| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poučevanje naravoslovja v kombiniranem oddelku: načrtovanje in izvedba učne poti za 3. in 4. razred osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Cvek, Amadeja (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cvek_Amadeja_2025.pdf (4,79 MB)
MD5: 3121137FA6293CF5951B962CF6BE24C0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu nas je zanimalo, ali je lahko učna pot uporabno učno sredstvo za povezovanja učne vsebine v kombiniranem oddelku. V prvem delu magistrske smo predstavili teoretično ozadje poučevanja na prostem in v kombiniranem oddelku. V praktičnem delu naloge smo izvedli kvalitativno akcijsko raziskavo, in sicer polstrukturiran intervju s petimi učiteljicami razrednega pouka, ki poučujejo v kombiniranem oddelku. Analiza odgovorov je pokazala, da učiteljice menijo, da je poučevanje v kombiniranem oddelku zahtevnejše v primerjavi s poučevanjem v homogenem oddelku, da je za pripravo ure potrebno več priprave in organizacije. Prav tako učiteljice zavzemajo pozitivno stališče do uporabe učne poti pri poučevanju naravoslovnih vsebin v kombiniranem oddelku in si želijo več učnih poti v okolici šole. Na podlagi pridobljenih odgovorov smo načrtovali in izvedli naravoslovno učno pot v okolici Podružnične osnovne šole Kristan Vrh. Pri izvedbi učne poti je sodelovalo šest učencev kombiniranega razreda 3. in 4. razreda. Skozi evalvacijo izvedbe učne poti smo ugotovili, da je učna pot primerno sredstvo za povezovanje naravoslovne učne vsebine v kombiniranem oddelku.
Ključne besede:kombiniran oddelek, učna pot, pouk na prostem, aktivno učenje, diferencirano poučevanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:A. Cvek
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 103 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-93228 Novo okno
UDK:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:244952835 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.08.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.06.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching Science in a combined class: planning and implementation of an educational trail for 3rd and 4th grade primary school students
Opis:The master's thesis explores whether an educational trail can be a useful educational tool for integrating subject content in a combined class. In the first part of the thesis, we presented the theoretical background of outdoor teaching in a combined class. The practical part involves a qualitative action research, specifically a semi-structured interview with five primary school teachers who teach in combined classes. The analysis of their responses showed that the teachers consider teaching in a combined class to be more demanding compared to teaching in a homogeneous class, requiring more preparation and organization. The teachers also expressed a positive attitude towards the use of educational trails for teaching science content in a combined class and expressed a desire for more educational trails in the vicinity of the school. Based on the collected responses, we planned and implemented a science educational trail in the surroundings of the Branch primary school Kristan Vrh. Six students from the combined 3rd and 4th grade participated in the educational trail. Through the evaluation of the educational trail, we found that it is a suitable method for integrating science content in a combined class.
Ključne besede:combined class, educational trail, outdoor lessons, active learning, differentiated instruction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici