| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Online formative assessment in mathematics education : prospective primary teachers’ understanding of rational numbers
Avtorji:ID Putra, Zetra Hainul (Avtor)
ID Sari, Intan Kartika (Avtor)
ID Dahnilsyah (Avtor)
Datoteke:.pdf Hainul_Putra_2023_Online_Formative_Assessment.pdf (719,49 KB)
MD5: 0716EA9D8D52F33B86BA75175C94D29D
 
URL https://doi.org/10.18690/rei.16.2.1232
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:This study sheds light on prospective primary teachers’ understanding of rational numbers. This is an experimental study that aims to evaluate prospective primary teachers’ mathematical and didactic knowledge of rational numbers through online formative assessment. The participants were 38 prospective primary teachers from a primary teacher education study program at a public university in Pekanbaru, Riau, Indonesia. This study indicates that the prospective teachers have insufficient knowledge of rational numbers, and they possess better mathematical than didactic knowledge. This study also reveals a significant increase in prospective teachers’ mathematical and didactic scores from the first test to the second test.
Ključne besede:mathematical knowledge, didactic knowledge, online formative assessment, rational numbers, rational numbers, teacher knowledge
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:12.01.2023
Datum objave:15.06.2023
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 169-188
Številčenje:Letn. 16, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-93962 Novo okno
UDK:37.091.3:51
COBISS.SI-ID:176894467 Novo okno
DOI:10.18690/rei.16.2.1232 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
Datum objave v DKUM:28.07.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Institute of Research and Community Service
Številka projekta:778/UN.19.5.1.3/PT.01.03/2020

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spletno formativno ocenjevanje pri pouku matematike : kako bodoči osnovnošolski učitelji razumejo racionalna števila?
Opis:V članku se osredinjamo na vprašanje, kako bodoči osnovnošolski učitelji dojemajo racionalna števila. Predstavljena je eksperimentalna raziskava, katere osnovni namen je oceniti matematično in didaktično znanje bodočih učiteljev na področju racionalnih števil pri spletnem formativnem ocenjevanju. Udeleženci v raziskavi so bodoči osnovnošolski učitelji (n = 38) na študijskem programu izobraževanja učiteljev na javni univerzi v Pekanbaruju, Riau, Indonezija, in sicer na programu matematika za višje razrede osnovne šole. Rezultati raziskave kažejo, da izkazujejo bodoči osnovnošolski učitelji pomanjkljivo znanje o racionalnih številih ter da njihovo didaktično znanje presega njihove matematične zmožnosti. Obenem raziskava kaže pomembne razlike v matematičnem in didaktičnem znanju pred testom in po njem.
Ključne besede:matematično in didaktično znanje, spletno formativno ocenjevanje, racionalna števila, znanje učiteljev


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici