Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Correlations and regression of the initial and final sound on reading words in the Slovenian language
Avtorji:
ID
Ropič Kop, Marija
(
Avtor
)
Datoteke:
Ropic_Kop_2022_Correlations_and_Regression_of_the_Initial.pdf
(393,64 KB)
MD5: 831A1E927343AAE72056B03CC98E358C
https://doi.org/10.18690/rei.15.3.357-375.2022
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
The level of pupils’ acquired phonological awareness at the beginning of the 1st grade of primary school presupposes a high probability of ability to perform initial reading. The purpose of the study was to check the correlation and regression between the initial and the final sound and reading words in the Slovenian language. Accordingly, 192 first-grade pupils were included in the sample. The purpose of the study was to check the correlation and regression between the initial and the final sound and reading of the words. The importance of the findings highlights the promotion of voice awareness in kindergarten.
Ključne besede:
phonological awareness
,
initial/final sound
,
word reading
,
kindergarten
,
1st grade
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:
04.02.2022
Datum objave:
23.09.2022
Založnik:
Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 357-375
Številčenje:
Letn. 15, št. 3
PID:
20.500.12556/DKUM-93913
UDK:
37.091.3:028.1
COBISS.SI-ID:
129800195
DOI:
10.18690/rei.15.3.357-375.2022
ISSN pri članku:
1855-4431
Datum objave v DKUM:
25.07.2025
Število ogledov:
0
Število prenosov:
5
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:
Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:
1855-4431
COBISS.SI-ID:
239555072
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
23.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku
Opis:
Usvojena raven glasovnega zavedanja učencev na začetku 1. razreda osnovne šole predpostavlja veliko verjetnost zmožnosti začetnega branja. Namen raziskave je bil preveriti korelacijo in regresijo med začetnim in končnim glasom ter branjem besed v slovenskem jeziku. V vzorec je bilo vključenih 192 učencev 1. razreda. Rezultati izvedene raziskave kažejo, da obstaja korelacija in regresija med zaznavanjem začetnih ter končnih glasov in branjem besed. Pomen izsledkov poudarja spodbujanje glasovnega zavedanja v vrtcu.
Ključne besede:
fonološko zavedanje
,
začetni/končni glas
,
branje besed
,
vrtec
,
1. razred
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Revija za elementarno izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj