| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The relationship between the daily use of digital technologies and the reading and information literacy skills of 15-year-old students
Avtorji:ID Lang, Vida (Avtor)
ID Špernjak, Andreja (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Lang_Vida_2024.pdf (692,68 KB)
MD5: 9E28A77034997140A5B0EA9F1417CAF3
 
URL https://doi.org/10.12973/eu-jer.13.1.43
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Digital technologies in all forms have become ubiquitous in our media-rich, modern information society, but the connection between their use and information literacy is not always clear. This paper examines the impact of daily use of digital technologies on the reading and information literacy skills of 15-year-old students in Slovenia, based on data from the Programme for International Student Assessment (PISA) 2018 study. The study examines PISA 2018 variables related to Information and Communication Technologies (ICT), as well as a reading task involving the use of ICT. The sample consists of 2612 Slovenian students with a gender distribution of 50.8% girls and 49.2% boys. The study explores students' experiences, enjoyment, selfefficacy, autonomy, and independence in using ICT and learning about its use and identifies two groups of students: one group that is curious and another that is cautious. The results of confirmatory factor analysis (CFA) and structural equation modelling (SEM) show that the constructs of enjoyment, self-efficacy, learning, autonomy, and independence are highly/strongly correlated but have a low/insignificant impact on information literacy skills.
Ključne besede:information and communication technologies, ICT, information literacy, reading literacy, secondary schools, PISA 2018
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:04.05.2023
Datum sprejetja članka:13.06.2023
Datum objave:15.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 43-54
Številčenje:Letn. 13, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-94852 Novo okno
UDK:373.5:028
COBISS.SI-ID:167396355 Novo okno
DOI:10.12973/eu-jer.13.1.43 Novo okno
ISSN pri članku:2165-8714
Datum objave v DKUM:28.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:European journal of educational research
Založnik:R. Ulker
ISSN:2165-8714
COBISS.SI-ID:19227400 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska in komunikacijska tehnologija, IKT, informacijska pismenost, bralna pismenost, srednje šole


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici