| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezovanje naravoslovnih in tehničnih vsebin z izkustvenim učenjem v naravi: vzorčni model za izvedbo aktivnosti znotraj različnih gozdnih okolij : magistrsko delo
Avtorji:ID Simenčič, Dan (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Simencic_Dan_2025.pdf (10,38 MB)
MD5: 117D9BA6A38EC1BD5741DE866C12E6EB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Osrednja naloga magistrskega dela je bila raziskati pomen naravoslovnega in tehničnega izobraževanja v naravnem (gozdnem) okolju, s poudarkom na izkustvenem učenju in praktičnih aktivnostih. Sestavljena je iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni vsebine predmeta naravoslovje in tehnika ter tudi pomembnost in vpliv učenja v naravi, vloga staršev in primeri dobrih praks. Velika pozornost se namenja učnim pristopom, kot so raziskovalno učenje, taborništvo, gozdna pedagogika in pustolovsko učenje, ki koristijo pri poučevanju v naravnih okoljih. Omenjen je tudi pomen gozda v izobraževanju. Praktični del zavzema sklop nalog in opis treh aktivnosti (vezanje vozlov, izdelava gozdnega kolesa in gradnja bivaka), ki so bile izvedene na dveh osnovnih šolah v različnih naravnih okoljih. Enkrat v mestnem parku, drugič pa v klasičnem slovenskem gozdu. Aktivnosti so bile zasnovane s pomočjo učne priprave in predstavljene s pomočjo priročnika. Rezultati so potrdili večjo stopnjo motivacije, zanimanja, ustvarjalnosti in sodelovanja učencev pri izvedbi. Prav tako se je uresničilo, da je narava ponudila prostor, ki ponuja bogate možnosti za celostni in trajnostni razvoj vseh učencev.
Ključne besede:naravoslovje in tehnika, naravno okolje, učenje v naravi, izkustveno učenje, praktične aktivnosti
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Simenčič]
Leto izida:2025
Št. strani:XII, 146 str.
PID:20.500.12556/DKUM-91888 Novo okno
UDK:37.091.33-027.22:5:62(043.2)
COBISS.SI-ID:229495043 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.03.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:22.02.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrating natural science and technical content with experiential learning in nature: a sample model for conducting activities within various forest enviroments
Opis:The main task of the Master's thesis was to explore the importance of science and technology education in a natural (forest) environment, with a focus on experiential learning and hands-on activities. The thesis itself consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part presents the content of the school subject Science and Technology, as well as the importance and impact of outdoor learning, the role of parents and examples of good practice. Much attention is paid to learning approaches such as exploratory learning, scouting, forest pedagogy and adventure learning, which are useful for teaching in natural environments, like forests. The practical part consists of a set of tasks and a description of three activities (knot-tying, water wheel making and building a bivouac) carried out in two primary schools in different natural environments. One in a city park and the other in a traditional Slovenian forest. The activities were designed using a teaching preparation and presented using a manual. The results confirmed a higher level of motivation, interest, creativity and participation of the pupils. It was also realised that nature offered a space that offered rich opportunities for the holistic and sustainable development of all learners.
Ključne besede:science and technology, natural environment, outdoor learning, experiential learning, hands-on activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici