| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Interaktivno upodabljanje digitalnega modela reliefa s štiriškim drevesom
Avtorji:ID Krajnc, Anej (Avtor)
ID Kohek, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Strnad, Damjan (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Krajnc_Anej_2025.pdf (1,61 MB)
MD5: E9B7C93D6803F836B574C4ECC8AE670C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo opisuje implementacijo upodabljanja digitalnega modela reliefa s štiriškim drevesom, trikotniško mrežo, z Blinn-Phongovo osvetlitvijo in sivinsko barvo. Cilj je pohitriti prikaz digitalnega modela reliefa s štiriškim drevesom. Ugotovili smo, da je prikaz s štiriškim drevesom hitrejši od prikaza celotnega modela reliefa, vendar ima večjo pomnilniško zahtevnost. Hitrost izrisa je odvisna tudi od števila oglišč, kar smo ugotovili z uporabo treh digitalnih modelov reliefa z različnim številom oglišč.
Ključne besede:štiriško drevo, digitalni model reliefa, trikotniška mreža, Blinn-Phongov osvetlitveni model, OpenGL
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/DKUM-92432 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.05.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.04.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interactive rendering of a digital terrain model with quadtree
Opis:This thesis describes the implementation of rendering a digital terrain model using a quadtree, a triangular mesh, Blinn-Phong lighting, and grayscale color. The goal is to speed up the visualization of the digital terrain model using a quadtree. We found that rendering with a quadtree is faster than rendering the entire terrain model but has higher memory requirements. The rendering speed also depends on the number of vertices, which we determined by using three digital terrain models with different numbers of vertices.
Ključne besede:quad tree, digital terrain model, triangular grid, Blinn-Phong's lighting model, OpenGL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici