| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba interaktivnih aplikacij pri glasbeni umetnosti v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Račić, Ivana (Avtor)
ID Žnidaršič, Jerneja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Racic_Ivana_2025.pdf (2,72 MB)
MD5: D2BC29CAF9AA2210C8043838C0883BB0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga obravnava uporabo digitalnih in interaktivnih aplikacij pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli, pri čemer je poudarek na njihovem vplivu na učni proces, motivacijo učencev in pedagoške pristope učiteljev. V teoretičnem delu raziskava izpostavlja prednosti digitalnih orodij, kot so spodbujanje ustvarjalnosti, izboljšanje glasbenih kompetenc ter omogočanje individualiziranega učenja. Poseben poudarek je namenjen sodobnim aplikacijam, ki združujejo tehnologijo in umetnost ter omogočajo enostavno uporabo za učitelje in učence. Aplikacije, kot so Clipchamp, Chrome Music Lab in Blob Opera, so primeri orodij, ki podpirajo dinamično in vključujoče glasbeno izobraževanje. Empirični del vključuje raziskavo, izvedeno v osnovni šoli, kjer so bili v pouk glasbene umetnosti implementirani inovativni pristopi z uporabo interaktivnih aplikacij. Analiza podatkov, pridobljenih s pomočjo vprašalnikov, intervjujev in opazovanja z udeležbo je pokazala, da so uporabljena digitalna orodja izboljšala vključenost učencev, olajšala razumevanje glasbenih konceptov in omogočila zanimivejši in bolj raznolik pouk. Pri tem se učitelji soočajo tudi z izzivi, kot so pomanjkanje tehnične opremljenosti, nezadostna usposobljenost ter potreba po dodatni podpori za učinkovito integracijo tehnologij v izobraževanje.
Ključne besede:interaktivne aplikacije, glasbena umetnost, osnovno-šolsko izobraževanje, Blob Opera, Music Lab, Clipchamp, implementiranje tehnologije
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Račić]
Leto izida:2025
Št. strani:IX, 72 str.
PID:20.500.12556/DKUM-91930 Novo okno
UDK:37.091.3:78:004(043.2)
COBISS.SI-ID:232426499 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.04.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.03.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of interactive applications in music education in primary school
Opis:The master's thesis explores the use of digital and interactive applications in primary school music education, focusing on their impact on the learning process, student motivation, and teachers' pedagogical approaches. The theoretical part highlights the advantages of digital tools, such as fostering creativity, enhancing musical competencies, and enabling individualized learning. Special attention is given to modern applications that combine technology and art while ensuring ease of use for both teachers and students. Applications such as Clipchamp, Chrome Music Lab, and Blob Opera serve as examples of tools that support dynamic and inclusive music education. The empirical part includes a study conducted in a primary school, where innovative approaches incorporating interactive applications were implemented in music lessons. Data analysis, based on questionnaires, interviews, and participant observation, revealed that the use of digital tools improved student engagement, facilitated the understanding of musical concepts, and made lessons more engaging and diverse. However, teachers also face challenges, such as a lack of technical equipment, insufficient training, and the need for additional support to effectively integrate technology into education
Ključne besede:interactive applications, music education, primary school education, Blob Opera, Music Lab, Clipchamp, implementing technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici