| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Communicating the climate crisis : stories in the classroom
Avtorji:ID Prajnč Kacijan, Nastja (Avtor)
ID Leva, Bernarda (Avtor)
ID Majcenovič Kline, Barbara (Avtor)
ID Hazemali, David (Avtor)
ID Mohar, Tjaša (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Avtor)
ID Onič, Tomaž (Avtor)
ID Hempkin, Kirsten (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Prajnc_Kacijan_Nastja_2025.pdf (461,27 KB)
MD5: C2D887E8913D68A2045C8098A204289C
 
URL https://doi.org/10.18690/um.ff.6.2025.15
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:As the climate crisis escalates, educators find themselves frequently having to engage with this issue in a classroom context. A significant contribution that educators, especially language teachers, can make is connected to communicating about environmental questions and helping learners develop the critical skills and competences to engage with such questions fully. In this contribution, we present a series of tasks drawing upon the medium of stories – both fiction and non-fiction, for younger and older learners – which are designed to develop a number of key competences: enhance vocabulary in English relating to climate issues; develop awareness of the key themes regarding these issues; increase learners' critical thinking (regarding the use of language specifically) concerning information available on climate change and related issues.
Ključne besede:climate fiction, communicating climate crisis, stories in the classroom, didactics, language teaching
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:04.07.2025
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 471-496
PID:20.500.12556/DKUM-94132 Novo okno
UDK:37.091.3:811.111
COBISS.SI-ID:244627203 Novo okno
DOI:10.18690/um.ff.6.2025.15 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Komuniciranje okoljske krize
Uredniki:Alja Lipavic Oštir, Melanija Fabčič, Danijel Ivajnšič
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2025
ISBN:978-961-299-008-4
COBISS.SI-ID:240343043 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Republic of Slovenia, Ministry of Higher Education, Science and Innovation
Številka projekta:NRP 3330-22-3514 (PP5)
Naslov:Komuniciranje podnebne krize za uspešen prehod v zeleno družbo
Akronim:ZELEN.KOM

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:04.07.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Komuniciranje podnebne krize
Opis:S stopnjevanjem podnebne krize morajo pedagogi/pedagoginje oz. učitelji/učiteljice to problematiko vedno pogosteje aktivno vključevati v svoje poučevanje. Pedagogi/pedagoginje, predvsem pa učitelji/učiteljice jezika, lahko bistveno pripomorejo k razumevanju podnebne krize s komuniciranjem o podnebnih vprašanjih in pomagajo učencem/učenkam pri razvoju nujnih spretnosti ter kompetenc za celostno spopadanje z izzivi. V tem prispevku predstavljamo nekaj nalog, ki se navezujejo na zgodbe (vključujejo leposlovje in neleposlovje tako za mlajše kot za starejše učence/učenke) in so oblikovane tako, da spodbudijo razvoj nekaterih ključnih kompetenc: bogatenje besedišča angleškega jezika vezanega na podnebno problematiko; razvoj zavedanja in razumevanja ključnih tematik povezanih s to problematiko; razvoj kritičnega mišljenja učencev/učenk (predvsem glede uporabe jezika), navezujoč se na razpoložljive informacije o podnebnih spremembah in sorodnih problematikah.
Ključne besede:komuniciranje podnebne krize, zgodbe v učilnici, leposlovje, didaktika, pouk jezika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici