| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Framing of sea level rise in news headlines : a study of The Guardian and The New York Times
Avtorji:ID Mohar, Tjaša (Avtor)
ID Prajnč Kacijan, Nastja (Avtor)
ID Hempkin, Kirsten (Avtor)
ID Leva, Bernarda (Avtor)
ID Onič, Tomaž (Avtor)
ID Majcenovič Kline, Barbara (Avtor)
ID Hazemali, David (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Mohar_Tjasa_2025.pdf (408,68 KB)
MD5: 15F66AE30995FCFD2264D934709B9471
 
URL https://doi.org/10.18690/um.ff.6.2025.7
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The deepening of the environmental crisis brings an increased need for clear and targeted communication about environmental issues, leading to greater environmental awareness and encouraging the necessary changes in people’s behaviour. The way the media frames reports on environmental issues, such as climate change, plays a crucial role in the efficient communication of these issues. This paper examines how sea level rise was reported in the digital editions of The Guardian and The New York Times in 2022, utilizing framing theory – a theory that is used in textual linguistics to study texts on socially important topics in public discourse. The study identifies the predominant generic frames in the headlines and subheads of these articles, which are the key framing locations. A comparative analysis also reveals differences in the framing of sea level rise in the two newspapers.
Ključne besede:climate changes, framing, generic frames, news headlines, sea level rise
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:04.07.2025
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 221-244
PID:20.500.12556/DKUM-93739 Novo okno
UDK:81'27:070:551.583
COBISS.SI-ID:242749955 Novo okno
DOI:10.18690/um.ff.6.2025.7 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Komuniciranje okoljske krize
Uredniki:Alja Lipavic Oštir, Melanija Fabčič, Danijel Ivajnšič
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2025
ISBN:978-961-299-008-4
COBISS.SI-ID:240343043 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Republic of Slovenia, Ministry of Higher Education, Science and Innovation
Številka projekta:NRP 3330-22-3514 (PP5)
Naslov:Komuniciranje podnebne krize za uspešen prehod v zeleno družbo
Akronim:ZELEN.KOM

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:04.07.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okvirjanje dviga morske gladine v naslovih člankov : študija časopisov The Guardian in The New York Times
Opis:S poglabljanjem okoljske krize narašča tudi potreba po jasni in ciljno usmerjeni komunikaciji o okoljskih temah, ki bi pripeljala do večje okoljske osveščenost in spodbudila potrebne spremembe v navadah in vedenju ljudi. Način, kako mediji poročajo o okoljskih temah, kot so podnebne spremembe, igra ključno vlogo pri učinkovitem komuniciranju teh tem širši množici. V pričujočem prispevku smo analizirali članke na temo dviga morske gladine, ki so bili objavljeni v digitalnih edicijah časopisov The Guardian in The New York Times v letu 2022, s pomočjo teorije okvirjanja, ki se uporablja v besedilnem jezikoslovju za proučevanje besedil javnega diskurza o družbeno pomembnih temah. S pomočjo analize smo odgovorili na vprašanje, kateri generični okviri prevladujejo v naslovih in podnaslovih člankov kot ključnih lokacijah okvirov. Primerjalna analiza je razkrila tudi razlike v okvirjanju dviga morske gladine med obema časopisoma.
Ključne besede:podnebne spremembe, okvirjanje, generični okvirji, časopisni naslovi, časopisni naslovi, dvig morske gladine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici