| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Agresivno vedenje pri igranju spletnih videoiger: izkušnje igralcev v Sloveniji in mehanizmi preprečevanja viktimizacije : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Avtorji:ID Bokani, Marko (Avtor)
ID Prislan Mihelič, Kaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mihelič, Anže (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Bokani_Marko_2025.pdf (1,19 MB)
MD5: 5B2B3E7B0FDE05B80725C5B603E32961
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:Agresivno vedenje v spletnih videoigrah je vse pogostejša raziskovalna tema zaradi potencialno negativnega vpliva na igralce in njihovo igralno okolje. Agresivno vedenje pri igranju spletnih videoiger lahko povezujemo z viktimizacijo, slabimi igralnimi izkušnjami in dolgoročnimi psihološkimi posledicami pri žrtvah. Diplomsko delo se je osredotočilo na razumevanje pojavnosti agresivnega vedenja v spletnih videoigrah v Sloveniji. Poudarek je na izkušnjah igralcev spletnih videoiger, dejavnikih, ki jih lahko povezujemo z agresivnim vedenjem in viktimizacijo, ter mehanizmih za preprečevanje ali zmanjševanje agresivnega vedenja. Izvedena je bila kvalitativna empirična raziskava z metodo strukturiranega intervjuja med igralci strateških in akcijskih spletnih videoiger v Sloveniji. Rezultati kažejo, da je verbalno nasilje najpogostejša oblika agresivnega vedenja med igralci spletnih videoiger, sledijo sabotaža, goljufanje in najmanj pogosto fizično nasilje. Po mnenju intervjuvancev med ključne dejavnike, ki so povezani z agresivnim vedenjem, sodijo tekmovalnost, frustracije in pomanjkanje komunikacije med igralci. Sistemi za prijavljanje neprimernega vedenja in kaznovanje agresivnega vedenja so ključni mehanizmi za zmanjševanje agresivnega vedenja. Rezultati raziskave dajejo vpogled v izkušnje igralcev in izpostavljajo pomen ustvarjanja varnega ter prijaznega igralnega okolja. Poleg tega prispevajo k boljšemu razumevanju dejavnikov, ki jih lahko povezujemo z odklonskostjo v spletnih videoigrah in jih lahko upoštevamo pri razvoju učinkovitih strategij za preprečevanje agresivnega vedenja v spletnih videoigrah.
Ključne besede:spletne videoigre, agresivno vedenje, viktimizacija, igralci, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:M. Bokani
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:VI f., [47] str.
PID:20.500.12556/DKUM-91729 Novo okno
UDK:[004.7:79]:616.89-008.444.9(043.2)
COBISS.SI-ID:229166851 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.03.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.01.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Aggressive behaviour in online videogames: experiences of players in Slovenia and victimization prevention
Opis:Aggressive behavior in online video games has become an increasingly common research topic due to its potential negative impact on players and their gaming environment. Aggressive behavior during online video game play can be linked to victimization, poor gaming experiences, and long-term psychological consequences for victims. This thesis focused on understanding the prevalence of aggressive behavior in online video games in Slovenia. The emphasis was placed on the experiences of online video game players, the factors associated with aggressive behavior and victimization, and the mechanisms for preventing or reducing aggressive behavior. A qualitative empirical study was conducted using structured interviews with players of strategic and action online video games in Slovenia.The results show that verbal abuse is the most common form of aggressive behavior among online video game players, followed by sabotage, cheating, and, least frequently, physical violence. According to the interviewees, key factors associated with aggressive behavior include competitiveness, frustration, and a lack of communication between players. Systems for reporting inappropriate behavior and punishing aggressive actions are crucial mechanisms for reducing such behavior. The research results provide insight into players' experiences and highlight the importance of creating a safe and friendly gaming environment. Additionally, they contribute to a better understanding of the factors associated with deviance in online video games, which can be considered when developing effective strategies to prevent aggressive behavior in online video games.
Ključne besede:online video games, victimization, aggressive behavior, interview, players


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici