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kusar_Spela_2025.pdf (2,07 MB)
MD5: 583914ED1F9BD5A39DCA768D3A827039
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V raziskavi tega magistrskega dela smo se osredotočili na digitalno oglaševanje in na vpliv digitalnega oglaševanja na generacijo X. Ta generacija je bila priča hitremu napredku digitalnih tehnologij in spreminjanju oglaševalskega okolja, ki je vodilo od tradicionalnih medijev k digitalnim omrežjem. Oglaševanje prek spleta je pomembno za podjetja in hkrati za vir informacij za potrošnike. Zato smo v tem delu podrobneje raziskali, kako digitalno oglaševanje vpliva na percepcijo, vedenje in nakupne odločitve pripadnikov generacije X. Ta generacija je prva, ki je sprejela večopravilnost medijev in je pionir trenda uporabe digitalnih naprav, kot so pametni telefoni, hkrati pa ohranja povezavo s tradicionalnimi mediji. Za nakupovalne navade generacije X je značilno digitalno sprejemanje, zvestoba blagovni znamki in odločitve o nakupu, ki temeljijo na vrednosti. Medijske navade generacije X so močno pogojene z njihovimi vrednotami in življenjskimi izkušnjami. Za uspešno vključitev generacije X morajo trgovci nuditi prednost udobju, zagotoviti podrobne informacije o izdelkih in vzdrževati dosledno izkušnjo blagovne znamke, ki temelji na kakovosti v vseh kanalih. Nostalgija je močno marketinško orodje, ki lahko ustvari trdno čustveno angažiranost. V raziskovalnem delu smo ugotovili, da se več kot polovica anketirancev počuti, kot da digitalno oglaševanje posega v njihovo zasebnost. Kljub temu raje sprejemajo personalizirane oglase, vendar menijo, da jih je preveč, zato jim postajajo moteči.
Ključne besede:Oglaševanje, digitalno oglaševanje, generacija X, družbeni mediji.
Kraj izida:Maribor
Založnik:Š. Kušar]
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/DKUM-94884 Novo okno
UDK:659.1:004
COBISS.SI-ID:255856899 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The evolution of digital advertising and its impact on generation X
Opis:In this master’s thesis, we focused on digital advertising and its impact on Generation X. Generation X has witnessed the rapid advancement of digital technologies and the transformation of the advertising landscape from traditional media to digital platforms. Internet advertising is important for businesses and serves as a source of information for consumers. Therefore, this thesis explores in greater detail how digital advertising influences the perception, behavior, and purchasing decisions of Generation X. Generation X is the first generation to embrace media multitasking and is a pioneer in the trend of using digital devices such as smartphones, while still maintaining a connection with traditional media. The shopping habits of Generation X are characterized by digital adoption, brand loyalty, and purchase decisions based on value. Their media consumption habits are strongly shaped by their values and life experiences. To successfully engage Generation X, marketers must prioritize convenience, provide detailed product information, and ensure a consistent, quality-based brand experience across all channels. Nostalgia is a powerful marketing tool that can foster strong emotional engagement. The research findings revealed that more than half of the respondents feel that digital advertising intrudes on their privacy. Nevertheless, they prefer personalized ads, although they believe there are too many ads and that they are becoming intrusive.
Ključne besede:Advertising, digital advertising, generation X, social media.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici