| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Implementation of active learning strategies : the case of secondary schools
Avtorji:ID Dagnew, Asrat (Avtor)
Datoteke:.pdf Dagnew_2023_Implementation_of_active_learning_strategies.pdf (553,57 KB)
MD5: 336C6A06015F904AFA766643FC0E643D
 
URL https://doi.org/10.18690/rei.16.1.1315
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The purpose of this study was to investigate implementation of active learning strategies at secondary schools in Ethiopia. To conduct the study, descriptive survey design was employed. The study was complemented by a mixed method approach that employed both qualitative and quantitative data collection tools such as observation checklists, questionnaires and interviews. The findings of the study reported that most of the respondents perceived active learning strategies positively. Despite their positive perceptions, their usage of active learning strategies was low. Finally, it is recommended that responsible bodies should reorganize the conditions and facilitate necessary input for the implementation of active learning strategies.
Ključne besede:active learning, implementation, secondary schools, strategies
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:23.09.2022
Datum objave:22.03.2023
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 107-125
Številčenje:Letn. 16, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-93958 Novo okno
UDK:373.5.091.3(630)
COBISS.SI-ID:177576707 Novo okno
DOI:10.18690/rei.16.1.1315 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
Datum objave v DKUM:28.07.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:22.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Izvajanje aktivnih učnih strategij : primer srednjih šol
Opis:Namen raziskave je bil preučiti izvajanje strategij aktivnega učenja na srednjih šolah v Etiopiji. Uporabljena sta bila deskriptivna metoda raziskovanja in pristop mešanih metod, pri čemer smo uporabili tako kvalitativna kot kvantitativna orodja za zbiranje podatkov, kot so kontrolni seznami za opazovanje, vprašalniki in intervjuji. Iz izsledkov raziskave izhaja, da ima večina anketirancev pozitivna stališča do aktivnega učenja, a da kljub pozitivnim percepcijam učitelji pri svojem delu aktivne učne strategije uporabljajo v omejenem obsegu. Predstavljena so priporočila odgovornim organom za ustvarjanje pogojev in sredstev za uvajanje aktivnih učnih strategij v srednje šole.
Ključne besede:aktivno učenje, srednja šola, učne strategije


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici