| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Bralni kotiček na prostem kot rezultat projektnega dela v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Bračič, Marko (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Gorgieva, Selestina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Bracic_Marko_2025.pdf (1,61 MB)
MD5: 820D5A9A21E0BC72F8BFE8214346D7E8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Projektno učno delo je sodoben pedagoški pristop, ki učencem omogoča aktivno vlogo pri reševanju izzivov iz vsakdanjega življenja. Pri tem razvijajo ključne kompetence, kot so ustvarjalnost, samostojnost, sodelovanje in odgovornost. Zunanji prostori šole ponujajo številne možnosti za učenje, vendar pogosto ostajajo neizkoriščeni. Devetošolci so v okviru interesne dejavnosti, ki je potekala po načelih projektnega dela, oblikovali in izvedli projekt bralnega kotička v šolskem parku. Z mislijo na mlajše učence so izdelali ergonomsko oblikovano klop, knjigobežnico in lesen podest s cvetlično gredo ter uredili okolico. Ob tem so pridobivali tehnično znanje, spoznavali materiale, orodja in delovne postopke ter krepili občutek pripadnosti šolskemu prostoru. Čeprav je končni izdelek uspešno narejen, največjo vrednost predstavlja proces, ki je učencem omogočil izkustveno učenje, sodelovanje in aktivno sooblikovanje šolskega okolja.
Ključne besede:projektno učno delo, tehnika in tehnologija, knjigobežnica, bralni kotiček, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Bračič]
Leto izida:2025
Št. strani:XIII, 58 f.
PID:20.500.12556/DKUM-93118 Novo okno
UDK:37.091.33-027.22:62:028(043.2)
COBISS.SI-ID:242730755 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.07.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:11
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.07.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An Outdoor Reading Corner as a Result of Project-Based Work in Primary School
Opis:Project-based learning is a modern educational approach that enables students to take an active role in solving real-life challenges. In doing so, they develop key competencies such as creativity, independence, collaboration, and responsibility. Outdoor school spaces offer numerous opportunities for learning, yet they often remain underutilized. As part of an extracurricular activity based on the principles of project-based learning, ninth-grade students designed and implemented a reading corner in the school park. With younger pupils in mind, they created an ergonomically designed bench, a little free library, a wooden platform with a flower bed, and landscaped the surrounding area. Through this, they acquired technical knowledge, learned about materials, tools, and work processes, and strengthened their sense of belonging to the school environment. Although the final product was successful, the greatest value lies in the process itself, which allowed students to engage in experiential learning, collaboration, and active co-creation of their school environment.
Ključne besede:project-based learning, Technology and Engineering, little free library, reading corner, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici