| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Maximum take-off mass estimation of a 19-seat fuel cell aircraft consuming liquid hydrogen
Avtorji:ID Marksel, Maršenka (Avtor)
ID Prapotnik Brdnik, Anita (Avtor)
Datoteke:.pdf sustainability-14-08392-v2.pdf (535,27 KB)
MD5: AA1A7BAD9347F100DA42EC96865B807C
 
URL https://www.mdpi.com/2071-1050/14/14/8392
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:In this paper, the maximum take-off mass (MTOM) of a 19-seat fuel cell aircraft with similar characteristics to a conventional 19-seat aircraft is estimated using the combination of a rapid method and semi-empirical equations. The study shows that the MTOM of a 19-seat fuel cell aircraft with current technology would be 25% greater than that of a conventional aircraft. However, with the expected technological improvements, the MTOM of a 19-seat fuel cell aircraft could reach lower values than that of a conventional aircraft. The most important parameter affecting the MTOM of fuel cell aircraft is the power-to-weight ratio of the fuel cells. If this ratio of fuel cell aircraft does not improve significantly in the future, fuel cell aircraft with lower power loading will become the preferred choice; thus, certain trade-offs in flight performance, such as a longer takeoff distance, will be accepted. The study provides the basis for further economic analysis of fuel cell aircraft, which has yet to be conducted.
Ključne besede:fuel cell aircraf, general aviation, turboprop aircraft, all-electric aircraft
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:07.06.2022
Datum sprejetja članka:06.07.2022
Datum objave:08.07.2022
Založnik:MDPI
Leto izida:2022
Št. strani:15 str.
Številčenje:Vol. 14, iss. 14 (8392)
PID:20.500.12556/DKUM-92064 Novo okno
UDK:656.7:629.7.036.7
COBISS.SI-ID:117688579 Novo okno
DOI:10.3390/su14148392 Novo okno
ISSN pri članku:2071-1050
Avtorske pravice:© 2020 by the authors
Datum objave v DKUM:13.03.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sustainability
Skrajšan naslov:Sustainability
Založnik:MDPI
ISSN:2071-1050
COBISS.SI-ID:5324897 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:EC - European Commission
Številka projekta:723368
Naslov:Modular Approach to Hybrid Electric Propulsion Architecture
Akronim:MAHEPA

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:letala z gorivnimi celicami, splošno letalstvo, turbopropelersko letalo, električna letala, hibridna letala


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici