| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje umetne inteligence v CRM rešitve
Avtorji:ID Vogrinčič, Tadeja (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vogrincic_Tadeja_2025.pdf (3,43 MB)
MD5: CCA4D845E7B6BD272B6F4A8935AB1849
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem času vse večjega tehnološkega napredka postaja umetna inteligenca vse bolj priljubljena komponenta poslovnih modelov. V magistrskem delu smo obravnavali povezovanje umetne inteligence v CRM rešitve. Ugotavljali smo, kakšen vpliv imajo pametne rešitve, povezane z umetno inteligenco na odnose s strankami in samo poslovanje. V teoretičnem delu so predstavljene CRM rešitve-kot orodja in tehnologije, ki izboljšajo in upravljajo z odnosi s strankami. Umetna inteligenca pa je opredeljena kot področje računalniške znanosti, ki se osredotoča na razvoj inteligentnih strojev, ki bodo sposobni sprejemanja racionalnih odločitev in razmišljanja po človeškem vzgledu. Predstavljena je njuna integracija, delovanje in prednosti, ki jih ta povezava prinaša na poslovanje podjetij. V empiričnem delu smo izvedli primerjalno analizo treh ponudnikov rešitev CRM, ki imajo vključeno umetno inteligenco - Salesforce, Hubspot in Microsoft Dynamics 365. Rešitve smo podrobneje primerjali glede na njihove funkcionalnosti, ceno, možnosti integracije z ostalimi aplikacijami, proces implementacije, načine poročanja in kako je v rešitvi uporabljena umetna inteligenca. Povzeli smo rezultate primerjalne analize in pripravili napotke za izbiro prave CRM rešitve glede na velikost podjetja. V zadnjem poglavju smo se dotaknili še posebej pomembne tematike varstva podatkov in etičnih vprašanj, ki se porajajo z vedno hitrejšim razvojem umetne inteligence.
Ključne besede:CRM rešitve, umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365
Kraj izida:Maribor
Založnik:T. Vogrinčič
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/DKUM-92652 Novo okno
UDK:004.77
COBISS.SI-ID:239989251 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.06.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(1 glas)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.05.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating artificial intelligence into CRM solutions
Opis:In today's era of increasing technological progress, artificial intelligence is becoming an increasingly popular component of business models. In the master's thesis, we discussed the integration of artificial intelligence into CRM solutions. We determined the impact of smart solutions related to artificial intelligence on customer relationships and business itself. The theoretical part presents CRM solutions – as tools and technologies that improve and manage customer relationships. Artificial intelligence is defined as a field of computer science that focuses on the development of intelligent machines that will be able to make rational decisions and think in a human-like manner. Their integration, operation and the advantages that this connection brings to business are presented. In the empirical part, we conducted a comparative analysis of three CRM solution providers that include artificial intelligence – Salesforce, Hubspot and Microsoft Dynamics 365. We compared solutions in more detail according to their functionalities, price, integration with other applications, implementation process, reporting methods and how artificial intelligence is used in the solution. We summarized the results of the comparative analysis and prepared guidelines for choosing the right CRM solution, depending on the size of the company. In the last chapter, we touched on the particulary important topic of data protection and ethical issues that arise with the increasingly rapid development of artificial intelligence.
Ključne besede:CRM solutions, artificial intelligence, customer relationship management, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici