| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališča staršev učencev osnovne šole do uporabe eAsistenta in Lo.Polisa : magistrsko delo
Avtorji:ID Brdnik, Veronika (Avtor)
ID Mithans, Monika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ograjšek, Sabina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Brdnik_Veronika_2025.pdf (963,14 KB)
MD5: DD957E051C3D9E2C30C2821E35008894
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Sodelovanje med šolo in starši ima ključno vlogo pri uspešnem izobraževanju otrok. Redna in učinkovita izmenjava informacij, obveščanje o napredku ter pravočasno reševanje morebitnih težav prispevajo k boljši podpori učencem in spodbujajo njihov razvoj, za kar je nujna ustrezna in učinkovita komunikacija. V sodobnem času informacijsko-komunikacijska tehnologija pomembno vpliva na izboljšanje te komunikacije. Pri tem izstopata predvsem orodji, kot sta eAsistent in Lo.Polis, ki omogočata učiteljem in staršem enostaven dostop do informacij o šolskem delu otrok, njihovih ocenah, izostankih, vedenju in drugih pomembnih dogodkih. Ker sta ti orodji postali skoraj neizogibni v sodobnem šolskem sistemu, hkrati pa je o zadovoljstvu uporabnikov na tem področju malo znanega, se magistrsko delo osredotoča na stališča staršev osnovnošolcev glede uporabe eAsistenta in Lo.Polisa. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako starši ocenjujejo svojo uporabniško izkušnjo, kako pogosto in za katere namene uporabljajo omenjeni orodji, kje vidijo prednosti, s kakšnimi izzivi se soočajo pri njuni uporabi ter kako zadovoljni so z njima. Ugotovljena stališča staršev glede uporabe eAsistenta in Lo.Polisa kažejo, da večina staršev redno uporablja orodji, daje prednost brezplačnim različicam in ceni možnost sprotnega spremljanja otrokovega napredka. Prav tako se večina strinja, da orodji ne moreta nadomestiti osebnega stika z učitelji. Skupni pomisleki so povezani z višjo ceno plačljivih paketov in vprašanji glede varnosti uporabe, kar kaže na relativno enotna mnenja staršev.
Ključne besede:komunikacija, sodelovanje s starši, informacijsko-komunikacijska tehnologija, eAsistent, Lo.Polis
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Brdnik]
Leto izida:2025
Št. strani:XIII, 96 str.
PID:20.500.12556/DKUM-91970 Novo okno
UDK:37:004(043.2)
COBISS.SI-ID:232409347 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.04.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.03.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Elementary student parents' perspective on use of eAsistent and Lo.Polis
Opis:Cooperation between school and parents plays a key role in successful students' academic achievement. Regular and efficient exchange of information, regular update of students' progress and issue resolution within expected time frame contribute to better support of students and enhance their development. To achieve that proper and efficient communication is necessary. In the modern era information and communication technology influences significantly the improvement of communication. Predominant tools, like eAsistent and LoPolis, enable teachers and parents a simple access to information about students’ school work, grades, absences, behavior and other important school related events. Since these two tools have become practically indispensable in the modern school system and since there is little known about how the tools satisfy the users’ needs, the master thesis focuses on elementary student parents’ perspective on use of eAsistent and LoPolis. The research was aimed to determine parents’ user experience; how often and for which purposes they use the tools, where they envisage advantages, what challenges they face during use and how they are satisfied with the tools. Parents' perspective on use of eAsistent and LoPolis show that most parents regularly use the tools, prioritize free versions and appreciate the possibility of current monitoring of child's progress. Most parents also agree that tools cannot replace a personal contact with teachers. Parents' common concerns are related to higher price of paid packages and safety of use which reflect parents' relatively unanimous opinion.
Ključne besede:communication, school-parents cooperation, information communication technology, eAsistent, LoPolis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici