| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Targeted advertising and the (children's) right to privacy - remedies of ex-ante and ex-post regulation
Avtorji:ID Dacar, Rok (Avtor)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/view/872/1270/4061
 
.pdf Targeted+Advertising+and+the+(Children_s)+Right+to+Privacy+-+Remedies+of+Ex-ante+and+Ex-post+Regulation_(2).pdf (359,22 KB)
MD5: A92429899FFB33F52EC42CBF00672458
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:This paper analyses how instruments of economic regulation can be used to protect the right to the protection of personal data, especially in relation to vulnerable societal groups, such as children. In this regard, it analyses the Bundeskartellamt’s Facebook decision that established an unprecedented connection between competition law and data protection law, as well as the Digital Markets Act, which imposes several positive and negative obligations on companies branded as “gatekeepers,” which could also increase the level of personal data protection. It is concluded that instruments of economic regulation can have a profound impact on data protection issues, although addressing them is not their primary goal.
Ključne besede:abuse of market dominance, right to the protection of personal information, Facebook, Bundeskartellamt, Digital Markets Act
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 155-167
PID:20.500.12556/DKUM-94468 Novo okno
UDK:366:342.7
COBISS.SI-ID:193470211 Novo okno
DOI:10.18690/um.pf.4.2024.7 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Protecting childrenʹs rights in civil, criminal and international law - under a touch of digitalization
Uredniki:Cocou Marius Mensah
Kraj izida:Maribor
Založnik:University of Maribor, University of Maribor Press
ISBN:978-961-286-856-7
COBISS.SI-ID:192127491 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ciljno usmerjeno oglaševanje in (otrokova) pravica do zasebnosti – ex-ante in ex-post sredstva predhodnega in poprejšnjega urejanja
Opis:V prispevku je analizirano, kako lahko instrumenti ekonomske regulacije prispevajo k zaščiti pravice do varstva osebnih podatkov, še posebej glede na ranljive družbene skupine, kot so otroci. V tem kontekstu je analizirana odločitev Bundeskartellamta v zvezi s Facebookom, ki je vzpostavila brezprimerno povezavo med konkurenčnim pravom in pravom varstva podatkov, ter 'Digital Markets Act', ki podjetjem, označenim kot »varuhi vrat«, nalaga več pozitivnih in negativnih obveznosti, ki bi lahko tudi povečale raven varstva osebnih podatkov. Ugotavljamo, da lahko instrumenti ekonomske regulacije močno vplivajo na vprašanja varstva podatkov, čeprav to ni njihov primarni cilj.
Ključne besede:zloraba tržnega položaja, pravica do varstva osebnih podatkov, Facebook, Bundeskartellamt, Digital Markets Act


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici