| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Correlations and regression of the initial and final sound on reading words in the Slovenian language
Avtorji:ID Ropič Kop, Marija (Avtor)
Datoteke:.pdf Ropic_Kop_2022_Correlations_and_Regression_of_the_Initial.pdf (393,64 KB)
MD5: 831A1E927343AAE72056B03CC98E358C
 
URL https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The level of pupils’ acquired phonological awareness at the beginning of the 1st grade of primary school presupposes a high probability of ability to perform initial reading. The purpose of the study was to check the correlation and regression between the initial and the final sound and reading words in the Slovenian language. Accordingly, 192 first-grade pupils were included in the sample. The purpose of the study was to check the correlation and regression between the initial and the final sound and reading of the words. The importance of the findings highlights the promotion of voice awareness in kindergarten.
Ključne besede:phonological awareness, initial/final sound, word reading, kindergarten, 1st grade
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:04.02.2022
Datum objave:23.09.2022
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 357-375
Številčenje:Letn. 15, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-93913 Novo okno
UDK:37.091.3:028.1
COBISS.SI-ID:129800195 Novo okno
DOI:10.18690/rei.15.3.357-375.2022 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
Datum objave v DKUM:25.07.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:23.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku
Opis:Usvojena raven glasovnega zavedanja učencev na začetku 1. razreda osnovne šole predpostavlja veliko verjetnost zmožnosti začetnega branja. Namen raziskave je bil preveriti korelacijo in regresijo med začetnim in končnim glasom ter branjem besed v slovenskem jeziku. V vzorec je bilo vključenih 192 učencev 1. razreda. Rezultati izvedene raziskave kažejo, da obstaja korelacija in regresija med zaznavanjem začetnih ter končnih glasov in branjem besed. Pomen izsledkov poudarja spodbujanje glasovnega zavedanja v vrtcu.
Ključne besede:fonološko zavedanje, začetni/končni glas, branje besed, vrtec, 1. razred


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici